Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Германея" 1, За: инж.Васил Маргин, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Във връзка с реализацията на одобрен проект с наименование: „Реконструкция и основен ремонт на ул. "Венелин", с. Сапарево”, финансиран от Министерство на финансите по Публична инвестиционна програма ” Растеж и устойчиво развитие на регионите”, община Сапарева баня взе решение за възлагане на обществена поръчка за строителство с предмет: “РЕКОНСТРУКЦИЯ И ОСНОВЕН РЕМОНТ НА УЛИЦИ В ОБЩИНА САПАРЕВА БАНЯ;ПОДОБЕКТ УЛИЦА „ВЕНЕЛИН” И УЛИЦА „ХРИСТО БОТЕВ”, С.САПАРЕВО ОТ 141-191 КМ 0+423.21 - 0+849.19”. Изпълнението на строителните и монтажни работи – СМР за обекта е с цел уличната мрежа да се приведе в съответствие с транспортните и социалните потребности на обществото, инфраструктурите на населените места и изискванията на нормативните актове, свързани с националната сигурност, опазването на околната среда и безопасността на движението. Реконструкцията и ремонта на улиците предвижда извършване на земни,пътни и асфалтови работи, отводняване, поставяне на сигнализация и маркировка и изграждане на съоръжения.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Количествено-стойностна сметка на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

249987 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

село Сапарево,община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ОТНОСНО ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И/ИЛИ КВАЛИФИКАЦИЯТА:1.Участникът да притежава опит в една или повече от следните области: ремонти, реконструкция и/или изграждането на пътища и улици/пътно строителство/.2Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност,съгласно ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.3.Участникът трябва да бъде вписан в Регистъра на Камарата на строителите в България или релевантна регистрация от съответен акредитивен орган в случай че кандидатът не е българско юридическо лице;Документи за доказателство: Списък - декларация – образец №11 с попълнена информация за изпълнени договори на фирмата през последните 5 години (2009, 2010, 2011, 2012, 2013),придружена от поне 2 броя изпълнени договори и съответните препоръки към договорите за добро изпълнение,сходни с предмета на поръчката ;Заверено ксерокопие на валидна застраховка за професионална отговорност,съгласно ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството;Заверенo копиe от валиднo удостоверениe/талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно чл. 5 от Правилника на ЦПРС към КСБ или еквивалент, даващо право да се извършват строежи от втора група,четвърта категория.4. Всеки участник трябва да разполага с ръководен и изпълнителски състав за изпълнение предмета на поръчката,а именно: 4.1. Ръководител на обекта - да има професионален опит поне 5 години и да бъде дипломиран магистър инженер – по следното направление „Пътно строителство” или негов еквивалент; 4.2. Строителен техник - да има професионален опит поне 3 години и да бъде дипломиран магистър инженер или бакалавър по направление „Пътно строителство” или негов еквивалент, и/или да има завършено средно техническо образование; 4.3. Геодезист -да има професионален опит поне 3 години и да бъде дипломиран магистър инженер по „Геодезия” ,”Картография” или еквивалент. 4.4. Координатор по безопасност и здраве, който да притежава съответните удостоверения и е с не по-малко от 3 години професионален опит.Забележка: За представянето на документи,доказващи образованието и опита на съответния специалист вижте Указанията!5.Участниците трябва да разполагат с необходимата техника за реализация на обществената поръчка -минимум: един багер, товарни автомобили самосвали - 2 броя, валяк- 1 брой и грейдери,асфалтополагаща машина, обезпечаващи изпълнението на поръчката - Документи за доказателство: Декларация за техническо оборудване- образец №17. Към декларацията участникът трябва да приложи документи,удостоверяващи собствеността на оборудването- фактура, договор, извадка от инвентарна книга. 2.МИНИМАЛНИ ИКОНОМИЧЕСКИ И ФИНАНСОВИ ИЗИСКВАНИЯ 2.1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот от строителство,сходно с предмета на поръчката за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), не по-малко 375 000 /триста седемдесет и пет хиляди/ лева без ДДС. При участието на обединение изискването се прилага за обединението като цяло. Изискването за представяне на доказателства за три години не важи за фирми, които нямат към момента на подаване на офертата три години от регистрацията си, като същите представят доказателства за толкова финансови години колкото са изтекли от регистрацията им.Документи за доказателство: Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на фирмата за последните три финансови години (2011, 2012, 2013) или еквивалент съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрацията на участника, в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. Представя се копие на ОПР или баланси заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”;Информация по образец №13, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от подобни дейности на участника за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Възложителят ще определи изпълнителя на обществената поръчка въз основа на оценка на офертите по критерий „икономически най-изгодна оферта”, като на първо място се класира участникът, чиято оферта е оценена най-високо. Възложителят определя изпълнителя на обществената поръчка въз основа на оценка на офертите по следната методика за оценка: Показатели за оценка: 1) цена за извършване на СМР– с тежест в общата оценка – 50%; 2) срок за извършване на СМР в календарни дни ( – с тежест в общата оценка 50%; Система за определяне на точките: 1) Кандидатът предложил най-ниска цена получава максимален брой точки– 50 т. Точките на останалите кандидати се определят по следната формула:КЦ = (Най-ниската предложена цена/ Предложената от съответния кандидат цена) х максималния брой точки. 2) Кандидатът предложил най-кратък срок получава максимален брой точки-50т. Точките на останалите кандидати се определят по следната формула:КС =(Най-кратък предложен срок/ Предложен от съответния кандидат срок) х максималния брой точки.Комплексната оценка се формира по следната формула: О = (КЦ *50% + КС *50%) / 100%,където О е комплексната оценка получил всеки кандидат, КЦ е оценката, която ще получи всеки кандидат за дадената от него цена, а КС е срокът за извършване на СМР. За класиран на първо място и спечелил поръчката се обявява кандидатът получил най-голям брой точки в комплексната оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/04/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител в един оригинал на хартиен носител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:А/ - Плик №1 с надпис –„Документи за подбор”,съдържащ: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата на участника /свободен текст/.2. Попълнена оферта от участника, подписана от участника по образец №1;3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 4. Административни сведения (образец №9 ).5. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия (в процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение, съгласно чл. 55, ал. 6 от ЗОП).6. Заверенo копиe от валиднo удостоверениe/талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно чл. 5 от Правилника на ЦПРС към КСБ или еквивалент, даващо право да се извършват строежи от втора група,четвърта категория.7. Копие от застраховка, съгласно чл.171 от ЗУТ за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура – копие, заверено от участника.8. Декларация за техническо оборудване- образец №17;9. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (образец №4, образец №18, образец №5);10. Декларация за участие на подизпълнител - по образец №7 (ако е приложимо) и Декларация от подизпълнител - по образец №8 (ако е приложимо).При наличие на подизпълнители, документите по т. 3, 4, 6, 7 и 9 се представят за всеки един, като изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.11. Декларация за посещение на терен (образец №15);12. Декларация за запознаване с обстоятелствата и условията за изпълнение – образец №6;13. Доказателства относно ръководния и изпълнителски състав – (Декларация - образец №14; Декларация за работна ставка- образец №16; Автобиографии по образец №10 за състава от специалисти/експерти с необходимите приложения.; Декларация от специалиста/експерта за съгласие за участие - образец №12);14. Справка - декларация с информация за основните договори на фирмата през последните 5 години– образец №11.15. Информация,съгласно чл.50,ал.1,т.3 от ЗОП– образец №13;16.Декларация за запознаване с условията в проекто-договора - образец №19.1; Б) Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа следните документи:1. Техническо предложение, съдържащо срок за изпълнение на предмета на поръчката,Технологично-строителна програма,включваща Обяснителна записка и линеен календарен график за изпълнение на СМР дейностите, предвидени за обекта (образец №2).В) Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържа следните документи, изискани от Възложителя: 1. Ценово предложение (образец №3);2. Количествено-стойностна сметка (образец №3.1), придружена от анализни цени; Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП,както и гаранция за изпълнение в размер на 1.5% от стойността на общестената поръчка без ДДС.Допълнителна информация и документите, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/04/2014