ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1. Описание и обем на поръчката:
Поддръжка и техническо обновяване на светофарните уредби, кулни часовници, фонтан на пл. Възраждане и електронно устройство за регулиране подаването на питейна вода през 2014 г. и 2015 г., както следва:
1.1. 8 броя светофарни уредби:
• Кръстовище бул. Могильов и ул. Зелена ливада /на Еса/
• Кръстовище бул. Могильов, ул. Ст. Караджа и ул. В. Друмев /на Пилона/
• Кръстовище ул. Ст. Караджа и ул. Д-р Василиади /до Автогара/
• Кръстовище ул. Брянска и ул. Д-р Н. Василиади /до ДХС/
• Кръстовище ул. Брянска, ул. Ю. Венелин и ул. Скобелевска /до моста Игото/
• Кръстовище ул. Ю. Венелин и ул. Р.Каролев /до ОББ/
• Кръстовище ул. Ю. Венелин, бул. Априлов и ул. Македония /до Пощата/
• Кръстовище бул. Столетов, ул. Р. Даскалов и ул. К. Евтимов /пл. Бичкиня/
1.2. 3 броя светофарни уредби по заявка на пешеходни пътеки:
• Бул. Могильов /до СБА/
• Бул. Могильов /до СОУ „Св.Св. Кирил и Методий”/
• Бул. Априлов /до Севброкерс/
1.3. 1 брой светофар „бягащ пешеходец” над пешеходна пътека
• Бул. Априлов /до стадион „Хр. Ботев”/- 2бр.секции
1.4. 2 броя светофари „жълто мигащо” на пешеходни пътеки
• Ул. Хр. Смирненски /до ОУ „Ц. Дюстабанов”/- 2бр.секции
• Бул. Априлов до стадион „Хр. Ботев”/ - 2бр. секции
1.5. 3 броя кулни часовници:
• Пл. Възраждане – Община Габрово /електро- механичен/
• Пл. Възраждане - Библиотека /електро- механичен/
• Пл. Първи май 1876г. – часовникова кула /механичен/
1.6. 1 брой декоративен фонтан на пл. Възраждане:
• сезонно поддържане
1.7. 1 брой електронно устройство регулиращо подаване на питейна вода
• Пл. Първи май 1876г. /на часовниковата кула/
Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2015г.
Срок на валидност на офертата:
Срокът на валидност на офертата се определя от участникът и не може да бъде по-малък от 90 календарни дни от крайната дата за подаване на оферти.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50232000, 50432000
Описание:
Услуги по поддържане на общественото осветление и светофарите
Услуги по ремонт и поддържане на други часовници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимална стойност на поръчката: 38 000лв. (тридесет и осем хиляди лева) без ДДС, при максимална месечна стойност 1 900лв. (хиляда и деветстотин лева) без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За допускане до участие в настоящата процедура всеки участник задължително представя:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице.
2. Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението.
3. Оферта – по Образец №1
4. Ценова оферта – по Образец №2
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП (по Образец №3).
6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП (по Образец №4).
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (по образец №5).
8. Декларация за приемане условията на проекта на договор (по Образец №6).
9. Доказателства за технически възможности на участника:
9.1. Участникът представя декларация (свободен текст), че разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване (механизация), необходимо за изпълнение на поръчката.
Минимално изискване:
Участникът следва да разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване (механизация), необходимо за изпълнение на поръчката.
9.2. Участникът представя Списък на изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружен с референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в списъка – заверени от участника копия. Референции (препоръки) се представят само за договорите, които са посочени в списъка.
Минимално изискване:
Участникът следва да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, за услуга с предмет сходен с предмета на поръчката.
За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: „Поддържане на светофарни уредби, кулни часовници, декоративни фонтани и/ или фонтанки ”.
Забележка:
1. Всички документи представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат.
2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител.
3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти.
4. Оферираната цена следва да бъде в български лева.
5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата за участие в поръчката, изготвена съгласно образците и изискванията в поканата, може да се представи в деловодството на Община Габрово, в гр. Габрово, пл. Възраждане №3, всеки работен ден най-късно до 1630ч.
Пликът с офертата следва да съдържа следния надпис:
ОФЕРТА
Община Габрово
гр. Габрово 5300; пл. Възраждане № 3
за: „Поддържане на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране, кулни часовници, декоративен фонтан и фонтанка в Община Габрово”-2014г.-2015г.
............................................................
/име на Участника/
............................................................
/адрес за кореспонденция/
............................................................
/лице за контакт, телефон, факс и електронен адрес/
Приложения към настоящата покана:
1. Оферта – Образец №1;
2. Ценова оферта – Образец №2;
3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП – Образец №3;
4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП – Образец №4;
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец №5;
6. Декларация за приемане условията на проекта на договор – Образец №6;
7. Проект на договор - Образец №7.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: