Версия за печат

BG-Сливен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Дирекция на Природен парк "Сините камъни", гр. Сливен, пл. "Александър Стамболийски" № 1, сграда "Печ", ет. 5, За: Даниела Цанева Иванова-Ръководител на проект, България 8800, Сливен, Тел.: 044 624632, E-mail: dppsinite_kamani@abv.bg, Факс: 044 662961

Място/места за контакт: гр. Сливен, пл. "Александър Стамболийски" № 1, сграда "Печ", ет. 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dppsk.org.

Адрес на профила на купувача: www.dppsk.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнител за осигуряване на информация и публичност по проект: „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Сините камъни“, гр. Сливен“, финансирана по Договор № DIR-5113326-С-009 за безвъзмезна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г., съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейската общност, за проект № DIR-5113326-3-95 „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Сините камъни“, гр. Сливен.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79341000, 79952000, 22000000

Описание:

Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изработка и монтаж на 1 бр. билборд; изграждане и доставка на 2 бр. постоянни обяснителни табели; организиране и провеждане на 6 бр. пресконференции; организиране и провеждане на 7 бр. официални церемонии; изработка и доставка на 900 бр. дипляни; изработка и доставка на 240 бр. тефтери; изработка и доставка на 500 бр. покани; изработка и доставка на 600 бр. папки; изработка и доставка на 1000 бр. шапки; изработка и доставка на 600 бр. значки; изработка и доставка на 600 бр. фланелки; изработка и доставка на 600 бр. магнити; изработка и доставка на 300 бр. рекламни торбички; изработка и доставка на 12 000 бр. стикери; изработка и доставка на 90 бр. раници; изработка и доставка на 60 бр. флаш-памет; изработка и доставка на 1500 бр. химикалки; изработка и доставка на 1000 бр. еко-моливи; Публикуване на 6 бр. платени публикации в печатно периодично издание; 4 бр. платени излъчвания в средства за масова информация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

34934 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Сливен

NUTS:

BG342

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.До участие в поръчката се допускат участници, които са представили заверено копие от документ за рег-я на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, или документ за самоличност, когато е физ.лице. Когато участникът в поръчката е чуждестр. физ. или юрид. лице или техни обединения, документът/ите за регистр. се представя в официален превод.Ако участникът е обед-ие, докум-те се представят от всяко физ. или юрид. лице, включено в обед-то;2.До участие в поръчката се допускат участници, за които не са налице обстоятелствата по чл. 47,ал.1,т.1,б."а"-"д"и ал.5 от ЗОП.3.Участникът трябва да е реализирал за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в завис. от датата, на която уч-кът е учреден или е започнал дейността си оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката, в размер на не по-малко от 70 000,00 лв. без ДДС. Учас-ът представя следните док-ти за доказване изпълн-то на мин-те изис-я:1)копия от баланса и отчета за приходите и разходите за предходните 3г. (2011, 2012 и 2013г.), в завис. от датата, на която учас-ът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно З. за счет-то и прилож-е нормат. актове, или представяне от участника на ЕИК, като за участници чуждест. юрид. лица се представят еквив-ни док-ти, когато публикув.им се изисква съгласно приложимото закон-во на страната, където са установени.В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени съставни части на годишните фин-ви отчети за 2013 г., то същият представя справка за приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от предст-щия участника и главния счетоводител;2)информ. за общия оборот от дейности на участника за последните 3 г.(2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.4.Участникът трябва да е изпълнил успешно поне 1 дог-р, включващ изработв. на печатни/презентационни материали и 1 договор за организ. и провежд. на събития, кампании или обществени мероприятия или минимум 1дог-р, който включва едновременно изработв. на печатни/презентационни материали и организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия, общо за последните 3 г., считано от датата посочена като крайна за подаване на офертите,доказано с препоръки за добро изпълнение на договорите;Участникът трябва да има на раположение екип от квалифициран персонал,пряко ангажиран за изпълнение на поръчката,притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката.1.Специалист-„Дизайн и предпечатна подготовка”,който да отговаря на следните мин.изисквания: - образов.-квалифик. степен –“бакалавър”; минимум 3-год. профес. опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка;2.Специалист - „Организиране на събития”, който да отговаря на следните мин. изискв.: образов.-квалифик.степен “бакалавър“;минимум 3-год. общ проф. опит.3.Специалист - „Маркетинг и реклама”,който да отговаря на следните мин. изисква.: образов.-квалиф. степен – “бакалавър” по спец. „Маркетинг” и/или „Маркетинг и реклама” или еквивалетна, с 3-год. проф. опит в областта на маркетинг и реклама. Участникът представя следните документи за доказване изпълнението на минималните изисквания:1) списък на основните договори за изработване на печатни/презентационни материали и организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, с посочени лица за контакти. В препоръките се посочват стойността, датата и мястото на предоставяне на услугата.2)списък на специалистите с необходимите квалификация и опит за ефективно изпълнение на обществената поръчка. Участниците следва да представят за всеки специалист професионална автобиография, придружена със съответните документи (копия на дипломи, сертификати, трудови книжки, договори, препоръки и др.), които да удостоверят посочените по-горе минимални изисквания.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/04/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Сходни с предмета на поръчката са дейности, в областта на: услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или изработване и разпространение на рекламни печатни/промоционални материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия. 2. Когато участникът е обединение, всички минимални изискваня са общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. 3. Дейностите по поръчката следва да приключат до 31.12.2014г.4. Условия и начин на плащане: 4.1.Авансово плащане е в размер до 20% /двадесет на сто/ от стойността на договора и се осъществява до 10 (десет) дни от подписването на този договор и издаване на фактура от изпълнителя;4.2. Междинни плащания в общ размер до 60 % /шестдесет на сто/ - извършват се при наличие на извършена работа, постигнати цели, резултати и индикатори за изпълнението на предвидените дейности, на базата на двустранно подписани приемо - предавателни протоколи без забележки и представена от Изпълнителя оригинална фактура с пропорционално приспаднат аванс, в срок до 10 (десет) календарни дни;4.3. Окончателно плащане е в размер на разликата между общата стойност на поръчката и изплатените авансови и междинни плащания, но не по-малко от 20% /двадесет на сто/, дължимо в срок до 10 (десет) дни, считано от датата на двустранното подписване без забележки на окончателния приемо-предавателен протокол за приемането на извършените работи от Изпълнителя и издаване на оригинална фактура с пропорционално приспаднат аванс.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/04/2014