BG-Пазарджик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. Болнична 15, За: Д-р Васил Вълчев, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 408601, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 408766

Място/места за контакт: Д-р Васил Вълчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-pz.com.

Адрес на профила на купувача: mbal-pz.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

«Защита от пожар и техническо оборудване и монтиране на инсталация за пожаро- известяване.», по Проект „По добри условия на труд за персонала на МБАЛ Пазарджик АД” , BG051PO001-2.3.03. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

35110000, 31625200

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност
Системи за алармиране при възникнал пожар


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейностите по проекта по техническо оборудване и монтиране на инсталация за пожаро- известяване включват: 1. Доставка; 2. Монтиране; 3. Първоначално изпитване (при необходимост); 4. Въвеждане в експлоатация. 5. Доставка и монтаж на техника и оборудване, съгласно приложена Количествена сметка на Възложителя. Участниците следва да предложат цялостно изпълнение на поръчката- на всички дейности по приложената количествена сметка. Частични предложения няма да бъдат разглеждани. Предвидените дейности ще се извършват съгласно Техническата спецификация към настоящата покана. Образците могат да бъдат намерени на Адрес на профила на купувача: mbal-pz.com

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

31545 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Икономически, финансови и технически изисквания към изпълнителя : 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 години (2011, 2012 и 2013), считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата на учредяване на лицето минимум 1 договор свързан с подобни услуги . 2. Да има съвкупен оборот от (приходи от продажби) за последните три години (2011, 2012 и 2013), считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата на учредяване на лицето в размер на не по-малко от 70 000 лева. За доказване на съответствие с икономическите и финансовите изисквания, участникът следва да представи: - копие от отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012г и 2013г.),считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи; - участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка и относителната им тежест: T – техническа оценка, с максимален брой точки- 60 Ф – финансова оценка, с максимален брой точки - 40

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/04/2014 13:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да е изготвена съгласно изискванията на чл. 101в от ЗОП и да съдържа: Оферта – Образец №1, Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец №2; Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или Декларация за първоначална регистрация или пререгистрация в Агенцията по вписванията съгласно Закона за Търговския регистър, в случай че участникът е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - за българско юридическо лице или ЕТ, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Административни сведения – Образец №3; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1,6 ,,a”, ,,б”, ,,в”, ,,г”и ,,д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП – Образец №4; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Образец №5; Доказателства за икономическото и финансовото състояние: -копие от отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012г и 2013г.), или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи;-Информация за общия оборот и оборота от сходни дейности за последните три години (2011, 2012г и 2013г.) – по Образец ; Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП: Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива и делът на тяхното участие - Образец №6; Декларация за съгласие от подизпълнител – Образец №7; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – Образец №8; Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП, че участникът е съгласен с проекта на договор – по Образец ; Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение, когато е приложимо, Други документи и доказателства по преценка на кандидата, Техническа оферта– Приложение №2, Ценова оферта – Образец № 11, Де к л а р а ц и я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1 и чл. 107, ал. 1 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета - Образец № 12, Проект на договор – Образец № 13. Офертата трябва да бъде оформена по одобрените образци - приложения към настоящата публична покана. Средствата за изпълнение на поръчката ще се предоставят съгласно условията за финансиране по проект: „По добри условия на труд за персонала на МБАЛ Пазарджик АД” , BG051PO001-2.3.03. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз Срок за публичен достъп на поканата - 22,04,2014г. Образците могат да бъдат намерени на Адрес на профила на купувача: mbal-pz.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/04/2014