Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея № 1, За: арх. Даниела Владимирова, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата публична покана е за услуга с предмет: „Изработване на общ устройствен план на община Сапарева баня”. В обхвата на настоящата поръчка са включени дейности, свързани с изготвяне на Общ устройствен план на Община Сапарева баня съгласно техническо задание на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71200000, 71210000, 71410000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги
Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно изискванията на Възложителя - раздел IV. "ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКАТА" от Указанията за участие в обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Сапарева баня, община Сапарева баня, Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Минимални изисквания относно техническите възможности и/или квалификацията:1.1. Участникът следва да представи списък с минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата му за участие в настоящата процедура. За сходни -виж Указанията.1.2. Проектантският екип на участниците следва да бъде формиран от набор от специалисти – проектанти, сътрудници, консултанти и технически лица. Същите следва да имат опит в изработването на Общи устройствени планове, Подробни устройствени планове и Задания за ОУП на общини.Екипът задължително включва следните експерти:ръководител проект,специалист архитект или урбанист ,експерт ГИС , специалист инженер транспортна комуникация, специалист Електроинженер, специалист ВиК инженер ,специалист ландшафтен архитект , специалист иконом-географ или икономист; Забележка:Изискванията за квалификация,образование и опит на експертите са описани в Указания за провеждане на ОП; 1.3.Участникът следва да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с област на приложение проектантски услуги в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране;1.4.Участникът следва да притежава валидна застрахователна полица за „Проектантска отговорност” за срока на изпълнение на договора; 1.5.Участникът следва да притежава лицензирани програмни продукти за изпълнението на поръчката.За доказване на техническите възможности и квалификация, участниците представят следните документи: Справка-декларация -Приложение № 3;Списък -Приложение № 4;Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и практическия опит на членовете на авторския екип: копие от диплома за завършено висше образование по съответната специалност; професионална автобиография (СV); копие от трудова книжка; копия от договори; копия от референции/препоръки от възложители/работодатели; копия от удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2014г., издадени от съответните камари (КАБ, КИИП); копие от удостоверение за вписване в регистъра по чл.165, ал.(1) от ЗКН (за специалистите, за които има такова); други документи, доказващи професионална квалификация и практически опит в съответната сфера на компетенция на специалиста;Копие от сертификат за управление на качеството ISO 9001 : 2008 с област на приложение проектантски услуги в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране;Копие от валидна застрахователна полица за „Проектантска отговорност” за срока на изпълнение на договора;Копия от сертификатите и/или документи за придобиване на лицензирани програмни продукти за изпълнението на поръчката.2.МИНИМАЛНИ ИКОНОМИЧЕСКИ И ФИНАНСОВИ ИЗИСКВАНИЯ:2.1.Участниците трябва да са реализирали общ оборот (за физически лица – доход) за последните 3 приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в размер не по-малък от 200000 лева без ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.2.Участниците трябва да са реализирали оборот (за физически лица – доход) по договори, сходни с предмета на поръчката, сумарно за последните 3 приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) в размер не по-малък от 100 000 лева без ДДС общо за 3-те години. За сходни с предмета на поръчката се считат дейности, свързани с общото и подробното устройствено планиране – Общи устройствени планове (ОУП), Подробни устройствени планове с обхват над 3 квартала (ПУП - ПР, ПЗ, ПУР, ПП), териториални анализи и др.п.За доказване на икономическото и финансовото си състояние, участниците представят следните документи: Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови (2011 г., 2012 г. и 2013 г.); за физическите лица заверено копие на годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ; Справка – декларация за общия оборот и за оборота от услугите сходни с предмета на поръчката (Приложение № 2).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Всички оферти, които отговарят на обявените от възложителя условия и бъдат допуснати до разглеждане, ще бъдат оценявани по критерия “икономически най-изгодна оферта” при следните показатели за определяне на комплексната оценка: 1.Оценка на „Техническото предложение за изпълнение на поръчката” – ТП – максимална оценка - 70 точки; Оценката по този показател се прави на база експертна оценка на „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, предоставено от участника в неговата оферта и изг отвено във връзка с „Техническо задание” и изискванията на възложителя съгласно документацията за участие. Подпоказателите, формиращи оценката по показател „ТП”, са както следва: ТП1- Подход и методология за изпълнение на поръчката- максимален брой точки - 40 точки ТП2 - Предложен от участника план-график за изпълнение на поръчката - максимален брой точки - 30 точки ТП3 - Предложена от участника организация и разпределение на задачите максимален брой точки - 30 точки ТП = (Т1+Т2+Т3) х 0,7 2. Цена за изпълнение на поръчката – ЦП – максимална оценка 30 точки. Числов израз на оценката по този показател (ЦП) са точките, които се изчисляват по следната формула: ЦП = Цмин/Ц х Т, където: Цмин – най-ниската цена в офертите на участниците; Ц – предложената цена на оценяваната оферта; Т = 30 – теглови коефициент на показателя. Комисията определя оценките на офертите за всеки един от показателите поотделно. Комплексната оценка (К компл.) за всяка оферта се изчислява като: К компл. = ТП + ЦП На първо място се класира офертата с най-голяма стойност на комплексната оценка (максимално възможната К компл. е 100 т.). Останалите оферти заемат места в класирането по низходящ ред на стойностите на комплексните оценки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес. Върху плика, участникът посочва наименование, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на предмета на процедурата;Върху плика се поставя следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от комисията за оценяване и класиране”. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика.A) Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” съдържа документите:1.Оферта за участие – (Приложение 12);2.Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: ЕИК или Удостоверение за актуално състояние (заверено от участника копие);3.Документ за регистрация по ЗДДС, ако има такава (заверено от участника копие);4.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ кандидата/участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;5. Декларация -Приложение № 8; 6.Декларация -Приложение № 9;7.Декларация (Приложение № 10).8. Заверено от участника копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 приключили финансови (2011г., 2012г и 2013г.); За физическите лица заверено копие на годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ;9.Справка – декларация (Приложение № 2).10.Справка-декларация - (Приложение № 3);11.Списък -Приложение № 4, придружен от документи, удостоверяващи професионалната квалификация и практическия опит на членовете на авторския екип: заверено от участника копие от диплома за завършено висше образование по съответната специалност; професионална автобиография (СV); заверено от участника копие от трудова книжка; заверени от участника копия от договори; заверени от участника копия от референции/препоръки от възложители/работодатели; заверени от участника копия от удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2013г., издадени от съответните камари (КАБ, КИИП); заверено от участника копие от удостоверение за вписване в регистъра по чл.165, ал.(1) от ЗКН (Закона за културното наследство) с област на дейност „архитектура” за поне един от архитектите; други документи, доказващи професионална квалификация и практически опит в съответната сфера на компетенция на специалиста;Заверено от участника копие от сертификат за управление на качеството ISO 9001 : 2008 с област на приложение проектантски услуги в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране;Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за „Проектантска отговорност” за срока на изпълнение на договора;Заверени от участника копия от сертификатите и/или документи за придобиване на лицензирани програмни продукти за изпълнението на поръчката.12.Административни сведения за участника (Приложение № 1);13.Декларация - (Приложение № 11);14.Проекто-договор- не се попълва от участника (Приложение № 7);Б) Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” -Техническо предложение (Приложение № 5)В) Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” -Ценово предложение– в оригинал (Приложение № 6).Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня - http://www.saparevabanya.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/04/2014