Версия за печат

BG-с. Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Самуил, ул."Хаджи Димитър" №2, За: инж.Ахмед мустафа, Р.България 7454, с. Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: Община Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samuil.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Доставка на един брой Сушилня, Пералня и Хладилник двукрилен за нуждите на ДВХУИ, село Самуил”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39710000, 39713200, 39711130

Описание:

Електродомакински уреди
Перални и сушилни машини за бельо
Хладилници


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на един брой: - Сушилня, - Пералня - Хладилник двукрилен

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

23083 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с.Самуил

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние 1.Всеки Участник (сумарно консорциума/обединението) трябва да има реализиран общ оборот за предходните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в минимален размер на 5000 (пет хиляди) лв. без ДДС . А1. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансово състояние на Участника: 1. Декларация-Справка за общия оборот за предходните три години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си .

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/05/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- При неспазване на условията посочени в публичната покана и образците към нея участникът ще се отстранява от участие. - Срок на валидност на офертите – минимум 60 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите - Срок за изпълнение на поръчката – до 30 календарни дни след сключване на договор. - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Обществени поръчки“ под раздел „Публична покана“ - Участници обединения и подизпълнители спазват изискванията отнасящи се за тях посочени в ЗОП. - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. - Върху офертата се записва минимум име на участника, предмет на поръчката, телефон, факс или електронен адрес и адрес за кореспонденция. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. - Съдържание на офертата – Офертата съдържа два плика – Плик №1 с надпис „Изискуеми документи и информация“ и Плик №2 с надпис „Предлагана цена“ върху двата плика се посочва и наименованието на участника: • Плик №2 съдържа - Ценово предложение–Образец№ 4 • Плик №1 съдържа: 1. Оферта за участие–Образец№1; 2. Списък документи, подписан от участника – Образец№2; 3. Предложение за изпълнение - Образец №3; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП–Образец№5; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП–Образец№6; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП–Образец№7; 7. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения, документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 8. Декларация–справка за общия оборот реализиран през последните три години /2011, 2012 и 2013г/-Образец№8; - задължителни за спазване образци към поканата: 1. Оферта за участие–Образец№1; 2. Списък документи, подписан от участника–Образец№2; 3. Предложение за изпълнение на изискванията -Образец№3; 4. Ценово предложение–Образец№4; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП–Образец№5; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП–Образец№6; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП–Образец№7; 8. Декларация–справка за общия оборот реализиран през последните три години /2011, 2012 и 2013г/-Образец№8;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/05/2014