Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мариан Вачевски, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237535, E-mail: M_Vachevsky@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Дейности свързани с осигуряване на публичност по проект: „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на Министерство на правосъдието за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им в областта на информационните технологии и електронното управление”, по договор № ЦА12-22-69/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническото задание. Прогнозна стойност е в размер до 1 262,42 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1262 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – свободен текст. 2. Оферта - по образец. 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. В споразумението изрично се вписва, че обединението е създадено за тази обществена поръчка и до изпълнението й, съставът на обединението няма да се променя. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, то участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В споразумението се определя лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си. 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. „а“ – „д“, т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 8. Документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника по и документи доказващи техническите възможности и квалификация на участника. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. В случай на участие на подизпълнител/и, всеки от подизпълнителите трябва освен писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката, също така и да представи документите по т.т. 3, 7 и 8. В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларацията не се попълва и не се прилага. 10. Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – в офертата по образец. 11. Декларация от участника за срока на валидност на офертата – в офертата по образец. 12. Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническото задание и таблицата, неразделна част от него– Приложение № 1 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим. 14.Ценово предложение - по образец. 15. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности - Образец № 10; 16.Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” - Образец № 11; 17. И всички други изискавания на Възложителя упоменати в Указанията за участие в процедурата и Техническото задание.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/04/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: Участниците да имат реализиран за последните три финансови години оборот, сходен с предмета на поръчката в размер минимум на 3 000,00 /три хиляди/ лева без вкл. ДДС. Доказателства за икономическото и финансово състояние: Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.). Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Попълнена от участника информация за общия оборот, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец. 2. Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. Участниците в процедурата следва да представят референции за изпълнени договори за последните три години (считано до датата за подаване на оферти) за успешно изпълнени и завършени минимум 1 договор с предмет, сходен с предмета на поръчката – представят се заверени от участника копия от референциите. Под сходни и/или подобни се разбира договори за изработка на рекламни материали или разработка на банери. Доказателства за това изискване: Списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение за минимум 1 договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Препоръките за добро изпълнение следва да са за договори, които фигурират в представения Списък – по образец на договорите сходни с предмета на обществената поръчка. В тези препоръки се посочват: включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/04/2014