Версия за печат

BG-Община Кюстендил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Община Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Разработване/актуализация на стратегически документи на общинско ниво и прилагане на разработените правила и методика при мониторинга и контрола им

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Разработени стратегически насоки, очертани приоритети и набелязани мерки за провеждане на политики на общинско ниво; Разработен план за използване на енергията от ВЕИ за периода 2014 - 2017 и прилагане на разработените правила и методика за мониторинг и контрол. Актуализиран план за енергийна ефективност на Община Кюстендил и стратегия за изпълнението му за периода 2014 - 2017 и прилагане на разработените правила и методика за мониторинг и контрол

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15583 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Кюстендил

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

а). Участникът да е вписан в регистъра на агенция за устойчиво енергийно развитие, съгласно изискванията на чл. 23 от Закона за енергийната ефективност б). Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил минимум 1 договора през последните три години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти, с предмет сходен на предмета на поръчката Договори със сходен предмет са договори за консултантски услуги за изготвяне на функционални и/или организационни анализи, планови документи свързани с развитието на общината, (включително и интегрирани планове),икономически и/или социални анализи, разработка на стратегии и/или програми

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да е изготвена съгласно изискванията на чл. 101в от ЗОП и да съдържа: 1). Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец № 1; 2). Административни сведения за участника - попълва се Образец № 2 3). Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, издадени не по-късно от 6 месеца към датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган на държавата, в която са установени 4). Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП (образци № 4 и 5 ); 5). Удостоверение за вписване в регистъра на агенцията за устойчиво енергийно развитие, съгласно изискванията на чл.23 от Закона за енергийната ефективност 6). Списък на изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата (Образец № 6), придружен от: - оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и срок на договора, както и дали то е изпълнено професионално. 7). Предложение за изпълнение на поръчката - попълва се образец № 3 ; 8). Ценово предложение – попълва се образец № 7 . Публичната покана и образците на документи са публикувани на интернет адреса на община Кюстендил - http://kustendil.bg/index.php?оption=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455. Офертите се подават на адреса на Възложителя: гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, ет.1, стая № 10, до 17.00 часа на 08.05.2014 година лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите си в запечатан непрозрачен плик, в горния десен ъгъл на който е изписан предмета на поръчката , както и адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес .

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/05/2014