Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Даниела Желева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681403; 0895 599598, E-mail: dani_ri@abv.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.yambol.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изпълнението на настоящата обществена поръчка се състои в извършване на неуниверсални /куриерски/ пощенски услуги за нуждите на Община Ямбол и второстепенните разпоредители към Община Ямбол, които не са възложители по смисъла на ЗОП. Към община Ямбол са включени и следните дейности: Военен отдел; Камерен ансамбъл; Младежки дом, здравни медиатори; Центрове за настаняване от семеен тип за деца и младежи и Защитено жилище. Второстепенни разпоредители към Община Ямбол са: Детски ясли и Детска кухня, КСУДВ, ОП „Комунални и обредни дейности“, ОП „Паркове и зони за отдих”, ОП „Общински пазари и платени зони за паркиране“, ДДЛРГ „Юрий Гагарин“, Социални услуги ДСХ и ДСП. В случай на създаване на нови структури/ разпоредители към община Ямбол, същите се ползват от условията на настоящата поръчка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнението на настоящата обществена поръчка се състои в извършване на неуниверсални /куриерски/ пощенски услуги за нуждите на Община Ямбол и второстепенните разпоредители към Община Ямбол, които не са възложители по смисъла на ЗОП. Към община Ямбол са включени и следните дейности: Военен отдел; Камерен ансамбъл; Младежки дом, здравни медиатори; Центрове за настаняване от семеен тип за деца и младежи и Защитено жилище. Второстепенни разпоредители към Община Ямбол са: Детски ясли и Детска кухня, КСУДВ, ОП „Комунални и обредни дейности“, ОП „Паркове и зони за отдих”, ОП „Общински пазари и платени зони за паркиране“, ДДЛРГ „Юрий Гагарин“, Социални услуги ДСХ и ДСП. В случай на създаване на нови структури/ разпоредители към община Ямбол, същите се ползват от условията на настоящата поръчка. Извършването на неуниверсални /куриерски/ пощенски услуги включва: Приемане на пратките от адреса на подателя, пренасяне и доставяне на пратките лично на получателя и предоставянето на всяка от следните услуги, както следва: а/ предоставяне на обикновена и експресна куриерска услуга; б/ услуга „градски куриер” – в рамките на град Ямбол в/ доставяне с фиксиран час и дата; г/ възможност за смяна на направлението и получателя в движение; д/ обратна разписка - уведомяване на подателя за получаването на пратката; е/ контролирано наблюдение и проследяване на пратките; ж/ вземане на входящ номер при доставка; з/ връщане на обратни документи;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на цялата страна и в чужбина

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Пратките са с възможни дестинации на територията на Република България и чужбина. 2. Фирмата - Оператор следва да осигурява: Куриерски услуги на пратки с единично тегло до 20 кг. Куриерът задължително издава транспортен документ – „товарителница” за извършване на услугата при предаване на пратката. 3. Фирмата – Оператор следва да обезпечи възможност за подаване на заявки по телефон и/или по електронен път чрез изградена информационна система. 4. Фирмата - Оператор следва да извършва приемане на пратките в рамките на два часа от подадена заявка по телефон или по електронен път от сградата на Община Ямбол на адрес: Република България, гр. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, и от адресите на съответните второстепенни разпоредители посочени в „Адреси за приемане на пратки“, всеки работен ден от 8:00 до 17:30 часа; 5. Операторът да има възможност при необходимост да приема пратки на възложителя след 17,30 часа до 18,30 часа, като поставя клеймо от същата дата и извършва доставките в сроковете по т. 6.; 6. Да извършва доставките в срок до 1 (един) ден на територията на гр. Ямбол, в рамките на следващия работен ден от приемане на пратките за областните градове и до 3(три) дни от приемане на пратките за останалите населени места от страната. 7. Фирмата - Оператор следва да предлага за своя сметка стандартни фирмени опаковки за пратките.; 8. Фирмата – Оператор се задължава да връща на адреса на Възложителя за своя сметка недоставените пратки, придружени от справка, в която са посочени причините за недоставяне. За недоставени се считат тези за които: - получателят е непознат на този адрес; - получателят е заминал; - получателят се е преместил на друг адрес; - други /получателят е починал/ 9. Предоставяне на възможност за контролирано наблюдение и проследяване на пратките до връчването й на получателя и при необходимост след заявка от Възложителя получаване на обратна информация за датата, часа и начина на предаване на пратката (включително имената на получателя).; 10.При проблем в доставката, изразяваща се в непълен или неточен адрес, отказ от страна на получателя да получи пратката, куриерът уведомява /чрез телефонно обаждане/ в рамките на деня, подателя посочен в „товарителницата” за допълнителни указания. 11. Когато при разнос получателят отсъства за да получи пратката, куриерът оставя уведомление до получателя като посочва дата и час за следващо посещение и оставя телефон за обратна връзка, като това обстоятелство се отразява в „товарителницата” и се подписва от куриера. В случай че пратката не може да бъде предадена на получателя в сроковете посочени в офертата, куриерът уведомява незабавно /чрез телефонно обаждане/ подателя посочен в „товарителницата”. 12. Куриерът следва да обезпечи отбелязване върху всяка обратна разписка на датата на получаване на пратката от получателя и имена и подпис на получателя. Офертата следва да съдържа: 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за Търговския регистър – за българско юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние, като с представянето им не отпада задължението за представяне на документа за регистрация.;2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /когато участникът е регистриран/. 3. Оферта за изпълнение на поръчката, по образец на възложителя, попълнена в Приложение №2. 4. Списък на документите, приложени към офертата, подписан и подпечатан от Участника, изготвен в съответствие с приложения образец на списък. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП / Приложение № 3/ . Продължава в допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниската цена на участника се формира при следното съотношение на цените: Скi = 0,3xКiямбол + 0,7xКiстраната; Където Скi е крайната цена на iтия участник, образувана от сумирането на финансовата оценка за предоставяне на куриерска услуга на територията на гр. Ямбол за пратки до 500 грама (Кiямбол) и финансовата оценка за предоставяне на куриерска услуга на територията на цялата страна за пратки до 500 грама (Кiстраната), умножени по коефициенти на тежест Кiямбол – цената за пратка до 500 гр. за куриерска услуга на територията на град Ямбол на i-тия участник. Кiстраната – цената за пратка до 500 гр. за куриерска услуга на територията на цялата страна на i-тия участник.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/05/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП / Приложение №4/ – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложените образци към настоящата документация. Декларацията се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представят и в превод на български език. Забележка: Не може да участва в настоящата обществена поръчка участник, за който съществуват обстоятелства посочени в чл. 47, ал.1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП. 7. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години към датата определена за краен срок за получаване на офертите, минимум два договора за извършване на куриерски услуги. 8. Участникът следва да представи декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (по образец Приложение № 7), съдържаща списък с основните изпълнени договори, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен от препоръки за добро изпълнение. От описанието трябва да става ясно, че участникът е извършвал куриерски услуги. 9. Участник, който участва в настоящата поръчка трябва да бъде вписван в „Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т.1-3 от ЗПУ”, воден от КРС, за извършване на услугата - обект на поръчката. За доказване на това обстоятелство е достатъчно посочването в Приложение № 2 „Оферта за изпълнение на поръчката“ на Номер на Удостоверението за извършване на неуниверсални пощенски услуги, или представяне на копие на удостоверение за вписване в публичния регистър. 10. Ценово предложение, попълнено по образец Приложение № 5. 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /Приложение № 6/ 12. Пълномощно на лицето/ата, подписало/ли офертата, в случай че няма/т представителни функции. 13. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора Приложение №8. С оглед спазване на изискванията на чл. 101б, ал.2 от ЗОП, от датата на публикуване на настоящата покана, пълен достъп до документацията за участие и всички изискуеми образци на документи се предоставя на посочения интернет адрес на Община Ямбол, раздел "Обществени поръчки".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/05/2014