ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изготвяне на финансов анализ и анализ разходи-ползи за Проект Интегриран градски транспорт гр.Габрово" в рамките на проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020".
Проектът е финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор за безвъзмездна помощ № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г.
Финансовият анализ и анализ разходи - ползи на Проекта за интегриран градски транспорт на гр. Габрово следва да бъде изготвен в съответствие с Ръководството за анализ на инвестиционни проекти по разходи-ползи и Указания към методиката за изготвяне на анализ разходи-ползи, (Работен документ 4), издадени от Генерална дирекция „Регионална политика” на ЕК, публикувани на интернет страницата http://www.eufunds.bg. и „Указания за предпроектни проучвания за интегриран градски транспорт“ по схема 5.02, качени на страницата на ОПРР: www.bgregio.eu. При своевременна актуализация на нормативната база, Изпълнителят трябва да извърши анализите в съответствие с последните действащи изисквания.
Услугата предмет на обществената поръчка е детайлно описана в приложената към настоящата покана техническа спецификация.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71620000
Описание:
Услуги, свързани с анализи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозната стойност за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка е в размер на 15 000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Представената оферта трябва да съдържа:
1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър.
2 Оферта - Образец № 1.
3 Техническо предложение – Образец № 2.
4 Ценова оферта - Образец № 3.
5 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП – Образец № 4.
6 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП – Образец № 5.
7 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец № 6.
8 Списък на изпълнените договори – Образец 7.
9. Професионална автобиография на ключов експерт - Образец № 8.
10. Декларация на ключов експерт – Образец № 9.
11. Декларация за приемане условията на проекта на договор – Образец № 10.
12. Декларация относно обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. - Образец № 11.
13. Декларация, съдържаща информация за оборот от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката - Образец № 12.
Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците:
1. Участникът трябва да има реализиран оборот от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) финансово приключили години в размер на не по-малко от 30 000 /тридесет хиляди/ лева без ДДС.
Под „оборот от от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: оборот от предоставяне на услуги, свързани с изготвяне и/или актуализиране на финансово-икономически анализи и анализи разходи - ползи.
Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците:
1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, сходен с предмета на настоящата поръчката.
Под договори сходни с предмета на поръчката следва да се разбира – договори от предоставяне на услуги, свързани с изготвяне и/или актуализиране на финансово-икономически анализи и анализи разходи – ползи.
2. За изпълнение предмета на поръчката, участникът трябва да осигури минимум:
Експерт - Юрист
Предложеният от участника юрист трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
• висше образование (юридически науки);
• общ професионален опит минимум 5 години;
• специфичен професионален опит в работа, свързана с разработване на документации за обществени поръчки и участие в оценителни комисии на обществени поръчки.
Експерт - Финансист
Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
• висше образование (в областта на икономическите науки);
• минимум 5-годишен професионален опит по специалността;
• специфичен професионален опит при подготовката на финансов анализ с анализ на чувствителността и оценка на риска;
Експерт - Планиране и управление
Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва:
• висше образование (в областта на транспорта, икономиката, мениджмънта, техническите науки или еквивалент);
• минимум 5-годишен професионален опит по специалността;
• специфичен професионален опит в подготовката и/или изпълнението на проучвания, анализи и/ или инвестиционни проекти в областта на транспорта.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1 Всички документи, представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат.
2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител.
3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти.
4. Оферираната цена следва да бъде в български лева.
5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация.
СРОК ЗА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТИТЕ
Срокът на валидност на офертата се определя от участника и не може да бъде по-малък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти.
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Срок за изпълнение - максимално 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора за изпълнение на поръчката
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: