Версия за печат

BG-Кърджали

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса - Кърджали, бул. "Тракия" №19, ет.4, За: Красимира Станкова Стоянова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 63514, E-mail: kardjali@nhif.bg

Място/места за контакт: Районна здравноосигурителна каса - Кърджали бул. "Тракия" №19, ет.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/106.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Кърджали “

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31681410, 44411000, 44500000

Описание:

Електрически материали
Санитарни изделия
Инструменти, брави, ключове, панти, съединителни скоби, вериги и пружини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

64 артикула посочени в техническите изисквания, както и доставка на електро материали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар извън посочените в ценовото предложение, като изпълнителят е длъжен да ги доставя на продажни цени на магазина /складовата база.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на РЗОК – Кърджали, адрес: гр. бул. "Тракия" №19, ет.4 и обекта на изпълнителя в гр. Кърджали

NUTS:

BG425

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Доставките следва да се осъществяват по подадена от възложителя заявка. Със заявката възложителя определя вида и количеството на конкретната доставка. Материалите и резервните части се приемат в обекта на изпълнителя или на адреса на РЗОК – Кърджали в срок от 1/един/ работен ден, след подадена заявка от възложителя /на място, по телефон, факс или е- майл/. 2.При необходимост Възложителят ще формулира писмено конкретната заявка, а изпълнителя се задължава да извърши конкретната доставка на цената съгласно ценовото предложение. 3.Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати или декларации за съответствие съобразно изискванията на българското законодателство. 4. 4.Заплащането на доставените артикули ще се извършва след издадена от изпълнителя фактура и след доставката за всички закупени от възложителя стоки, удостоверено чрез подписване на приемо- предавателен протокол за съответната доставка. Доставените количества ще бъдат заплатени в срок от 5 /пет/ работни дни по банков път на посоче ната от възложителя банкова сметка или в брой в обекта на изпълнителя. 5.При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки представители на двете страни следва да съставят „констативен протокол”, по силата на който изпълнителя е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска в максимален срок от 5/пет/ работни дни. В случай, че доставчика не се яви да подпише протокола в срок от 24часа от надлежното му уведомяване възложителя му изпраща едностранно изявле ние, в което описва своите констатации, което едностранно изявление има действие на „констативен протокол”. При наличие на констативен протокол за неточна или некачествена стока, плащането се извършва след отстраняване на неточностите в срок от до 5 /пет/ работни дни. 6.Електроматериалите и резервните части да имат сертификат за произход и качество – преведен и легализиран, декларация за съответствие и указания за прилагане изготвени на български език. 7. Изпълнителя следва да притежава посочените в ценовата оферта материали и резервни части в обект /магазин или складова база/ в района на гр. Кърджали, както и голям асортимент от електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар. Доставката следва да се осъществява за сметка на изпълнителя. 8. При необходимост от доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар извън посочените в ценовото предложение, изпълнителят е длъжен да ги доставя на продажни цени на магазина/складовата база. 9. При доставка на луминисцентни лампи от възложителя да се изземват същото количество изгорели такива. 10. Участниците трябва да имат необходимите финансови възможности за изпълнение на поръчката. 11. Кандидатът следва да притежава съответният технически потенциал, ресурси и организационни възможности за срочно и качествено изпълнение на поръчката. Забележка: Изпълнението на изискванията по т.10 и т.11 се удостоверява с декларация съгласно /Приложение №7/. 12. Кандидатите са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само за част от нея.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/04/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/04/2014