ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изпълнение на дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи, провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол” - ОП “Административен капацитет“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000, 22120000, 79340000, 79952000, 80500000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по обучение
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
С възлагането на настоящата обществена поръчка се цели да бъдат избрани изпълнители за извършване на услугите по:
•Проект „Разработване и въвеждане на мониторинг при изпълнението на политики от общинска администрация Кюстендил”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/13/1.3-07 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”;
Изпълнителят следва да изпълни дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи, провеждане на кръгла маса за обсъждане и дискусии на ОПР, провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол.
Конкретните цели са:
Популяризиране на проекта на всички етапи от изпълнението му;
Организиране на публични дискусии, на които ще бъде представена информацията за предвижданията на общинския план за развитие за периода до 2020 г.;
Повишаване капацитета на органите на управление и експертите на общинската администрация за изпълнение на мониторинг и контрол;
Очакваните резултати са:
Получени знания за прилагане на мониторинг и контрол на минимум 60 общински служители на Община Кюстендил;
Проведени обучения;
Проведени три кръгли маси;
Изработени 2 бр. интернет банери;
Доставени материали и консумативи;
Изработено рекламно цветно прес каре – 2 бр.;
Публикувано рекламно прес каре – 2 броя;
Проведени две пресконференции;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Участникът, самостоятелно или съвместно, за период от 3 /три/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва успешно да е изпълнил най-малко 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката, придружен от препоръка/и за добро изпълнение.
*** За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат изработване на печатни или презентационни материали, организиране на публични прояви/събития/мероприятия, които включват изготвянето на визуализиращи/промоционални материали и брошури/бюлетин и публикация в медиите;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател 1: Предложен срок за изпълнение на поръчката в календарни дни (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 30 %).
Показател 2: Предложена от участника цена – (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 70 %).
Критерият за оценка на подадените оферти е „икономически най - изгодна оферта”, съгласно Методика за оценка - Приложение към настоящата покана.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта задължително трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (образец № 1);
2. Административни сведения (образец № 2);
3. Документ за регистрация - /заверено копие на удостоверение за актуална търговска регистрация/ или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в Търговския регистър;
4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП по Образец № 3а, №3б, Образец № 4 и образец №5 (в оригинал);
5. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - по Образец № 6 (в оригинал);
6. Декларация за съгласие от подизпълнител - (при участие на такъв), че е съгласен да участва в настоящата обществена поръчка като такъв – по Образец №7(в оригинал).
*** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларацията не се попълва и не се прилага.
7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП(Образец № 8);
8. Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние:
В настоящата процедура Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
9. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация:
А) Списък на изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата (Образец № 9), придружен от:
- оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и срок на договора, както и дали то е изпълнено професионално.
10. Предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП (образец № 10) - съдържащо техническото предложение на Участника за изпълнение на поръчката, включително срок за изпълнение на поръчката, както и приложена парафирана Техническа спецификация;
***Предложеният срок за изпълнение предмета на поръчката, не трябва да надвишава 60 календарни дни.
11. Ценово предложение, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 3 от ЗОП – по образец № 11 (оригинал);
Публичната покана и образците на документи са публикувани на интернет адреса на община Кюстендил - http://kustendil.bg/index.php?оption=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455. Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка подават на адреса на Възложителя: гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, ет.1, стая № 10, до 17.00 часа на 09.04.2014 година лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите си в запечатан непрозрачен плик, в горния десен ъгъл на който е изписано: „Изпълнение на дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи, провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол”, както и адрес за кореспонденция,телефон, факс и електронен адрес .
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: