Версия за печат

BG-Хасково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: инж. Лора Чучулева - гл. експерт "Високо строителство", Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603375, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Пристройка на стълби и преустройство на част от сграда в ритуална зала" Предметът на обществената поръчка обхваща изграждането на пристройка на стълби и преустройство на част от сграда на Младежки дом в Ритуална зала. Предвижда се изграждане на пристройка на ново стълбище към фасада Изток на сграда на Младежки дом. Конструкцията на стълбището е предвидена монолитна стоманобетонова. Предвижда се да се монтира парапет от ковано желязо. Стълбището ще се оформи с настилка от обрязани плочи от камък на циментов разтвор. Ще се преустрои част от Сградата на Младежки дом, бивша танцова зала в Ритуална зала. Чрез изграждане на нови стени със зидария “Итонг” се обособяват следните нови помещения: ритуална зала, два броя складове и административно помещение. Предвижда се подмяна на дограмата. В ритуалната зала ще се демонтират съществуващите огледала по северната стена, както и цялата ламперия. Ще се изпълни окачен таван с гипсокартон на метална конструкция и скрито осветление. Стените във всички помещения ще се боядисат с латекс. В ритуалната зала се предвижда да се изпълни дървен подиум. Настилката е предвидена с мокет. В административното помещение е предвидена настилка с ламиниран паркет, а в двата склада – гранитогрес. В административното помещение ще се монтира кухненска мивка със СКШ и проточен бойлер 5л. Към административното помещение се оформя врата за достъп от вътрешното стълбище, непосредствено до нея се оформя прозорец, предвиден да се изпълни от РVС профили. Ще се ремонтира ел. инсталацията. Отоплението и вентилацията е предвидено да се изпълни с 2 бр. колонни климатици 48000 BTU, които ще се монтират в залата и един тип стенен конвенционален 12000BTU за администратинтото помещение. Ще се извърши ремонт на тоалетните, намиращи се в приземния етаж, състоящ се в подмяна на дограма, фаянсови облицовки, настилки и ВиК обзавеждане и инсталации. Ще се боядиса стълбището, което води към тоалетните.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно приложената Количествена сметка, която може да бъде намерена на следния интернет адрес :http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

149724 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Хасково

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта трябва да се представи в запечатан, непрозрачен плик и да съдържа следните документи: 1.Офертно писмо 2.Административни данни на участника. 2.Копие от документ за регистрация или ЕИК за българско юридическо лице и ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато Участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 3.Декларация за участие на подизпълнител/и. 4.Декларация от подизпълнителя за съгласие за участие в изпълнение на поръчката (само ако ще се използва такъв; 5.Копие от документ за регистрация по ЗДДС (ако е налична такава) 6.Декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 7.Копие от Удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в централния професионален регистър на строителя, съгласно чл.157, ал.2 от ЗУТ за строежи от първа група: строежи от високото строителство (жилищно, обществено – обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения – пета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз или на друга страна – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в която е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума. 8.Декларация съдържаща информация за общия оборот и за оборота от строителство за последните три финансови години 2011 г., 2012 г. и 2013 г.; 9.Копие от отчета за приходите и разходите за последните три финансови години. Участникът може да не представя ОПР и да се позове относно тях на Търговския регистър, ако същите са публикувани в него.10.Декларация съдържаща списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години (считано от крайната дата за подаване на оферти) придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания); 11.Декларация, съдържаща данни за техническите лица, които участникът ще използва за извършване на строителството.12.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на техническия ръководител под формата на дипломи.13.Документи удостоверяващи стажа по специалността на техническия ръководител под формата на трудови и/или служебни и/или осигурителни книжки.14.Техническо и финансово предложение; 15.Документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (само ако участникът е обединение) Минимални изисквания към участниците: 1.Участникът да има реализиран общ оборот за последните три финансови години не по-малко от 250 000 лева общо за трите години. Участникът да има реализиран оборот от строителство не по-малко от 150 000 лева общо за трите години. 2.Участникът да има изпълнени за последните 5 години, считано от крайната дата за подаване на оферти, не по-малко от два договора за строителство. 3.Участникът трябва да е изпълнил точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания, в уговорените срокове и с грижата на добър стопанин минимум един договор за строителство за последните 5 години. 4.Участникът да има на разположение минимален брой на техническите лица от 10 човека, от които: -технически ръководител – 1 бр.; -работник хидроизолации – 1 бр.; -работник облицовки и настилки – 2 бр.; -зидаромазач – 2 бр.; -зидарокофражист – 2 бр.; -бояджия – 1 бр.;-водопроводчик – 1 бр.; 5.Техническия ръководител, който участникът ще използва за извършване на строителството да има следната минимална степен на завършено образование, професионална квалификация и стаж, както следва: висше образование строителен инженер или средно специално образование в областта на строителството и пет години стаж по специалността си

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката на офертите ще се извършва по следните показатели: Показател №1 „Срок за изпълнение в календарни дни“ с максимален брой точки - 50 т. Участникът предложил най-кратък срок на изпълнение получава максимален брой точки. Оценката на всеки следващ участник се определя както следва: предложеният най-кратък срок за изпълнение/предложеният от съответният участник срок за изпълнение x максималния брой точки. Показател №2 „Гаранционен срок“ с максимален брой точки – 25 т, Съдържащ 3 подпоказатели: Подпоказател 1 „Гаранционен срок за новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения, включително и за земната основа под тях“ с максимален брой точки 9. Участникът предложил най-голям гаранционен срок получава максимален брой точки. Оценката на всеки следващ участник се определя както следва: предложеният от съответният участник гаранционен срок/предложеният най-дълъг гаранционен срок x максималния брой точки. Подпоказател 2 „Гаранционен срок за хидроизолационни, звукоизолационни и антикорозионни работи на сгради и съоръжения“ с максимален брой точки 8. Участникът предложил най-голям гаранционен срок получава максимален брой точки. Оценката на всеки следващ участник се определя както следва: предложеният от съответният участник гаранционен срок/предложеният най-дълъг гаранционен срок x максималния брой точки. Подпоказател 3 „Гаранционен срок за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи, както и за вътрешни инсталации на сгради, с изключение на предходните подпоказатели“ с максимален брой точки 8. Участникът предложил най-голям гаранционен срок получава максимален брой точки. Оценката на всеки следващ участник се определя както следва: предложеният от съответният участник гаранционен срок/предложеният най-дълъг гаранционен срок x максималния брой точки. Показател №3 „Цена за изпълнение“ с максимален брой точки – 25 т. Участникът предложил най-ниска цена за изпълнение получава максимален брой точки. Оценката на всеки следващ участник се определя както следва: предложената най-ниска цена за изпълнение/предложената от съответния участник цена за изпълнение x максималния брой точки. Участникът получил най-голям общ сбор от точки по трите показателя се класира на първо място. Останалите участници се класират в низходящ ред.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/04/2014 11:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Срокът за изпълнение на договора се предлага от участниците в процедурата, като крайния срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-късно от 10.08.2014 г. 2.Изпълнителят има право на авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора, платимо в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура. Междинни плащания, до достигане на 90 %, се извършват на база представени надлежни доказателства за качествено извършени видове СМР, протокол за действително изпълнени СМР и фактура. Окончателно плащане се извършва след приключване на СМР и подписване на констативен акт за предаване на строежа от комисия с представители на Възложителя и Изпълнителя и представяне на фактура. При всяко плащане се удържа съответната част от аванса. Междинните и окончателно плащания се извършват в срок до 30 календарни дни. 3.Всички документи, които се представят в копие, следва да бъдат заверени с гриф "Вярно с оригинала". Срокът на валидност на офертите е 90 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на оферти 4.Образците на документите, количествената сметка, техническата спецификация и проектите се съдържат на следния адрес: http://www.haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва -Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ -Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/04/2014