ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката включва доставка на ръкавици пет пръста от цепена телешка кожа и плат, подсилена длан
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
18141000
Описание:
Работни ръкавици
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общо количество - 55 000 чифта
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
складова база на Възложителя – отдел ”Логистика и контрол”, гр. Раднево
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Технически и експлоатационни характеристики:
- Размери: № 10.5 съгласно EN 420;
- Да са нови и неупотребявани;
- Да отговарят на следните стандарти: EN 388, EN 420;
- Да бъдат маркирани за съответствие с европейските норми – СЕ;
- Рискови фактори – работните ръкавици да осигуряват безопасни условия на труд за всяка работна среда в „Мини Марица Изток” ЕАД и да спомагат за намаляване риска в областта на защитата на ръцете и да отговарят на следните рискови фактори:
Наименование на изделието Стандарт за ръкавици Рисков фактор Технически изисквания
Защитни ръкавици с пет пръста от цепена телешка кожа и плат EN 420 EN 388 механични опасности от охлузване, пробождане или срязване Ръкавици комбинирани от цепена телешка кожа и плат, цяла длан, пет пръста
2. Офертата да бъде придружена от следните документи:
- Сертификат (удостоверение) за качество и произход на български език;
- Указания за безопасност и експлоатация на български език;
- Писмена гаранция за срока на годност и условия на български език;
- Декларация от производител или вносител за съответствие с Европейските норми и нанесена маркировка СЕ;
- С офертата да се представи мостра за оценка на техническите параметри на предлаганото изделие.
3. Срок за изпълнение: до 15 (петнадесет) дни от датата на сключване на договор.
4. Условия на плащане: до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, въз основа на представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
5. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 дни след срока за получаване на оферта.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В срок до 5 календарни дни от датата на публикуване на публичната покана в Регистъра на АОП, потенциалните участници могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на вниманието на Даниел Демирев - експерт търговия, на факс: 0417/8 33 63 и/или по електронна поща на адрес: ddemireff@marica-iztok.com. Възложителят ще отговори на въпросите в срок до осмия календарен ден от датата на публикуване на поканата. Всички разяснения към настоящата публична покана и резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Образец на оферта, може да бъде намерен в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Офертата трябва да бъде изготвена по образеца, предоставен от Възложителя и да съдържа:
1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК и банкови сметки.
2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя описани в настоящата покана.
3. Ценово предложение. Цените трябва да бъдат твърди и необвързани с каквито и да е други условия, кредитни и платежни средства, форми на плащане и гаранции, освен изрично упоменатите.
4. Срок на валидност на офертата – 60 дни след срока за получаване на оферти.
Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Възложителя се отстранява от длъжностните лица.
Адрес за подаване на оферта: Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” - №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, регистратура на отдел „Търговски”, етаж 6, стая № 609. Лице за контакт: Нина Георгиева – завеждащ регистратура отдел „Търговски”, телефон: 0417 8 33 05 /3323/. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, в деловодството на дружеството, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поканата: „Доставка на ръкавици пет пръста от цепена телешка кожа и плат, подсилена длан” (рег. № 075/2014 г. - КОФ).
При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя:
- документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП;
- декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП;
- удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора;
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: