Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министрество на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Светлана Станева, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите на проект „Подобряване управлението на човешките ресурси в Министерството на правосъдието (МП) и повишаване квалификацията на служителите чрез специализирано обучение“, по договор № ЦА12-22-67/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG51PO002/2.2-08.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79951000, 22000000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Печатни материали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

"Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите на проект „Подобряване управлението на човешките ресурси в Министерството на правосъдието (МП) и повишаване квалификацията на служителите чрез специализирано обучение“, по договор № ЦА12-22-67/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG51PO002/2.2-08, съгласно Техническото задание.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3250 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи, съгласно документация и указанията за участие към същата: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – свободен текст. 2. Оферта - по образец. 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. „а“ – „д“, т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 8. Доказателства за икономическото и финансово състояние: - Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.). - Информация за общия оборот и оборота, който се отнася до предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец. 9. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: - Списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител. В тези препоръки се посочват: включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. - Справка-декларация, придружена от подробни автобиографии и копия на документи, доказващи образованието и опита на ръководителя и експерта, които ще участват при изпълнението на поръчката. За доказване на образованието се представя копие от диплома. За доказване на опита се представят копие от трудови/служебни книжки, списък на граждански и трудови договори с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти, стойности, предмет и др., длъжностни характеристики, препоръки за добро изпълнение от възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект. Представя се декларация от съответния експерт за ангажираност към изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. 11. Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – в офертата по образец. 12. Декларация от участника за срока на валидност на офертата – в офертата по образец. 13. Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническото задание и таблицата, неразделна част от него– Приложение № 1; 14. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности - Образец № 10; 15. Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” - Образец № 11; 16. Декларация по образец № 16. 17. Ценово предложение - по образец. и всички други изисквания на Възложителя, съгласно документацията и указанията за участие към същата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/05/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания: - Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 6 500 /шест хиляди и петстотин/ лева без включен ДДС. За целите на настоящата поръчка под сходни да се разбира договори за изготвяне и/или дизайн и/или отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали и организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и др. - Участниците следва да докажат за последните три години най-малко един сходен и/или подобен договор. Под сходни и/или подобни се разбира договори за изготвяне и/или дизайн и/или отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали и организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други. - Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение. В екипа на участника трябва да има най-малко двама експерти, които следва да отговарят на следните изисквания: Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и/или „магистър” или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина; - минимум 2 години управленски опит в областта на изготвяне и/или дизайн и/или отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали и организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други подобни. - участие в минимум 2 проекта в областта на изготвянето, дизайна и отпечатването на информационни и рекламни материали. Експерт 1, който да отговаря за подготовката и провеждането на конференциите. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“, „магистър”, или еквивалентна в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, маркетинг, туризъм или еквивалентна; - минимум 2 години професионален опит в областта на организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други подобни/ и/или комуникационни дейности/рекламни кампании и други подобни. Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на Министерство на правосъдието на посочения в Раздел І интернет адрес. Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска” №1. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите на проект „Подобряване управлението на човешките ресурси в Министерството на правосъдието (МП) и повишаване квалификацията на служителите чрез специализирано обучение“, по договор № ЦА12-22-67/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”. Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Всички документи се представят на български език.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/05/2014