Версия за печат

BG-Кюстендил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Кюстендил, пл."Велбъжд"№1, За: Ганка Рублева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изпълнение на дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи, провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол” - ОП “Административен капацитет“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 22120000, 79340000, 79952000, 80500000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

С възлагането на настоящата обществена поръчка се цели да бъдат избрани изпълнители за извършване на услугите по: •Проект „Разработване и въвеждане на мониторинг при изпълнението на политики от общинска администрация Кюстендил”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/13/1.3-07 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”; Изпълнителят следва да изпълни дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи, провеждане на кръгла маса за обсъждане и дискусии на ОПР, провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол. Конкретните цели са: Популяризиране на проекта на всички етапи от изпълнението му; Организиране на публични дискусии, на които ще бъде представена информацията за предвижданията на общинския план за развитие за периода до 2020 г.; Повишаване капацитета на органите на управление и експертите на общинската администрация за изпълнение на мониторинг и контрол; Очакваните резултати са: Получени знания за прилагане на мониторинг и контрол на минимум 60 общински служители на Община Кюстендил; Проведени обучения; Проведени три кръгли маси; Изработени 2 бр. интернет банери; Доставени материали и консумативи; Изработено рекламно цветно прес каре – 2 бр.; Публикувано рекламно прес каре – 2 броя; Проведени две пресконференции;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

9082 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр Кюстендил

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Участникът, самостоятелно или съвместно, за период от 3 /три/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва успешно да е изпълнил най-малко 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката, придружен от препоръка/и за добро изпълнение. *** За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат изработване на печатни или презентационни материали, организиране на публични прояви/събития/мероприятия, които включват изготвянето на визуализиращи/промоционални материали и брошури/бюлетин и публикация в медиите;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1: Предложен срок за изпълнение на поръчката в календарни дни (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 30 %). Показател 2: Предложена от участника цена – (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 70 %). Критерият за оценка на подадените оферти е „икономически най - изгодна оферта”, съгласно Методика за оценка - Приложение към настоящата покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта задължително трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (образец № 1); 2. Административни сведения (образец № 2); 3. Документ за регистрация - /заверено копие на удостоверение за актуална търговска регистрация/ или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в Търговския регистър; 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП по Образец № 3а, №3б, Образец № 4 и образец №5 (в оригинал); 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - по Образец № 6 (в оригинал); 6. Декларация за съгласие от подизпълнител - (при участие на такъв), че е съгласен да участва в настоящата обществена поръчка като такъв – по Образец №7(в оригинал). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларацията не се попълва и не се прилага. 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП(Образец № 8); 8. Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние: В настоящата процедура Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние. 9. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация: А) Списък на изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата (Образец № 9), придружен от: - оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и срок на договора, както и дали то е изпълнено професионално. 10. Предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП (образец № 10) - съдържащо техническото предложение на Участника за изпълнение на поръчката, включително срок за изпълнение на поръчката, както и приложена парафирана Техническа спецификация; ***Предложеният срок за изпълнение предмета на поръчката, не трябва да надвишава 60 календарни дни. 11. Ценово предложение, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 3 от ЗОП – по образец № 11 (оригинал); Публичната покана и образците на документи са публикувани на интернет адреса на община Кюстендил - http://kustendil.bg/index.php?оption=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455. Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка подават на адреса на Възложителя: гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, ет.1, стая № 10, до 17.00 часа на 09.04.2014 година лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите си в запечатан непрозрачен плик, в горния десен ъгъл на който е изписано: „Изпълнение на дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи, провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол”, както и адрес за кореспонденция,телефон, факс и електронен адрес .

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/05/2014