Версия за печат

BG-Златарица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.zlataritsa.net.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на предвидените СМР по Договор за финансиране № 04/321/01586/12.12.2013 г. във връзка с изпълнение на проект "Реконструкция на съществуващ общински път" по Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

При изпълнението на обществената поръчка ще се изпълняват следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Да контролира координатора по безопасност и здраве за етапа на строителството. Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор Забележка: Изпълнителят следва да съгласува с Възложителя всяко свое решение и/или предписание и/или съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки за осъществяваните СМР. Пълно описание на обекта на настоящата процедура е дадено в Техническата спецификация от документацията за обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

53497 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Златарица, област Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението следва да се извърши на основание техническа спецификация, одобрена със Заповед № 280/30.04.2014 г. на Кмета на Община Златарица. В спецификацията са посочени конкретните изисквания за изпълнение. При участие на подизпълнители посочените от възложителя доказателства за икономическо и финансово състояние, както и за технически възможности и квалификация се представят за всеки от тях, а минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както и за технически възможности и квалификация на участниците важат за обединението като цяло, а документите, с които се доказват, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. І. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участника: І.1. Участникът следва да е реализирал през последните 3 /три/ приключени финансови години /2011, 2012 и 2013/, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, кумулативно общ оборот в размер не по-малко от 100 000,00 /сто хиляди/ лева. І.2. Документи, с които се доказва икономическото и финансовото състояние на участника: 2.1. Заверено копие на балансите и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови /2011, 2012 и 2013/ години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът не е изготвил все още финансовите си документи за 2013 г. представя справка или друг подходящ документ от който да е видна информацията необходима за 2013 г. от тези документи. В случай, че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и горепосочените документи за последните три /2011, 2012, 2013/ години са обявени в търговския регистър по партидата на търговеца, същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени в търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейността си през последните три /2011, 2012 и 2013/ години и не може да представи финансови документи за трите години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно от започване на дейността. ІІ. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: ІІ.1. Наличие на валиден лиценз за упражняване на строителен надзор по чл. 166, ал.1 от ЗУТ, валидна застраховка „Професионална отговорност", списък на екипа от правоспособни физически лица. ІІ.2. Изпълнени минимум три договора за упражнен строителен надзор на обекти, през последните приключени три години. ІІ.3. Участникът следва да разполага с ключови експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка, съгласно приложените по-долу изисквания: Квалификационни изисквания към експерти, на които Участникът трябва да отговаря: ІІ.4. Екипът от ключови експерти - задължително трябва да включва: - Ръководител на екипа по упражняване на независим строителен надзор по проекта; - Експерт Строителство на пътища; - Експерт Контрол и управление на качеството; - Координатор по безопасност и здраве. 1. Ключов експерт Ръководител на екипа по упражняване на независим строителен надзор по проекта Минимални изисквания към Ключов експерт Ръководител на екипа: Образование: техническо с образователна степен „магистър” или еквивалентна. Общ професионален опит – най-малко 5 години общ професионален опит в областта на строителството, проектиране или осъществяване на строителен надзор; Продължава в раздел ІІІ - Допълнителна информация ..........

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Техническо предложение П1 с относителна тежест в Комплексната оценка 50 %; 2. Ценово предложение П2 с относителна тежест в Комплексната оценка 50 %. Формулата по която се изчислява "Комплексната оценка" на офертата на всеки участник е: КО = П1 + П2

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/05/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от раздел ІІІ - Изисквания за изпълнение на поръчката: ..... Специфичен опит: Минимум 2 години практически опит като лице, осъществявало независим строителен надзор в строителството. Опит в управлението и мониторинг на поне 2 инфраструктурни проекта или предоставянето на консултантски услуги за публичната администрация относно инфраструктурни проекти. 2. Eксперт Строителство на пътища Минимални изисквания Висше техническо образование с образователно-квалификационна степен магистър по инженерна специалност с профил или специализация „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентна. Общ професионален опит – Минимум 5 години професионален опит в строителството. Специфичен опит – Минимум 2 години практически опит като лице, осъществявало независим строителен надзор в строителството. 3. Експерт Контрол и управление на качеството Минимални изисквания Висше техническо образование с образователно-квалификационна степен магистър. Общ професионален опит: Минимум 5 години общ професионален опит в строителството; Специфичен професионален опит: Минимум 1 година практически опит по упражняване контрол на качеството в строителството. 4. Координатор по безопасност и здраве Минимални изисквания Висше техническо образование. Общ професионален опит: Минимум 3 години общ професионален опит по специалността; Специфичен професионален опит: Минимум 1 година практически опит като координатор по безопасност и здраве в строителството. Документи, с които се доказват техническите възможности и квалификацията на участника: 1. Заверени от участника копия на документите по т. ІІ.1. 2. Списък на основните договори за упражнен строителен надзор на обекти, въведени в експлоатация през последните приключени три години по т.ІІ.2 който съдържа информация за предмет, възложител, стойност на договора в лева, период на изпълнение на договора, придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от Възложителя. 3. Справка-списък на ключовите експерти, който участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, придружена с: професионални автобиографии на лицата, изготвени по образец, подписани собственоръчно от експертите, придружени с документи, доказващи изискваните образование, професионална квалификация и умения /дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост/; препоръки /референции/ за експерта, както и всякакви други документи, които доказват възможностите на участника по тази точка. Попълва се по образец, придружен с професионални автобиографии, изготвени по образец, подписани собственоръчно от експертите. Към всяка автобиография се прилагат документи, доказващи изискваните образование, професионална квалификация и умения (копия на дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др.), препоръки /референции/ за експерта и лиценз за упражняване на строителен надзор. Справката-списък съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника. Настоящата публична покана, Заповед № 280 / 30.04.2014 г. на Кмета на Община Златарица, техническата спецификация, подробното описание на критериите за оценка на офертите, образците на документите и указанията за провеждане на процедурата са публикувани на адреса на профила на купувача - интернет адрес: www.zlataritsa.net, меню "Обществени поръчки". Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик в Деловодството на Община Златарица, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22 от участника или упълномощен негов представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер. Върху плика участникът следва да посочи освен предмета на поръчката, име, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и адрес на електронна поща.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/05/2014