ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, За: Мариана Господинова, България 1113, София, Тел.: 02 9705611, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062
Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.
Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Разработване на софтуерен модул за обработка на първични протоколи към съществуваща автоматизирана система за обработка на изображения и разсекретяване на бланки с изпитни работи във връзка с майска и септемврийска сесия на държавни зрелостни изпити (ДЗИ) за учебна година 2013/2014
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48000000
Описание:
Софтуерни пакети и информационни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Дейностите включени в поръчката се отнасят до:
• Генериране на първични протоколи два броя за проверители на отворени въпроси към всеки свитък по всеки изпит – 150 000 изпитни свитъка
• Разработка на софтуер интегриран към съществуваща система за OMR обработка на първични протоколи за проверители на отворени въпроси
• Генериране на справки
Описание на дейностите и изисквания:
1. Генериране и отпечатване на протоколи – до 300 000 ( по два за всяка изпитна работа за всяка от двете сесии) съдържащи следната информация:
1.1. Баркод – да се отпечатва баркод съответстващ на всеки предварително обработен свитък и да завършва с пореден номер 31 и 32
1.2. Фиктивен номер – да се отпечатва фиктивен номер съответстващ на всеки предварително обработен свитък
1.3. Номер на Папка – да се отпечатва номера на папката съответстваща за всеки предварително обработен свитък
1.4. Поредност на проверителя – първи и втори проверител
1.5. Изпитна сесия – година, майска сесия или септемврийска сесия
1.6. Изпит – първи задължителен, втори задължителен, трети и следващ избираем
1.7. Поле за въвеждане на оценка по всеки въпрос в зависимост от изпита
1.8. Поле за въвеждане код на оценителя
1.9. Полета за коригираща информация
1.10 . Служебна информация за дата и час на обработка на първичния протокол от оценителите и техническите лица
Информацията по точки от 1 до 9 да бъде параметризирана и да се взима от предварително въведената и обработена информация в предходните етапи на електронната обработка на свитъците
Видът на първичните протоколи и информацията, която се съдържа в тях, е съгласно Приложения 1-14 (един задължителен, тринадесет задължително избираеми и тринадесет свободно избираеми).
2. Сканиране и OMR обработка на първични протокол (до 300 000 броя )
2.1. Съхраняване на оценките, дадени от всеки проверител по всеки от отворените въпроси по всеки свитък и по всеки предмет
2.2. Генериране на обобщен протокол съдържащ следната информация за 150 000 броя
• Папка на обработван свитък
• Фиктивен номер на обработван свитък
• Оценка затворени въпроси на обработван свитък
• Оценка отворени въпроси първи оценител на обработван свитък
• Оценка отворени въпроси втори оценител на обработван свитък
• Оценка отворени въпроси средно аритметична на обработван свитък
• Оценка затворени и отворени въпроси – сумарна на обработван свитък
Видът на протокола е съгласно Приложение 15.
3. Генериране на справки
3.1. Брой писмени работи според скалата за оценяване – срещу всяка точка от скалата стои съответният брой писмени работи, изкарали подобен резултат;
3.2. Брой писмени работи според скалата за оценяване – срещу всяка оценка (2,3,4,5,6) стои съответният брой писмени работи, изкарали подобен резултат;
3.3. Среден брой точки на отворените въпроси;
3.4. Брой точки на всеки от отворените въпроси – срещу номера и съответното подусловие (където има) стои съответният брой писмени работи, изкарали подобен резултат;
3.5. Брой точки на всяка от задачите в изпитния вариант (отворени) по фиктивни номера;
3.6. Резултати от работата на оценителите – брой корекции във втората колона (т.е. след втора проверка);
3.7. Резултати от работата на оценителите – среден брой точки на всеки от въпросите със свободен отговор.
Приложения от 1 до 15 са публикувани на www.ckoko.bg в рубрика“профил на купувача“.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКО СЪСТОЯНИЕ И ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ ВЪЗМОЖНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ за процедура с предмет:
„Разработване на софтуерен модул за обработка на първични протоколи към съществуваща автоматизирана система за обработка на изображения и разсекретяване на бланки с изпитни работи във връзка с майска и септемврийска сесия на държавни зрелостни изпити (ДЗИ) 2014“.
1. Всеки участник следва да има общ оборот на стойност най-малко 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС от дейност, сходна с предмета на поръчката за предходните три години (2011, 2012, 2013 г.). Доказва се с подписан от участника списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), придружен от поне две препоръки за добро изпълнение. Списъкът на основните договори трябва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, стойност на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора.
2. Участникът трябва да работи по сертифицирана система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен.
3. Участникът трябва да разполага с офис на територията на гр. София.
Тези обстоятелства се доказват с приложени автобиографии и/или сертификати/удостоверения на членовете на екипа, който ще участва в изпълнението на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изискуеми документи
1. Техническа и финансова оферта. 2. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 3. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство. Ако участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 4. Проект на договор - подписан и подпечатан.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: