Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Ирина Бозаджиева; Наталия Павлова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173421, E-mail: n.pavlova@api.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://api.government.bg/publichni_pokani.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на ОП:„Поддържане (превант., текущо, зимно и рем.-възст. раб. при авар.ситуации) на 24,501 км РП, стопан.от АПИ–ОПУ Кърджали.Път І-5(Е85) „Кърджали–ГКПП „Маказа”, уч. от км 345+037 до км 367+170 и път. вр. "Фотиново" се намира на терит.на Об-те Момчилград, Джебел и Кирково, Обл.Кърджали, част е от Евр.трансп. коридор №9 и свързва РБългария с РГърция.ПВ "Фотиново“ се намира на терит.на Об.Кирково,Обл. Кърджали и осъщ. връзката на път І-5/Е85 „Кърджали–ГКПП „Маказа” с път ІІІ-867 „Златоград-Бенковски–Подкова".Срок за изпъл. до 19.11.2014г. Обектът на ОП вкл. изпълн. на сл. дейности, които са свързани с извър.на поддърж. и представляват условие, след.или доп.към него:1.Превант. поддърж.–вкл.сл. осн. видове д-ти:затв. на повърхн.пукнатини по повърхн.на наст.;полагане на повърх. обраб.върху трошенокаменни и асф.настилки;полагане на нов износващ пласт ;стабил.на банкети /по механ.или хим. способ/; укреп.на откоси /биологично, с готови ст.б. елементи, със стоман. мрежа, с геотекстилни м-ли и др/;провеждане на периодични оздрав. дейности по констр. на пътните съоръжения;- провеждане на период.оздрав.дейности по конструк.на пътните принадлеж.(пътни знаци, предпазни огради, парапети, предпазни мрежи, освет. инсталации и др.);- рем.и възст. работи по конструкцията на пътните съоръжения.2.Текущо поддържане – включва сл.основ. видове дейности:- поч.на малки свлачища, срутища и наноси;- окосяване, подравн., профил.и оформ.на банкети;- окосяване на откоси, огранич.и разделителни ивици, площадки за отдих и други тревни площи;- запълване и укрепване на откоси на отделни места;- почистване и/или възст.на берми, "джоб” стени и др.укрепващи съоръж.;- почистване и отстраняв.на отделни малки повреди по пътното платно;- почист.и/или възстанов.на разрушени отводнителни съоръжения – окопи, риголи, улеи и дренажи в отделни у-ци;- почист.на път. платно и ремонт на отделни разрушения–дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др;- отстраняване на отделни деформации вълни, коловози и др. неравности;- ремонт и запълване на фуги на път. съоръж.;- почист. на водостоци, мостове и техните отвори от кал, лед, наносни материали и др.; боядисване на стоманени конструкции на мостове, парапети, предпазни огради, елем. на път. знаци и др.;- възстан. на хоризонт. маркировка;-поставяне на нови или подмяна на отделни повредени пътни знаци, предпазни огради и направл. стълбчета, както и поставяне на допълн. при необход.;- почистване и отстран.на отделни повреди по крайпътните площадки, чешми, паметници, беседки и др. обекти на крайпът. обзавеждане;- поддържане на крайпътните насаждения–окопаване, пръскане, оформяне на короните, варосване и др., както и подмяна на отделни повредени и изсъхнали насаждения с нови;- поддържане, почистване и тстраняване на отделни малки повреди по сградите и съоръженията на пътните служби и др.3. Зимно поддържане-Видът и обемът на раб. по зимното поддържане се определят в зависимост от приетото за даден път ниво на зимно поддържане. Осн. дейности по зимното поддър.включват:- подготвителни раб.: изготвяне на оперативни планове за зимно поддържане, техн. прегледи на заявените за използв.машини и съор., подгот.на пътищата за експл. при зимни условия, осиг. на необх.м-ли и др.- снегозащита на пътищата: изграж., поддърж. и поставяне на снегозащитни устройства – постоянни /крайпътни зелени пояси, земни диги и др./временни/ огради от преносими инвентарни щитов /, както и окосяване на тревни площи, изсичане на храсти, отстран. на м-ли и др. пред. в обхвата на пътя, които могат да способстват за образ. на снегонавявания;- снегочистене (патрулно и периодично) на път., разчиств. на преспи и снегонавявания и отстран. на уплът. снеж.-ледени пластове;- обезоп.на пътищата против хлъзгане: разпръск. на хим. вещества.4. Рем.-възст. раб. при аварийни ситуации-При авар. ситуации се извършват авар.-възстанов. раб.целящи незабавно възст.на мин. ниво на обслужване след възник. на авар. ситуации.Характ.на у-ка-подробно в Прил.№1 и пр.1.1,1.2,1.3,1.4 и1.5.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233141

Описание:

Работи по поддръжане на пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с извършването на поддържане и представляват условие, следствие или допълнение към него:1. Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и строителни продукти;2. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 3. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.При изпълнение на поддържането следва да се спазват приложимите за обекта на обществената поръчка изисквания на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътищата” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г., представени в Приложение № 2, и „Техническа спецификация” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г., представена в Приложение № 2.1., и Наредба № РД-02-20-19 от 12 ноември 2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата (Обн., ДВ, бр. 91 от 2012 г., попр., бр. 95 от 2012 г.)-Приложение 2.2, неразделна част от публичната покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

264000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Кърджали

NUTS:

BG425

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Икономически и финансови изисквания.Общ оборот за последните 3 г. (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността не по-малко от 600 000 лв. без ДДС.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъдат изпълнено от обединението като цяло или от участник в него. За доказване на иконом. и финан. си състояние участн. представят сл. документи:информ. за общия оборот за послед. 3г. (2011, 2012,2013), заверено копие от сл. съставни части на год. фин. отчети за послед. 3 фин. год., когато публикуването им се изисква от законод. на държавата, в която уча-кът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 фин. (2011, 2012 и 2013) г..; завер. копие на отчетите за приходите и разходите за посл. 3 (2011, 2012 и 2013) г.В случай, че участникът посочи ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите документи, ако тези обстоятелства са видими в Търг. регистър.Инфор. се представя по обр. Прилож. № 8. 2. Техни. възможности и квалиф.: Участникът през посл. 5г., считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнил поне 1 договор, сходен с предмета на общ. поръчка– поддържане (превантивно, текущо, зимно и рем.-възстан. раб. при аварийни с-ии) на път. или улици; Да осигури машини и техн. оборудване за изпълн. на общ. пор., но не по-малко от: Метачна машина /автоцистерна (комб.)-1 бр.;ЛекОТОВ.автом. до 3 т.-1 бр.; Автомобил –самосвал и/или бордови-1 бр; Автокран над 10 т-1бр; Колесен багер многофункц.-1бр.; Автогрейдер-1бр.;Влекач с ремарке1 бр; Патрулна кола-1бр.Списък на мин. необх. малогабар. механ. за преван. и текущо поддърж.:моторен трион-1 бр;Храсторез-1 бр.- Роторна косачка-1бр; Ръчна бензинова косачка-1бр; Да осигури: ВОД при краткотр. и подвижни рем. раб.-1 бр;ВОД при дълготр. рем. раб. без отбиване на движението-1 бр; ВОД при дълготр. рем. раб. с отбиване на движ.-1 бр; Списък на мин. необ. специал. техника за снегопоч. и зимно поддърж./в т. ч. с възмож. за разпръскване на хим. в-ва за борба с поледяването и прецизното им дозиране/: Роторен снегорин–мин. 500 т/ч-1 бр;Товарачни маш.-1бр;Комбинирани (пясъкоразпр. с гребла)-2 бр; ТК с прикач. гребло над 100 кс-1бр; да има възмож. за производство/доставка на стр. матер. и продукти в количества и с качество, необходими за изпълнение на общ. пор. в съответствие с техн. специф.,не по-малко от: -минерални материали при борба с поледяването-5 т. и пясък-5т;да разполага с инж.-техн. персонал за ръководство, включ. за осигуряване на контрола на качеството, както и с мин. бр. др. работ. и служители,с проф. квалиф. и опит, свързани с общ. п-ка, вкл. най-малко: ръководен екип, със сл. квалиф. и проф. опит:•Ръков-л екип.Профес. област: инж. ТС или ПГС или екв. специал.Проф. опит: мин. 5г.;Пом. ръков. текущо поддър. стр. инж./техн. мин. 3г. опит;Пом. ръков. ЗП-стр. инж./техн., екв.спец.- мин. 3г. опит;раб. и служ. пътни раб.- 4бр., механик за поддържане на обсл.тех. и автом.-1бр.; шофьори-6бр;Мин. 1 опорен пункт или база в непоср. близост до у-ка;Подробното описание на обществената поръчка, както и минималните изисквания на възложителя към участника са посочени в Приложение № I в поръчката, неразделна част от настоящата Публична покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването на оферти се извършва по критерия „Икономически най-изгодна оферта”, чрез комплексна оценка, изчислена на база оценките на предложенията в офертите по показателите на комплексната оценка. 2. Критерият „Икономически най-изгодна оферта” включва следните показатели и тежести в комплексната оценка (КО) на офертите: КО = 40А + 60Б, където 2.1. А – Предлагани единични цени за изпълнение дейности по поддържане (текущо, превантивно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации), [лв.без ДДС], с относителна тежест 40 (четиредесет) точки. 2.2. Б – Предлагани единични цени за изпълнение дейности по зимно поддържане, [лв.без ДДС], с относителна тежест 60 (шестдесет) точки. Показателите се оценяват по точкова система Максимален брой точки: 100 точки 3. Оценка на офертите.Оценките на офертите по съответния показател се определят както следва: 3.1. А - предлагани единични цени за изпълнение дейности по поддържане (текущо, превантивно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) Оценките на участниците се определят на база съотношенията между най-ниската предложена единична цена към цената, предложена от съответния участник за всеки един вид работа от Сметки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 9 (Приложения №№ 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4, 6.1.5, 6.1.6 и 6.1.9) по следната формула: където: ЕЦmin,см1,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 1, където i=15 ЕЦоф,см1,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 1, където i=15 ЕЦmin,см2,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 2, където i=123 ЕЦоф,см2,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 2, където i=123 ЕЦmin,см3,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 3, където i=13 ЕЦоф,см3,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 3, където i=13 ЕЦmin,см4,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 4, където i=110 ЕЦоф,см4,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 4, където i=110 ЕЦmin,см5,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 5, където i=121 ЕЦоф,см5,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 5, където i=121 ЕЦmin,см6,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 6, където i=19 ЕЦоф,см6,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 6, където i=19 ЕЦmin,см9,i – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция i от Сметка 9, където i=112 ЕЦоф,см9,i – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция i от Сметка 9, където i=112 27.1. Б - предлагани единични цени за изпълнение дейности по зимно поддържане Оценките на участниците се определят на база съотношенията между най-ниската предложена единична цена към единичната цена, предложена от съответния участник за всяко едно ниво на зимно поддържане от Сметка 7 по следната формула: където: ЕЦmin,см7,1 – най-ниска предложена единична цена от всички участници (оференти) за вида работа по позиция 1 от Сметка 7; ЕЦоф,см7,1 – предложена единична цена от съответния участник (оферент) за вида работа по позиция 1 от Сметка 7; Показателите се оценяват по точкова система Максимален брой точки: 100 точки - Приложение А от Поканата.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/04/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участникът да отговаря на изискванията на чл.46, чл.47 и чл.48 от ЗОП, което се удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 7.1,7.2 и 7.3). Срок на валидност на офертите - 60 календарни дни от датата на подаването им. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя, не се класира. Участникът, избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи: - документи по чл.101е, ал.2 от ЗОП; - ориг. гар. за изпъл.на поръчката.Гаран за изпъл.се представя в една от сл. форми: банкова гаранция по об., съг. Пр.№ 17 или парична сума по сл. банкова с-ка на Възложителя (администрацията на АПИ):Банка: Българска народна банка - централно управление,IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03,BIC: BNBG BGSD; Копие от валидна Застр. полици "Проф.отгов. по чл.171, ал.1 от ЗУТ",ГО на авт.и маш., да монтира GPS и предост. пароли за следене на техниката. ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА: 1. Копие от документ за регистрация или посочва ЕИК; 2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д” и ал. 2, т.5 от ЗОП – Прил.№ 7.1; 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2. и т. 3, ал. 2, т.1, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Прил. № 7.2; 4. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП – Приложение № 7.3; 5. Оферта - Прилож. № 18; 6. Декл.за съгл.за уч.като подизпълнител в ОП - Прил. № 3; 7. Инф.за общия оборот за последните 3 год.– Прил.№ 8; 8. Списък на договорите, сходни с предмета на поръчката изпълн. през последните 5 години – Прил.№ 8.1; 9. Списък на маш. и техн. оборуд. за изп.на ОП - Прил. 9; 10. Декларация за осигуряване на техническото оборудване - Приложение 9.1; 11. Списък на осн.м-ли, които ще бъдат доставени за изпълнение на ОП - Приложение 10; 12. Списък на опорните пунктове и бази, които ще бъдат използвани при изпълн. на ОП - Приложение 11; 13. Списък на ръков. екип, които ще отговар за изпълнение на ОП - Прил.№ 12; 14.Трудово-биографични справки – Прил. № 12.1; 15. Декларации по Закона за защита на личните данни – Прил.№ 12.2; 16. Декл. за непрек. разпол. на ръков.служ.на обекта по време на целия период на изп. на дог. - Прил. № 12.3; 17. Декл.че избраният Изпълн. ще поеме на свой риск да осигури изискващите се по бълг.законод. разрешения за пребиваване (визи) и разреш.за работа на посочените раб.и служ. – Приложение № 14; 18. Декларация по чл.56, ал. 1, т.11 от ЗОП - Прил. №15; 19. Проект на договор - Прил.№ 16 и към него Пр.1.6 и Пр.1.7, 1.8,1.9 и 1.10; 20. Споразумение/ЗЗБУТ/ - Прилож. № 16.2; 21.Споразумение по ЗБУТ- Пр16.3 22. Документ за гаран. за уч.в р-р на 2640 лв в оригинал. Гаран. за уч. се пред. в една от сл. форми: банкова гар. по обр. съгл. Пр. № 13 или парична сума по сл.банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: Българска народна банка - центр.у-ение,IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03,BIC: BNBG BGSD; 23. Декл. за запознаване с услов.на дог.– Пр.№ 19; 24.Декларация за солидарна отговорност; - Пр.-20; Нот. заверено пълном., когато офертата е подписана от предст. на участника. Предаване на офертата: 1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише. 2.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация: - адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3; - наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата. Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/04/2014