Версия за печат

BG-Копривщица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Копривщица, ул. "Любен Каравелов" №16, За: Милена Паралеева - гл. спец. "Евроинтеграция и туризъм", Теодора Главчева-ст.спец."Евроинтеграция, Република България 2077, Копривщица, Тел.: 0888 118288; 0884 909762, E-mail: info@koprivshtitsa-bg.com

Място/места за контакт: Община Копривщица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.koprivshtitsa-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.koprivshtitsa-bg.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Община Копривщица реализира проект: "Община Копривщица - съвременна и ефективна", с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по договор №13-22-64/16.12.2013 г. Общата цел на проекта е повишаване квалификацията на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения.Специфичните цели са: 1. Повишаване мотивацията и придобиване на ключови компетентности от общинските служители за качествено и ефективно изпълнение на задълженията. 2. Повишаване професионалните знания и умения на общинските служители в община Копривщица. В изпълнение на:Дейност №3: "Обучения по ключови компетентности"; Дейност №4: "Обучения по английски език" и Дейност №5: "Обучение "Компютърни умения и ефективност на административната дейност", по проекта, Община Копривщица ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) с предмет: "Избор на изпълнители за организация на обучения по проект: "Община Копривщица - съвременна и ефективна", по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: "Обучения по ключови компетентности", ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: "Обучение по английски език", ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: „Обучение по компютърни умения и ефективност на административната дейност“. Обществената поръчка включва следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: "Обучения по ключови компетентности "; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: "Обучение по английски език"; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: „Обучение по компютърни умения и ефективност на административната дейност“ Всеки участник може да подаде оферта за една или повече обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000, 80533000, 80570000, 80580000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по компютърно обучение и получаване на знания в областта на информатиката
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Осигуряване на курсове по чужди езици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва осъществяване на обучения, както следва: "Обучения по ключови компетентности", "Обучение по английски език" и "Обучение по компютърни умения и ефективност на административната дейност", обособени по позиции. Целевата група на предвидените обучения е човешкият ресурс на общинската администрация. I.В изпълнение на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 следва да се извършат 3 обучения по теми, както следва: Поддейност №1: Обучение на тема "Лидерски умения и екипна ефективност" за 5 служители на ръководни позиции. Продължителност 3 дни, 20 уч. часа. Поддейност №2: Обучение на тема "Комуникативни и презентативни умения" за 20 служители, изпълняващи ръководни и експертни функции в администрацията. Продължителност 20 уч. часа, за 3 дни. Поддейност №3: Обучение на тема "Социални отношения и ефективни преговори" за 20 служители. Продължителност 20 уч. часа, за 3 дни. Обученията ще бъдат изнесени с откъсване от работния процес. Изпълнителят следва да осигури зали, техника, лектори за обученията, транспорт, настаняване, материали за участниците и други дейности или материали, необходими за нормалното протичане на обученията.Подробности относно миним. изисквания при изпълнение на всяко едно от обученията могат да бъдат намерени в Указанията за участие, т.2. Техническа спецификация, към настоящата Публична покана. II.В изпълнение на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 следва да се извърши обучение на тема "Обучение по английски език на ниво В1". Изпълнителят следва да осигури лектори, зала, оборудване, материали и др. необходимо за нормалния обучителен процес.Обучението ще се извършва извън работно време. Ще бъдат включени 15 служители, продължителност-100 уч. часа. Подробности относно миним. изисквания при изпълнение на тази ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ могат да бъдат намерени в Указанията за участие, т.2. Техническа спецификация, към настоящата Публична покана. III.В изпълнение на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 следва да се извърши обучение на тема "Компютърни умения и ефективност на административната дейност". Обучението ще се провежда изнесено в подходящи зали. Следва да се разширят знанията по EXCEL, с цел подобряване на уменията при създаване на бази данни, търсене и селектиране на информация, автоматизация на контрола върху резултати, срокове и пр. Миграционно обучение за преминаване към EXCEL 2010, разширяване на знанията за работа с WORD-работа с формуляри, с циркулярни писма, защити на документи, колективна работа върху документи, необходимо за създаване на единен стил и продуктивност в работата. Развитие на презентационните умения с Power Point. Ще бъдат включени 20 служители. Продължителност-40 часа. Изпълнителят следва да осигури лектори, зала, оборудване, материали и др. необходимо за нормалния обучителен процес.Подробности относно миним. изисквания при изпълнение на тази ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ могат да бъдат намерени в Указанията за участие, т.2. Техническа спецификация, към настоящата Публична покана. Прогнозната ст-ст на поръчката е 47187,50 лв.без ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля долупосочените максим. общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ и/или на някоя от посочените поддейности към ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1.Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ и/или на някоя от поддейностите към ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.Максимални общи стойности: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: 28687,50 лв. без ДДС, в т.ч: За Поддейност №1 - 3187,50 лв.без ДДС; За Поддейност №2 - 12750,00 лв.без ДДС; За Поддейност №3 - 12750,00 лв.без ДДС. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: 11000,00 лв.без ДДС; За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: 7500,00 лв.без ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

47188 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Копривщица

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Преди сключване на договора изпълнителят следва да представи документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП, декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и документ, удостоверяващ внесена гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.1. Икономически и финансови възможности: Участникът следва да е реализирал оборот от сходни с предмета на поръчката услуги общо за последните 3 приключ. фин. год -2011,2012,2013, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, по ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИ(ОП), не по-малко от: За ОП№1–30000 лв. без ДДС; За ОП №2-12000 лв. без ДДС; За ОП №3-9000 лв. без ДДС. Под "услуги, сходни с предмета на поръчката", и за трите ОП, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения за възрастни (лица над 18-год.възраст). Ако се участва за повече от една ОП, мин. реализиран оборот от сходни услуги се изчислява сумарно като сбор от мин. изискуеми обороти за позициите, за които се подава оферта. 2.Технически изисквания: 2.1. Участникът следва да е изпълнил договори с предмет услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 год., считано до датата на подаване на офертата (или от датата на учредяване/започване на дейността), както следва: За ОП №1-мин.1 д-р; За ОП №2-мин.1 д-р, За ОП №3-мин.1 д-р. Под "услуги, сходни с предмета на поръчката", и за трите ОП, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения за възрастни -лица над 18-год. възраст.Ако се участва за повече от една ОП, мин. изискуем бр. договори се изчислява сумарно като сбор от мин. брой за всяка от позициите; 2.2. Участникът да разполага с екип от експерти, както следва: За ОП №1: 1. Ръководител на екипа 1) образование-висше, с миним. образов. степен "магистър" ;2) трудов стаж–мин.3 г.; 3) специф. опит:участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на мин. 2 обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); 2. Експерт „Обучение по ключови компетентности”1) образование-висше, с миним. образов. "магистър" в областта на социалните, стоп. и правни науки, проф. направление "Психология" и/или "Социални дейности" и/или „Администрация и управление”, съгл. ПМС №125/24.06.2002;2) трудов стаж–мин.3 г.;3) специфичен опит-участие в провеждането на мин. 2 обучения за възрастни. За ОП2:1. Ръководител на екипа-прилагат се изискванията към експерта "Ръководител на екипа", посочени в ОП №1.2. Експерт „Обучение по англ. език” 1) образование-висше, с миним. образователна степен "магистър" в областта на Хуманитарните науки, проф. направление "Филология" и/или в областта на Педагогическите науки, проф. направление "Педагогика", съгласно ПМС №125/24.06.2002;2) проф.квалификация - проф. направление "Филология" с квалификация "Англ. език" и/или проф. направление "Педагогика" с анг. език и/или допълнителна проф. подготовка с квалификация "Англ. език" и/или завършен курс по англ. език - мин. ниво "В1", съгл. Общоевропейската езикова рамка или еквивалент;3) трудов стаж – мин. 3 г.; 4) специф.проф.опит - участие в провеждането на мин.2 обучения по англ. език за възрастни. За ОП №3:1. Ръководител на екипа-прилагат се изискванията към експерта "Ръководител на екип" посочени в ОП №1;2. Експерт „Обучение по информационни технологии”1) образование-висше, с миним. образователна степен "магистър" в областта на Природните науки, математика и информатика, проф. направление "Информатика и компютърни науки" и/или областта на в Техническите науки, проф. направление "Комуникационна и компютърна техника", съгл. ПМС №125/24.06.2002;2) трудов стаж–мин.3 г.;3) специф.опит-участие в провеждането на мин. 2 обучения за възрастни по компютърни компетентности и умения;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

I. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност №1, №2 и № 3) – О, тежест 50% 2. Ценово предложение – Ц, тежест 50% Класирането на офертите се извършва в низходящ ред на получената комплексна оценка по формулата: КО = О х 50% + Ц х 50% 1. Предложен срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност №1, №2 и №3)- изчислява се по следния начин: О = X1 + X2 + Х3 Числов израз на оценката по този показател (X1,2,3) са точките, които се изчисляват по следната формула – X1,2,3=К1,2,3хТ1,2,3 където: К1,2,3=Оmin/Оi, а Т1,2,3= тегловния коефициент за всяка отд. поддейност. * Срокът на организация за провеждането на всяко едно от обученията представлява предложеният от участника срок, посочен в кал. дни -цели числа, включващ времето от деня, следващ деня на получаване на Заявка за организация на конкретното обучение от Изпълнителя, включително времето на същинската подготоква и организация, до момента на стартиране на конкретното обучение, за което се отнася заявката. 2. Предложена цена - изчислява се по формулата: Ц= (Цmin / Цi) x 100 II. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Срок на организация за провеждане на обучението – О, тежест 50%; 2. Предложена цена - Ц, тежест 50%. Класирането на офертите се извършва в низходящ ред на получената комплексна оценка по формулата: КО = О х 50% + Ц х 50% 1. Предложен срок за организация за провеждане на обучението - изчислява се по следната формула: О = (Оmin/Оi) x 100 * Срокът на организация за провеждането на обучението представлява предложеният от участника срок, посочен в кал. дни - цели числа, включващ времето от деня, следващ деня на получаване на Заявка за организация на обучението от Изпълнителя, вкл. времето на същинската подготовка и организация до момента на стартиране на конкретното обучение, за което се отнася заявката. 2. Предложена цена - изчислява се по следния начин: Ц= (Цmin / Цi) x 100

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/04/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозр. плик. Върху него се посочва наименованието на поръчката, вкл. обособената позиция, адрес за кореспонденция, тел., факс и e-mail. Пликът трябва да съдържа:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от уч-ка - Прил.№14;Писмо към офертата – Прил.№1;Декларация за запознаване с условията на поръчката - Прил.№2;Админист. сведения - Прил.№3;Декларация, че уч-кът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката - Прил.№4;Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато уч-кът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато уч-кът е ФЛ;Декл-я за участие на подизпълнител - Прил. №5;Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител - Прил. №6; Декл-я от членовете на обединението/консорциума за деклариране на ангажименти към изпълнението на поръчката - Прил.№7;Декл-я за приемане на условията в проекта на договора - Прил.№8;При уч-ник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението; Информация за реализирания оборот от сходни с предмета на поръчката услуги – Прил.№9; Списък на изпълнени договори с предмет услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка - Прил. №10;Референции за добро изпълнение към всеки договор, посочен в списъка;Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението на поръчката - Прил.№11;Доказателства за покриване на мин. изисквания, заложени от Възложителя, за екипа от експерти, в това число документи, доказващи:разположение на експертите по повод изпълнение на поръчката - Декл-я за разположение на експерта, в случаите, когато експертът не е в трудово правоотношение с участника- Прил. №11-1;автобиография;завършено образование - заверени копия на дипломи за завършено образование;професионална квалификация (за експерт "Обучение по английски език") - диплома за завършено образование, придружена от диплома за професионална преквалификация и/или сертификат за завършен курс по ниво "В1", в приложимите случаи (когато магистратурата по "Филология" или "Педагогика" не е с английски език);трудов стаж - копия от трудови/осигурителни книжки; участие в обучения - списък на обученията, в които е участвал експертът, с посочване на темата на обучението, целевата група, както и дейността, която е изпълнявал съответният експерт в конкретното обучението. Списъкът следва да е придружен с референции за добро изпълнение (издадени от работодател или възложител) за вписаните в него обучения; Пълномощно с нотариална заверка на подписите, на лицето, подписващо офертата ,когато не е подписана от управляващия уч-ка;Декл-я, в свободен текст, в която уч-кът посочва, че ще има на свое разположение използваните ресурси - ако е приложимо, съгл. чл. 51а от ЗОП;Предложение за изпълнение на поръчката - Прилож. №12-1 и/или Прил.№12-2 и/или Прил.№12-3 (в зависимост от това за коя ОП се подава оферта). Към Прил. №12-1 и/или Прил. №12-2 и/или Прил. №12-3 уч-кът прилага и Обяснителната записка, в съответствие с Техническите спецификации;Ценово предложение - Прил. №13-1 и/или Прил. №13-2 и/или Прил. №13-3 (в зависимост от това за коя ОП се подава оферта);Офертата се подава в един оригинал и едно копие на хартиен носител, придружени с електронен носител CD (формат PDF или еквивалентен). Оферта, която не отговаря на изискванията за участие се отстранява от участие. Допълнителна информация и документи - http://www.koprivshtitsa-bg.com, радел "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/04/2014