Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Габрово, пл. "Възраждане" №3, За: Миряна Христова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изготвяне на финансов анализ и анализ разходи-ползи за Проект Интегриран градски транспорт гр.Габрово" в рамките на проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020". Проектът е финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор за безвъзмездна помощ № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г. Финансовият анализ и анализ разходи - ползи на Проекта за интегриран градски транспорт на гр. Габрово следва да бъде изготвен в съответствие с Ръководството за анализ на инвестиционни проекти по разходи-ползи и Указания към методиката за изготвяне на анализ разходи-ползи, (Работен документ 4), издадени от Генерална дирекция „Регионална политика” на ЕК, публикувани на интернет страницата http://www.eufunds.bg. и „Указания за предпроектни проучвания за интегриран градски транспорт“ по схема 5.02, качени на страницата на ОПРР: www.bgregio.eu. При своевременна актуализация на нормативната база, Изпълнителят трябва да извърши анализите в съответствие с последните действащи изисквания. Услугата предмет на обществената поръчка е детайлно описана в приложената към настоящата покана техническа спецификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка е в размер на 15 000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Габрово

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Представената оферта трябва да съдържа: 1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. 2 Оферта - Образец № 1. 3 Техническо предложение – Образец № 2. 4 Ценова оферта - Образец № 3. 5 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП – Образец № 4. 6 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП – Образец № 5. 7 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец № 6. 8 Списък на изпълнените договори – Образец 7. 9. Професионална автобиография на ключов експерт - Образец № 8. 10. Декларация на ключов експерт – Образец № 9. 11. Декларация за приемане условията на проекта на договор – Образец № 10. 12. Декларация относно обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. - Образец № 11. 13. Декларация, съдържаща информация за оборот от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката - Образец № 12. Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1. Участникът трябва да има реализиран оборот от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) финансово приключили години в размер на не по-малко от 30 000 /тридесет хиляди/ лева без ДДС. Под „оборот от от предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: оборот от предоставяне на услуги, свързани с изготвяне и/или актуализиране на финансово-икономически анализи и анализи разходи - ползи. Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, сходен с предмета на настоящата поръчката. Под договори сходни с предмета на поръчката следва да се разбира – договори от предоставяне на услуги, свързани с изготвяне и/или актуализиране на финансово-икономически анализи и анализи разходи – ползи. 2. За изпълнение предмета на поръчката, участникът трябва да осигури минимум: Експерт - Юрист Предложеният от участника юрист трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (юридически науки); • общ професионален опит минимум 5 години; • специфичен професионален опит в работа, свързана с разработване на документации за обществени поръчки и участие в оценителни комисии на обществени поръчки. Експерт - Финансист Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (в областта на икономическите науки); • минимум 5-годишен професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит при подготовката на финансов анализ с анализ на чувствителността и оценка на риска; Експерт - Планиране и управление Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (в областта на транспорта, икономиката, мениджмънта, техническите науки или еквивалент); • минимум 5-годишен професионален опит по специалността; • специфичен професионален опит в подготовката и/или изпълнението на проучвания, анализи и/ или инвестиционни проекти в областта на транспорта.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/04/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1 Всички документи, представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат. 2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител. 3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти. 4. Оферираната цена следва да бъде в български лева. 5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация. СРОК ЗА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТИТЕ Срокът на валидност на офертата се определя от участника и не може да бъде по-малък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Срок за изпълнение - максимално 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора за изпълнение на поръчката

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/04/2014