Версия за печат

BG-Златарица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.zlataritsa.net.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за управление на проект "Реконструкция на съществуващ общински път" по договор за финансиране № 04/321/01586/12.12.2013 г. по Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Консултиране на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в Договора за финансиране. В обхвата на консултантските услуги, се включва: 1.Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност; 2.Съдействие при разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 3.Съдействие при разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи, които общинската администрация следва да попълва и подготвя във връзка с прилагане на горните правила и процедури; 4.Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя при подготовка на документите във връзка с докладването и изпълнението на проекта, както и неговото административно управление; 5.Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя за управление на проекта при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; 6.Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение; 7.Осигуряване на ефективна координация и организация на работата между общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на договора за БФП по проекта; 8.Организиране и провеждане на необходими консултации с оглед укрепване на капацитета на общината за управление и изпълнение на проекта; 9.Изготвяне на докладите за финансовото и техническо изпълнение на проекта, задължителни за докладване пред ДФЗ; 10.Преглед и анализ на отчетите и докладите за напредъка и документацията приложена към фактурите; 11.Съпоставяне и анализ на докладваната информация от отделните участници в процеса по реализиране на проекта; 12.Регулярен подробен преглед на техническата информация, съдържаща се в отчетите, с оглед проследяване дали се постигат очакваните резултати и спазени ли са условията на договорите. Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели. 13.Съдействие на координатора на проекта от страна на общината за изготвяне на справки, графици, отчети, доклади и презентации във връзка с подготовката и изпълнението на проекта и отделните договори по реализирането му; 14.Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите; 15.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми; 16.Оказване на съдействие на общинските служители в ежедневните им контакти с изпълнителите по съответните дейности и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции; 17.Участие в изготвянето на периодичните отчети до институциите на национално и европейско ниво; 18.Идентифициране на потенциални проблеми по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; 19.Участие в ефективно информиране на обществото в сътрудничество с представителя на възложителя, относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация, публичност и популяризиране на проекта. При необходимост и по искане на Възложителя консултантът следва да осигури необходимата експертна техническа помощ с цел успешно реализиране на проекта.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

37868 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Златарица, област Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението следва да се извърши на основание техническа спецификация, одобрена със Заповед № 278 /30.04.2014 г. на Кмета на Община Златарица. В спецификацията са посочени конкретните изисквания за изпълнение. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта по чл. 101а, ал.2 за възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП - Образец № 1; 3. Административни сведения - Образец № 2; 4. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички обстоятелства невписани в търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва "Не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР"; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Образец № 3; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Образец № 4; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106, т. 1, , б. „а”, „б”, „в”, „г”, „д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966 / 2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец № 5; 8. Декларация по Закона за защита на личните данни - Образец № 6; 9.Заверено копие на балансите и отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови /2011, 2012 и 2013/ години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 10. Списък на основните договори за управление на проекти, през последните приключени три години (2011, 2012 и 2013), който съдържа информация за предмет, възложител, стойност на договора в лева, период на изпълнение на договора, придружен с копие на договора и препоръка за добро изпълнение, издадена от съответния възложител; 11. Списък на специалистите, придружен с автобиографии, копия на дипломи и удостоверения за правоспособност; 12. Наличие на валидни граждански и/или трудови договори със специалисти както следва: правоспособен инженер, вписан в съответната камара; икономист с висше образование с минимална степен бакалавър; правоспособен юрист/ прилагат се заверени копия. Продължава в Раздел ІІІ - Допълнителна информация..........

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Техническо предложение П1 с относителна тежест в Комплексната оценка 50 %; 2. Ценово предложение П2 с относителна тежест в Комплексната оценка 50 %. Формулата по която се изчислява "Комплексната оценка" на офертата на всеки участник е: КО = П1 + П2

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/05/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от Раздел ІІІ - Изисквания за изпълнение на поръчката..... Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и квалификация: 1. Участникът следва да е реализирал през последните 3 /три/ приключени финансови години /2011, 2012 и 2013/, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, кумулативно общ оборот в размер не по-малко от 111000,00 лв; 2. Участникът да е изпълнил през последните три години /2013, 2012, 2011/ считано от крайната дата за подаване на оферти най-малко 2 /два/ договора за управление на проект, финансиран със средства на ЕС и/или други донорски програми с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, завършени към датата на подаване на офертата от участника; 3. Участникът следва да разполага с ключови експерти, които ще извършват дейностите по настоящата обществена поръчка. Членовете на екипа следва да имат опит в управлението на поне един проект, финансиран със средства на ЕС, а строителният техник да има професионален опит като такъв от минимум 3 години. Екипът от ключови експерти задължително трябва да включва: Ръководител на екипа с висше образование в областта на публичните финанси, юридически и/или хуманитарни науки; Юрист с придобита правоспособност; Инженер, геодезист, ПГС, пътно строителство, вписан в съответната камара; Икономист и/или счетоводител с висше образование, с минимална степен бакалавър. Настоящата публична покана, Заповед № 278 от 30.04.2014 г. на Кмета на Община Златарица, техническата спецификация, подробното описание на критериите за оценка на офертите, образците на документите и указанията за провеждане на процедурата са публикувани на адреса на профила на купувача - интернет адрес: www.zlataritsa.net, меню "Обществени поръчки". Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик в Деловодството на Община Златарица, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22 от участника или упълномощен негов представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер. Върху плика участникът следва да посочи освен предмета на поръчката, име, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и адрес на електронна поща.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/05/2014