Версия за печат

BG-Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Професионална гимназия по електроника и химични технологии "Проф. Асен Златаров", ул. "Цар Самуил" № 2, За: Теодора Стефанова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 840825, E-mail: himia_pleven@abv.bg

Място/места за контакт: гр. Плевен ул."Цар Самуил" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pgeht.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.pgeht.net/oferti.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

В изпълнение на проект №BG051PO001-4.3.05-0036 – „Професионално образование и обучение на ученици и учители от ПГЕХТ съвместно с работодателите”, осъществяван с безвъзмездната финансова подкрепа на Финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейски съюз чрез Европейски социален фонд по процедура BG051PO001-4.3.05 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите, Приоритетна ос 4. Подобряване на достъпа до образование и обучение, Мярка на подкрепа/ операция/област на въздействие 4.3. Развитие на системата за учене през целия живот, Подприоритет 4.3. Развитие на системата за учене през целия живот,Бюджетна линия BG051PO001-4.3.05. В рамките на изпълнението на проекта ще бъдат организирани три двудневни обучителни семинара с целевите групи в периода м. Май 2014 г. – м. Август 2014 г. в три различни населении места – с. Рибарица (община Тетевен), гр. Вършец и курорт Боровец. Обучението ще се осъществи от лектори, високо квалифицирани в областта на ІТ технологиите и компютърните мережи. На всеки участник ще бъдат предоставени презентационни, работни материали. На участниците ще бъдат издадени сертификати. За всяко отделно обучение е предвидено участието на всичките 121 ученика и 6 учителя. Организацията по провеждането на изнесените обучителни семинари са настаняване, изхранване, транспорт, логистика, работни обучителни материали, лектори и т.н. Целта на изнесените семинари е да се възприеме нова, актуална информция по интерактивен начин в различна от обичайната среда, чрез използване на съвременни методи на преподаване, които включват широк набор от теоретични и мултимедийни презентации, интерактивни занимания, ролеви игри, мозъчни атаки, дискусии и др., които ще способстват за бързото и успешното придобиване и актуализиране на нови знания.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63516000, 80522000

Описание:

Услуги по управление на пътувания
Семинари за обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка обхваща организирането и провеждането, осигуряване на транспорт отговарящ на изискванията в НАРЕДБА № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България на участниците от гр.Плевен до: - с. Рибарица (община Тетевен) и обратно – 1 брой за 127 участника; - гр. Вършец и обратно - 1 брой за 127 участника; - курорт Боровец и обратно - 1 брой за 127 участника; Осигуряване на нощувки за една вечер в хотел от категория минимум 3 /три/ звезди или еквивалентен с включени 2 обяда, 2 междинни закуски и 1 вечеря – 3 броя за 127 участника; Осигуряване на зала и оборудване (климатична, осветителна, озвучителна и мелтимедийна система и презентационна техника), която се намира в същия хотел или в непосредствена близост до него и технически персонал за нейното обслужване – 3 броя за 127 участника; Осигуряване на транспорт на участниците в населените места до местата предвидени за посещение и обратно – 3 броя за 127 участника; Осигуряване на презентационни и работни материали за 127 участника, представители на целевата група. Всички материали трябва да отговарят на официалните изисквания на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” за информация и публичност и да бъдат одобрени от Възложителя – 3 броя за 127 участника; Осигуряване на лектори, високо квалифицирани в областта на ІТ технологиите и компютърните мережи, които да изнесат лекции по актуални теми; Издаване на поименни сертификати за всеки един от участниците, удостоверяващи участието в семинарите, отговарящи на официалните изисквания на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” за информация и публичност и да бъдат одобрени от Възложителя – за трите семинара по отделно за 127 участника; Документиране на събитието със снимков материал – 3 броя; Изготвяне и попълване на присъствени списъци, анкетни карти, отчети и др. – 3 броя; Предложение за дневен ред на посещението – 3 броя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

58293 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 2.Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: Участникът трябва да е реализирал оборот от минимум 100 000 /сто хиляди/ лева без ДДС или равностойността на посочената сума във валута през последните 3 /три/ финансови години /2010, 2011 и 2012г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Услуги, „сходни/подобни” с предмета на поръчката са комплекс от дейности, свързани с организирането на обучения, семинари, информационни събития, вкл. транспортиране, настаняване, осигуряване на конферентна техника, осигуряване на хранене и т.н. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като минимално изискуемият оборот общо за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 3. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 3.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години, считано до крайната дата за подаване на оферти по настоящата поръчка поне 3 /три/ договора или дейности сходни с предмета на обществената поръчка. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло и документите за доказване на това изискване се представят само от тези участници, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25 ал. 2 т. 6. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на неговото участие, а документите за доказване на изпълнението на минималните изисквания се прилагат и от подизпълнителя. 3.2. Участникът трябва да разполага с поне две лица - технически персонал, които да отговарят за безпроблемното протичане на логистиката на мероприятията и които да са на постоянно разположение за времето на организиране и провеждане на съответното мероприятие и др.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

На комплексна оценка подлежат само офертите на участниците, които не са отстранени от участие в процедурата и които отговарят на обявените изисквания за икономическо и финансово състояние и технически възможности. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя. Комисията прави проверка на съответствие на техническото предложение на всеки допуснат участник с изискванията, описани в Техническата спецификация.Технически предложения, които не съответстват на изискванията, описани в Техническата спецификация ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Класирането на офертите се извършва по низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира офертата с най – висока оценка. КО има максимална стойност 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/04/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Обществената поръчка се възлага по проект №BG051PO001-4.3.05-0036 – „Професионално образование и обучение на ученици и учители от ПГЕХТ съвместно с работодателите”, осъществяван с безвъзмездната финансова подкрепа на Финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейски съюз чрез Европейски социален фонд по процедура BG051PO001-4.3.05 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите, Приоритетна ос 4. Подобряване на достъпа до образование и обучение, Мярка на подкрепа/ операция/област на въздействие 4.3. Развитие на системата за учене през целия живот, Подприоритет 4.3. Развитие на системата за учене през целия живот,Бюджетна линия BG051PO001-4.3.05. Изискванията за изпълнение на поръчката, образците на документите, както и цялата документация за участие се съдържат на интернет страницата на ПГЕХТ „Проф. Асен Златаров” гр. Плевен, в раздел „Профил на купувача” на следния интернет адрес http://www.pgeht.net/oferti.php

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/04/2014