Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерсво на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Светлана Станева, Р. България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Министерство на правосъдието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/new/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/new/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Изготвяне на инвестиционен проект за обект: „Преустройство и основен ремонт на съществуващата обществена сграда на пл. „Акад. Н. Хайтов“ № 8, гр. Асеновград, за нуждите на съдебната власт"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата стойност на обществената поръчка не може да надвишава прогнозната стойност от 20 000 лв. без вкл. ДДС или 24 000 лв. с вкл. ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Асеновград

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи, съгласно документация и указанията за участие към същата.: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта - по образец. 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 8. Застрахователна полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за „Професионална отговорност в проектирането” – копие, заверено от участника. 9. Списък на основните договори за проектиране, изпълнени за периода 2011 – 2013 г., придружени от препоръки за добро изпълнение, като в списъка се посочват предмета, стойността на договорите и контрагентите по договорите. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години не по-малко от 2 /два/ броя договори за дейност, сходна с обекта на поръчката, за проектиране на сгради за административно и обществено обслужване. Доказва се със списък с договорите, придружен с препоръки за добро изпълнение 10. Списък по образец с оптимален по брой и подходящ по състав екип от правоспособни физически лица, чрез които ще се изпълняват услугата, обект на настоящата обществена поръчка. Не се допуска смяна на лицата от екипа, без разрешение на Възложителя. Всеки участник трябва да разполага с екип от правоспособни лица – ръководител на екип и експерти по всички части на поръчката. За всеки член на екипа да се приложи автобиография по образец и копия на документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и съответните свидетелства за правоспособност, която включва декларация, че съответния специалист ще бъде на разположение за срока на изпълнение на договора за обществената поръчка. Документ за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на териториите (ЗУТ) и чл. 7-9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната професионална квалификация, съгл. чл. 10 от ЗКАИИП. 11. Удостоверение на правоспособно лице за упражняване на „Технически контрол по част „Конструктивна” на инвестиционните проекти, издадено от КИИП - копие заверено от участника. 12. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – по образец. 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. В случай на участие на подизпълнител/и, всеки от подизпълнителите трябва освен писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката, също така и да представи документите по т. 3, 7, 9, 10. В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларацията не се попълва и не се прилага. 14. Ценово предложение - по образец, придружено с хонорар сметка, и всички други изисквания на Възложителя, съгласно документацията и указанията за участие към същата. 15. Декларация по образец № 11.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/05/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимално изискване към ръководителя на екип – архитект или строителен инженер с пълна проектантска правоспособност и опит като проектен ръководител на поне два сходни обекта. Под сходни обекти да се разбира: изработване на инвестиционен проект за реконструкция, основен ремонт и вътрешни преустройства на сгради за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м. или с капацитет от 100 до 200 места за посетители, съгласно номенклатурата по приложение № 2 към чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Обектът трябва да е изпълнен, приет и въведен в експлоатация. – доказва се с препоръки за добро изпълнение. Препоръките за добро изпълнение на подобни обекти да са издадени от възложител по смисъла на чл. 161, ал. 1 от Закона за устройство на територията. В случай, че в издадената препоръка за добро изпълнение от Възложителя/инвеститор не е посочено изрично името на експерта или не е посочена точната позиция, която е заемал в съответния обект, препоръката трябва да е придружена от декларация от изпълнителя или работодателя, в която се посочва изрично изпълнения договор и точната позиция, която съответния експерт е заемал при изпълнението му. (Сходните обекти се описват подробно в автобиографията - име на обекта, начало на проекта, край на проекта и др.) В офертата трябва да бъдат включени всички документи посочени в т.10 от указанията за участие към документацията за участие в процедурата. Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на Министерство на правосъдието на посочения в Раздел І интернет адрес. Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска” №1. Офертата се представя от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Изготвяне на инвестиционен проект за обект: „Преустройство и основен ремонт на съществуващата обществена сграда на пл. „Акад. Н. Хайтов“ № 8, гр. Асеновград, за нуждите на съдебната власт“. Оферти, представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или с нарушена цялост плик, не се приемат и не се разглеждат.Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Участникът в процедурата има право да представи само една оферта.Участникът няма право да представя варианти на офертата.Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Възложителят може да изиска от участника да удължи срока на валидност на офертата си до момента на сключване на договора за обществена поръчка.Всички документи се представят на български език.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/05/2014