ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РЗИ-ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3, За: ЦЕЦА ЯНКОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9000, ВАРНА, Тел.: 052 665243, E-mail: office@rzi-varna.com, Факс: 052 634648
Място/места за контакт: ГР. ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3 ЕТАЖ 2 СТАЯ 217
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-varna.com.
Адрес на профила на купувача: www.rzi-varna.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1. Предмет на обществена поръчка: Избор на изпълнител за извършване на строително-ремонтни и монтажни работи свързани с реконструкция и оборудване на санитарен възел за инвалиди на І етаж в сградата на РЗИ-Варна.
Всеки участник може да подаде само една оферта относно предмета на обществената поръчка. Не се допуска представянето на различни варианти на офертата.
2. Срок за изпълнение на поръчката: Считано от датата на сключване на договора до 30.05.2014г.
3. Място за изпълнение на обществената поръчка - Регионална здравна инспекция –Варна, гр. Варна, ул.“Брегалница“№3,етаж І - /високо тяло на сградата/
4. Срок на валидност на предложенията: Срокът на валидност на предложенията следва да бъде не по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата за получаване на офертите.
5. Прогнозна стойност: Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка възлиза в размер до 10 000,00 лв. без ДДС.
Забележка:При изпълнение на поръчката участникът следва да спазва техническите условия от процедурата и действащите национални “или еквивалентни” стандарти за качество.
При изпълнение на поръчката участникът следва да спази техническата спецификация и изисквания на Възложителя..
Предложението на Участника трябва да бъде с параметри, идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя, посочени в техническата спецификация.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45450000
Описание:
Други довършителни строителни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ГР. ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. ОБЩИ ИЗИКВАНИЯ
А) Условия и начин на извършване на поръчката за:
строително-ремонтни и монтажни работи свързани с реконструкция и оборудване на санитарен възел за инвалиди на І етаж в сградата на РЗИ-Варна.
Предложените от участника единични цени трябва да включват всички разходи за изпълнение на поръчката: за труд, материали, механизация, печалба, доставка, складиране, управление и всички други фактори, които влияят върху образуването на тези цени, включително и за поддържането на обекта по време на строителството и в нормативно определеният гаранционен срок.
Непредвидени дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката, се възлагат допълнително след представяне от Изпълнителя и приемане от Възложителя на допълнителна Количествено-стойностна сметка. Допълнително възникналите дейности се заплащат на база посочените в офертата на Изпълнителя единични цени за този вид дейност, а ако не са посочени такива – на база справочник СЕК за определяне на цени СМР за допълнителни дейности и утвърдени от Възложителя. В Ценовото си предложение всеки участник следва да зададе и следните елементи на ценообразуването:
- Часова ставка – лв./ч.ч.
- Допълнителни разходи върху труда - %
- Допълнителни разходи върху механизацията - %
- Доставно – складови разходи върху материалите - %
- Печалба - %
Извършените СМР следва да са съпроводени с гаранционен срок на изпълненото, не по-малък от посочените минимални гаранционни срокове по НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. За видовете работи, за които не е упоменат гаранционен срок в Наредба № 2 от 31.07.2003г., се определя гаранция от 2 години, считано от датата на приемане на съответните дейности от Възложителя
Възложителят определя свой служител за упълномощен представител за контрол по изпълнение на договора
2. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ - Приложение №1
3. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ
3.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години (2011, 2012 и 2013) поне 3 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката.
Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка.
3.2.Участникът следва да разполага с техническо оборудване и инструменти, необходими за качественото изпълнение на дейностите, предмет на поръчката.
3.3.Участникът трябва да разполага с минимум 6 души работници и служители, средносписъчен персонал за последните 3 години, наети по трудови договори, включително и лица отговорни за техническото ръководство на строежа и за контрол върху качеството на изпълнение на строително-ремонтните, и монтажни работи, и влаганите материали.
Под „сходен предмет“ се разбира извършване на строително-ремонтни и монтажни работи на сгради и съоръжения.
4.ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОМИЧЕСКИ И ФИНАНСОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ
4.1.Участникът следва да разполага с достатъчен финансов ресурс, позволяващ изпълнението на поръчката – обстоятелството се удостоверява с документ от обслужваща банка на участника;
4.2.Участникът трябва да има специализиран оборот от дейност минимум 30 000 /тридесет хиляди/лева, сходна с предмета на поръчката за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
В случай, че Участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискването следва да бъде изпълнено общо от обединението.
5.ДОПЪЛНИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ
Допълнителни изисквания към участника, които не са задължителни, но носят допълнително точки при оценка на офертите:
5.1.Участникът е изпълнил през последните три години поне 1 договор с възложител бюджетно предприятие.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на Възложителя се прилагат и за подизпълнителите.
Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
www.rzi-varna.com , Профил на купувача
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: