Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Бул. Княз Ал.Дондуков № 52, За: Силвана Радева - дирекция КП, 1000, София, Тел.: 02 98593523, E-mail: s.radeva@nra.bg

Място/места за контакт: Гр.София, бул. Княз Ал.Дондуков № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/page?id=1.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=304.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е изработване и отпечатване на 1000 бр. брошури и 10 бр. информационни плакати във връзка с дейности по осигуряване на информация и публичност“, в изпълнение на договор № А11-31-9/16.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79800000

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изработване и отпечатване на 1000 бр. брошури и 10 бр. информационни плаката. Максимално допустимата стойност на поръчката е 616,67лв. ( шестстотин и шестнадесет лева и 0.67 ст. ) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

617 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изработване на 10 броя плакати Плакатите се отпечатват до 10 /десет/ календарни дни от одобряване на страна на възложителя на представената мостра. Плакатите се разпространяват от възложителя в структурите на НАП, с оглед популяризирането на проекта. Необходимо е те да съдържат информация за името на проекта и финансиращата организация. Във всеки плакат е задължително да присъстват: знамето и надписа „Европейски съюз”, логото и слогана на ОПАК и логото и слогана на ЕСФ. Дизайнът на плакатите подлежи на одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За повече информация подробности относно техническите изисквания, вж т. т. II.2. и II.3. от Описанието на предмета на поръчката и изискванията към изпълнението -Приложение № 1 към публичната покана, публикувано в "Профила на купувача" на външната страница на Възложителя. Плакатите се предават на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол. Изработване на 1000 бр. печатни брошури Печатните брошури се изработват до 10 /десет/ календарни дни от одобряване на страна на възложителя на представената мостра и преди провеждането на пресконференция в края на проекта и представят целите и постигнатите резултати от реализирането на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”. В брошурите е задължително да присъстват: знамето и надписа „Европейски съюз”, логото и слогана на ОПАК и логото и слогана на ЕСФ. Дизайнът и съдържанието на брошурите подлежи на одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За повече информация подробности относно техническите изисквания, вж т. т. II.2. и II.3. от Описанието на предмета на поръчката и изискванията към изпълнението -Приложение № 1 към публичната покана, публикувано в "Профила на купувача" на външната страница на Възложителя. Брошурите се предават на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол. Срок за предоставяне на мострите за одобрение от възложителя: а. печатни брошури – до 10 работни дни от заявяване от страна на възложителя; б. плакати – до 10 работни дни от сключване на договора.Срокът за изпълнение на поръчката обхваща периода от датата на сключване на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и избраният изпълнител по дейност 1 „Анализ на състоянието на информационните системи на НАП и електронните административни услуги, предоставяни от Агенцията, за съответствие с принципите за интегрираност и оперативна съвместимост” и дейност 2 „Подготовка за привеждане на наличните електронните услуги и информационни системи на НАП съобразно принципите за интегрираност и оперативна съвместимост” до приключването на проекта на НАП по договор A11-31-9/16.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и одобряване на доклад за извършената работа от изпълнителя. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с ОПАК, на основание чл. 9, подточка 9.4. от последния, срокът за изпълнение на поръчката може да бъде удължен, за което ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъде уведомен писмено.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ: 1. Лицата подават оферти, съобразно изискванията на Възложителя описани в Приложение № 1 - Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението 2. Подаването на офертите се извършва в посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ срок. 3. Всяка от офертите се представя като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 4. Всяка от офертите следва да съдържа следната информация: • данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор по изпълнението; • Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Документ за регистрация по БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат), когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите. Обединение, което не е ЮЛ, образувано съгласно законодателството на чужда държава, представя съответен еквивалентен документ, в случай че такъв се изисква от законодателството, съгласно което е създадено обединението.Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. • предложение за изпълнение съобразно приложеното описание на поръчката – Приложение № 1; • ценово предложение, съгласно приложения образец - Приложение № 3; • срок на валидност на предложението. • декларация за конфликт на интереси /съгласно приложения образец/; • декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106, §. 1, букви „б“, „в” и „е“, чл. 107, §. 1, буква „б” и чл. 109, §. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета /съгласно приложения образец/;ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЛИЦАТА:Участникът трябва да има изпълнен минимум 1 /един/ договор за последните 3 години до датата на подаване на предложението за поръчки с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка за изработване и отпечатване на информационни материали, за изпълнението на които е получил референции /препоръки/.За доказване на поставеното от възложителя изискване, към предложението следва да бъдат приложени следните документи: Списък на изпълнените от участника договори за изработване и отпечатване на информационни материали, изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на предложението. Списъкът следва да съдържа кратко описание на обхвата и обема на изпълнените договори, както и получателите (възложителите) с посочени телефони за контакт; Референции (препоръки) за добро изпълнение по включените в списъка договори издадени след приключване на цялостното изпълнение по тях.Забележка: «изпълнен» е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата: Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, Изисквания за участие, съдържащо и изскванията към лицата и условията за сключване на договор; Образец на ценово предложение и на декларациите за за конфликт на интереси и за липса на обстоятелствата по чл. 106, §. 1, букви „б“, „в” и „е“, чл. 107, §. 1, буква „б” и чл. 109, §. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета, на: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2014