Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" 1, За: Михаил Гайдаржиев, Република България 1407, София, Тел.: 02 96599256, E-mail: MGaydarzhiev@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на възлагането е изграждането на „Регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация“ (наричан за краткост по-нататък „Системата“). Системата да обработва и съхранява информация за самоличността на здравноосигурени лица, събрана чрез автоматично снемане на данни от машинночитаем български личен документ при постъпване и изписване на здравноосигурено лице в/от лечебно заведение, оказващо болнична помощ, сключило договор с Националната здравноосигурителна каса. В Системата да се съдържа информация, която да включва следното: • Информация за идентифициране на здравноосигуреното лице; • Информация за лечебното заведение, оказващо болнична помощ; • Информация за служителя, регистрирал събитието; • Информация за събитие по хоспитализацията/дехоспитализацията на здравноосигурено лице: o Код на събитието; o Дата и час на постъпване в лечебното заведение, оказващо болнична помощ; o Дата и час на изписване от лечебното заведение, оказващо болнична помощ; o Дата и час на некоректен, съгласно контролите описани в това техническо задание, резултат от проверка на действие по регистрация на събитието и причина. Регистрацията на събитията по хоспитализацията/дехоспитализацията на здравноосигурено лице се удостоверява с квалифициран електронен подпис (издаден на юридическо лице), от упълномощен служител на лечебното заведение, оказващо болнична помощ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72230000

Описание:

Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Разработена и внедрена „Регистрационна система на събития по хоспитализация и дехоспитализация“

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изискванията към изграждането на регистрационната система: - Функционални изисквания и характеристики - Технически изсквания - Изисквания към начина на изпълнение - етапи, срокове, материали и обучение - Приемане на изпълнението - Гаранционна поддръжка са подробно описани в раздел IV от Техническите изисквания и указания за офериране, неразделна част от публичната покана. 2. Изисквания към кандидатите 2.1. Кандидатът трябва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват съответстващ на предмета на поръчката. Доказва се със заверено от кандидата копие на валиден сертификат. 2.2. Кандидатът трябва да има внедрена система за управление на сигурността на информацията съгласно ISO 27001:2013 или еквивалентен. Доказва се със заверено от кандидата копие на валиден сертификат. 2.3. Кандидатът трябва да има внедрена система за управление на ИТ услуги за външни клиенти, отговаряща на ISO 20000-1:2012 или еквивалентен. Доказва се със заверено от кандидата копие на валиден сертификат. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.5.1, т.5.2 и т.5.3 се прилагат за всеки участник, включени в него. 2.4. През последните 3 години до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, кандидатът трябва да е изпълнил успешно поне два договора за разработване и интегриране на информационни системи, като поне един от тези договори трябва да е за разработка и внедряване на информационни системи с използване на устройства за четене на лични документи, отговарящи на спецификации ICAO 9303. Доказва се със списък на основните договори, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в който се посочват предмета, стойността, начална и крайна дата на договора, както и възложителя по него. Включените в списъка договори трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Списъкът следва да е придружен с референции от възложителя по съответния договор издадена за конкретния договор, в която да е потвърдено, че договорът е изпълнен успешно, като са посочени предмета на договора и периода на неговото изпълнение. Референциите се представят в оригинал с подпис и свеж печат, или четливи заверени от кандидата на всяка страница копия. 2.5. Кандидатът трябва да предложи екип за изпълнението на описаните в Техническите изисквания и спецификации задачи и дейности. В екипа задължително следва да бъдат включени минимум следните експерти: • Ръководител на проекта; • Бизнес системен анализатор; • Системен архитект; • Програмисти 2 бр.; • Експерт по осигуряване на качеството; • Експерт по бази от данни. Необходимото образование, професионална квалификация и опит на членовете на екипа са посочени в раздел IV от Техническите изисквания и указания за офериране и се доказват със заверени копия на дипломи за завършено висше образование, допълнителни специализации, сертификати, удостоверения, професионална автобиография, фактите от която са удостоверени с копия на договори, копие от трудова книжка, препоръки и др., или еквивалентни документи по преценка на участника. Представянето само на автобиография не е достатъчно за доказването на квалификационните изисквания към експертите.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ТО - Техническа оценка на предложението на участниците. Тежест 60 ФО - Финансова оценка. Тежест 40 Техническата оценка ТO представлява оценка на техническото предложение на участника за изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническите изисквания и спецификации, методите и подходите за постигане на заложените показатели и в изпълнение на заложените цели. Показателят ТО включва следните подпоказатели: • П1 - Концепция за функционалност на Системата; • П2 - Предложение за архитектура и обосновка за избора на платформа и системна архитектура; • П3 - Концепция за гарантиране на информационната сигурност; • П4 - Предварителен план за изпълнение; • П5 - Предварителен план за обучение. Тежестите на подпоказателите, критериите и стъпките при оценяването им са посочени в Техническите изисквания и указания за офериране, които са неразделна част от настоящата публична покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Поради ограниченията в обема на публичната покана, пълното описание на предмета на поръчката, техническите изисквания и спецификации, методиката за оценка и съответните приложения (образци) са представени в Технически изисквания и указания за офериране, които са неразделна част от поканата. Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4 , 5, 6 и 7 към Техническите изисквания и указания за офериране. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Централно управление на Националната здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача - рубрика "Търгове".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/05/2014