ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Поддържане на наличната пътна сигнализация, ремонт на съществуващо и монтиране на ново крайпътно и крайулично оборудване и ремонт на наличните стари спиркови заслони на територията на Община Г-во през 2014 г. и 2015 г., в т.ч. пътни знаци, спиркови заслони, предпазни парапети, стоманена предпазна ограда (еластична ограда-мантинела), напречни неравности (без асфалтобетонови) и друго крайулично и крайпътно оборудване, имащо отношение към безопасността на движението, както на пешеходци така и на автомобили. II. Технически условия:1. Обхват на видовете дейности - изпълнението на настоящата обществена поръчка включва следните основни дейности:1.1. Ремонт на съществуващата и поставяне на нова вертикална пътна сигнализация (пътни знаци, указателни табели и други свързани с безопасността на движение ~ 2 300 бр. )- Поддържане на наличната вертикална пътна сигнализация (знаци, табели и други), свързани с безопасността на движение, като се извършва текущ ремонт до 5 /пет/ работни дни от установяване на повреда или липсата им;- След констатирани липси, своевременно да се уведомява Възложителя, „Пътна полиция ” (или РПУ)- Габрово;- Монтаж на доставени от Възложителя нови знаци, табели и други средства, свързани с безопасността на движението и вертикалната пътна сигнализация в Община Габрово. Стълбове Ф60, Н3000 или Н3500, на които се монтират знаците са доставка на Изпълнителя;- Липсващите знаци и табели, увредената вертикална пътна сигнализация и морално остарелите средства за организация на движението от вертикалната пътна сигнализация се подменят с нови, актуализирани съобразно Наредба № 18/ 23.07.2011г. „За сигнализацията на пътищата с пътни знаци”, чл.8, ал.1, ал. 2 и ал.3, и чл.8а, точки1, 2 и 3;- При подмяната на пътни знаци за направления, посоки, обекти и други, надписите да бъдат изписани на български и латиница, с приетата транслитерация и съобразени с Наредба № 18/ 23.07.2011г. „За сигнализация на пътищата с пътни знаци”.1.2. Ремонт на съществуващи (~1500 бр. пана с размер 1800/1000мм. и 1800/750мм.) и монтаж на нови предпазни парапети (пана) - Ремонт на съществуващите парапети на територията на Община Габрово и възстановяване на липсващите такива в срок до 5 /пет/ работни дни от установяване на повредата или липсата им;- Монтаж на нови парапети (пана с размер 1800/1000 мм и 1800/750 мм), след доставка от Възложителя;- Пребоядисване на съществуващи парапети (~500 бр. пана), след съвместен оглед с Възложителя и съставяне на график с уточняване броя на предпазните пана за боядисване.1.3. Ремонт на съществуващи (~1000м) и монтаж на нови стоманени предпазни огради (еластични огради- мантинели); -Поддържане и ремонт на наличните стоманени предпазни огради (еластични огради - мантинели), намиращи се по Общинската пътна мрежа на територията на Община Габрово и възстановяване липсващите такива в срок до 5 /пет/ работни дни от установяване на повредата или липсата им;- Монтаж на нови стоманени предпазни огради (еластични огради- мантинели), доставени от Възложителя.1.4. Ремонт на съществуващи и монтиране на нови антипаркингови ограничители;- Поддържане и ремонт на наличните антипаркингови ограничители и възстановяване липсващите такива в срок до 5 /пет/ работни дни от установяване на повредата или липсата им;- Монтаж на нови антипаркингови ограничители, доставени от Възложителя.1.5. Ремонт на съществуващо и монтиране на ново друго крайпътно и крайулично оборудване, имащо отношение към безопасността на движение доставено от Възложителя.
1.6. Монтаж на нови изкуствени неравности (гумени) (без асфалтови), доставени от Възложителя ~120m2. 1.7. Ремонт на съществуващи спиркови заслони;- Поддържане и ремонт на наличните стари спиркови заслони на територията на Община Г-во, след съвместен оглед с Възложителя и съставяне на график за ремонта им.1.8 Изпълняване временна организация на движението (ВОД) при възлагане от Община Габрово.
Продължава в Раздел ІІІ, Допълнителна информация
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000, 50232200, 34992200
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по поддържане на съоръжения за сигнализация
Табели за пътна сигнализация
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимална стойност на поръчката: 33 300лв. (тридесет и три хиляди и триста лева) без ДДС, при максимална месечна стойност 1 665 лв. (хиляда шестстотин шестдесет и пет лева) без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците:
За допускане до участие в настоящата процедура всеки участник задължително представя:
1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице.
2. Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо лице или юридическо лице включени в обединението.
3. Оферта – по Образец №1
4. Ценова оферта- по Образец №2
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП (по Образец №3).
6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП (по Образец №4).
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (по образец №5).
8. Декларация за приемане условията на проекта на Договор (по Образец №6).
9. Доказателства за технически възможности на участника:
9.1. Участникът представя декларация (свободен текст), че разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване (механизация), необходимо за изпълнение на поръчката.
Минимално изискване:
Участникът следва да разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване (механизация), необходимо за изпълнение на поръчката.
9.2. Участникът представя Списък на изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружен с референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в списъка – заверени от участника копия. Референции (препоръки) се представят само за договорите, които са посочени в списъка.
Минимално изискване:
Участникът следва да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: „Поддръжка пътна сигнализация и ремонт крайпътно и улично оборудване”.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение от Раздел ІІ, Кратко описание
1.9. Съдействане и участване при инвентаризацията на наличната вертикална сигнализация, разположена по уличната мрежа на Габровска Община.
1.10. Сигнализиране Възложителя и отстраняване наличието на опасни елементи по вертикалната пътна сигнализация, пешеходните ограждения и наличните стари спиркови заслони.
Срок за изпълнение на поръчката до 31.12.2015 г.
Офертата за участие в поръчката, изготвена съгласно образците и изискванията в поканата, се представя в деловодството на Община Габрово, в гр. Габрово, пл. Възраждане №3.
Пликът с офертата следва да съдържа следния надпис:
ОФЕРТА
Община Габрово
гр. Габрово 5300; пл. ”Възраждане ” № 3
за: „Поддържане на пътната сигнализация, ремонт на съществуващо и монтиране на ново крайпътно и крайулично оборудване и обновяване на спиркови заслони на територията на Община Габрово”-2014г.-2015г.
......................................................................................
/име на Участника/
.....................................................................................
/адрес за кореспонденция/
....................................................................................
/лице за контакт, телефон, факс и електронен адрес/
Срок на валидност на офертата
Срокът на валидност на офертата се определя от участникът и не може да бъде по-малък от 90 календарни дни от крайната дата за подаване на оферти.
ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ:
1. Всички документи представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат.
2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител.
3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти.
4. Оферираната цена следва да бъде в български лева.
5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация.
Приложения към настоящата покана:
1. Оферта – Образец №1;
2. Ценова оферта - Образец №2;
3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП – Образец №3;
4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП – Образец 4;
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец №5;
6. Декларация за приемане условията на проекта на договор – Образец №6;
7. Проект на договор - Образец 7.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: