ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Славянска" № 8, За: Станка Добрева, Република България 1050, София, Тел.: 02 9407615, E-mail: s.dobreva@mee.government.bg
Място/места за контакт: Славянска № 8
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Избор на Медицински център за провеждане на предварителни и периодични медицински прегледи на служителите от Министерство на икономиката и енергетиката за срок от една година.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
85100000
Описание:
Услуги на здравеопазването
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Медицинските прегледи са:
1. Предварителни медицински прегледи - Задължителните предварителни медицински прегледи се извършват с цел да се даде преценка за годността на лицата с оглед на здравословното им състояние да изпълняват длъжността, за която кандидатстват, вписана в картата за предварителен медицински преглед. Ориентировъчен брой – 10.
2. Профилактични медицински прегледи:
Участникът, определен за Изпълнител, следва да осигури провеждането на профилактични медицински прегледи, включващи пакети за 423 жени и пакети за 166 мъже.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Периодът за извършване на профилактичните медицинските прегледи на служителите на Министерство на икономиката и енергетиката е от 02.06.2014 г. до 31.12.2014 г., а за предварителните медицински прегледи – в срок от една година от датата на сключване на Договора.
Участникът, определен за Изпълнител, следва да има техническа възможност за изпълнение на поръчката.
1. Предварителни медицински прегледи - Задължителните предварителни медицински прегледи се извършват с цел да се даде преценка за годността на лицата с оглед на здравословното им състояние да изпълняват длъжността, за която кандидатстват, вписана в картата за предварителен медицински преглед. Ориентировъчен брой – 10.
2. Профилактични медицински прегледи:
Участникът, определен за Изпълнител, следва да осигури провеждането на профилактични медицински прегледи, включващи следните пакети:
Пакет за 423 жени:
• Интернист /кардиолог/ + ЕКГ, разчитането й от кардиолог и измерване на кръвно налягане;
• Преглед от офталмолог и изследване на зрителната острота и рефракции;
• Преглед от гастроентеролог и обзорна ехография на коремни органи;
• Преглед от гинеколог с цитонамазка и ехомамография;
• Ендокринолог с ехография на щитовидна жлеза;
• Клинико-лабораторни изследвания – ПКК /пълна кръвна картина - 18 показателя, вкл. левкоцити, хемоглобин и др./, СУЕ, кръвна захар, мастен профил - общ холестерол, триглицериди, HDL - холестерол.
Пакет за 166 мъже:
• Интернист /кардиолог/ + ЕКГ, разчитането й от кардиолог и измерване на кръвно налягане;
• Преглед от офталмолог и изследване на зрителната острота и рефракции;
• Преглед от гастроентеролог и обзорна ехография на коремни органи;
• Преглед от уролог с ехография на простата;
• Клинико-лабораторни изследвания – ПКК /пълна кръвна картина - 18 показателя, вкл. левкоцити, хемоглобин и др./, СУЕ, кръвна захар, мастен профил - общ холестерол, триглицериди, HDL-холестерол.
Участникът, определен за Изпълнител, трябва да се съобрази и със следните допълнителни изисквания на Възложителя:
• Взимането на кръв да се осъществи по предварително утвърден график в лаборатория.
• Лабораторните резултати да се представят и разчитат при извършване на прегледа.
• Да се попълнят карти за профилактични медицински прегледи на прегледаните със заключение за професионална пригодност, които да се предоставят на Службата по трудова медицина, с която министерството има сключен Договор, с копие (в запечатани пликове) за съответните служители.
• На прегледаните служители с разкрити заболявания и съмнения за такива да се изготвят и връчат препоръки за по-нататъшни изследвания и лечение с копие до Службата по трудова медицина и да се приложат към картите за профилактични медицински прегледи.
• Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да извършва услугите по настоящата процедура по предварително утвърден график, в събота и неделя.
Забележка: Най-късно към датата на сключване на договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допустими са офертите съдържащи следните документи:
1. Предложение за изпълнение на услугата (оферта), съдържащо данни за лицето, което прави предложението (ЕИК, седалище/адрес на управление, адрес за кореспонденция, телефон, факс, e-mail, банкова сметка, обслужваща банка, имена на представляващия дружеството), по образец;
2. Актуално удостоверение за регистрация на лечебното заведение, съгласно чл. 40 от Закона за лечебните заведения, от което да са видни видовете дейности, за които е регистрирано лечебното заведение.
3. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, попълнена по образец;
4. Декларация относно отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, попълнена по образец;
5. Сертификат за провеждане на медико - лабораторни изследвания;
6. Списък на лицата, които ще извършват периодичните медицински прегледи, придружен с копие от дипломи на лицата, включени в списъка, удостоверяващи медицинското им образование и професионалната квалификация – съответната призната специалност на лицата;
7. Списък на наличната медицинска апаратура, необходима за изпълнение на услугата;
8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, изготвено съгласно Техническите спецификации на Възложителя – в свободен текст;
9. Отделен плик с надпис „Предлагана цена”, по образец;
10. Списък на приложените документи.
Забележка: Всички документи следва да бъдат представени в оригинал или като копие, заверено с подпис на представляващия и мокър печат на участника.
Начина на представяне на предложенията:
1. Оферта, представена след изтичане на крайния срок, не се приема от Възложителя и се връща незабавно на участника. Не се приема и оферта в плик, който е прозрачен, незапечатан или с нарушена цялост. Такава оферта незабавно се връща на приносителя и това се отбелязва в регистъра на Възложителя.
2. Офертите трябва да бъдат адресирани до Министерство на икономиката и енергетиката, ул. „Славянска” № 8 и представени от участника или от упълномощено от него лице, в деловодството на министерството на ул. „Славянска” № 8 до 17:30 часа на крайната дата за подаване на оферти, посочена в Публичната покана. Възложителят не носи отговорност за получаване на оферти, в случай, че се използва друг начин за представянето им.
3. Всяка офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес, както следва:
• Адрес: Министерство на икономиката и енергетиката, гр. София, ул. „Славянска” № 8;
• Име, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес на участника;
• Следният надпис: „Избор на Медицински център за провеждане на предварителни и периодични медицински прегледи на служителите от Министерство на икономиката и енергетиката за срок от една година”.
• Следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от страна на комисията за оценяване и класиране”.
Предложената цена:
- трябва да бъде в лева, с точност до два знака след десетичната запетая;
- оферти с цени, предложени в друга валута няма да бъдат разглеждани;
- да се посочи единичната цена на 1 /един/ предварителен медицински преглед в лева, без вкл. ДДС;
- да се посочи единичната цена на 1 /един/ профилактичен медицински преглед за жени в лева, без вкл. ДДС;
- да се посочи единичната цена на 1 /един/ профилактичен медицински преглед за мъже в лева, без вкл. ДДС.
В цената се включват всички разходи по изпълнение на поръчката, в това число за извършване на лабораторни изследвания, както и всички останали разходи, свързани с изпълнението на предмета на Договора.
Предвижда се авансово плащане от страна на Възложителя в размер до 30 % от ценовото предложение, платимо в срок от 10 работни дниот подписване на договора, срещу надлежно издадена оригинална фактура.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: