Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Бул. Княз Ал.Дондуков № 52, За: Силвана Радева - гл. експерт, дирекция „Комуникации и протокол” в ЦУ на НАП, Република България 1000, София, Тел.: 029859 3523, E-mail: s.radeva@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, бул. Княз Ал.Дондуков № 52, дирекция "Комуникации и протокол"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=338.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Разработване и отпечатване на брошури във връзка с дейности по осигуряване на информация и публичност” в изпълнение на договор № А11-31-7/17.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79800000

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Разработване и отпечатване на 1200 информационни брошури за презентация на проект, във връзка с дейности по осигуряване на информация и публичност” в изпълнение на договор № А11-31-7/17.02.2012 г., сключен между Националната агенция за приходите и Министерство на финансите, Управляващия орган на ОПАК – дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Повишаване на нивото на информационна сигурност и защита на данните в НАП чрез подготовка за сертифициране по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания”. Възложителят ще извърши плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ не по-късно от 30 дни след доставка на брошурите, удостоверено с подписан между страните приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаване на 1200 бр. брошури и представяне на фактура за изпълнение на договора. Максимално допустимата стойност на настоящата обществена поръчка е в размер до 400 лв. без включен ДДС, формирана възоснова на размера на допустимите разходи за дейностите по информация и публичност съгласно одобрения бюджет на проекта по договор № А11-31-7/17.02.2012 г., при спазване правилата на ОПАК за допустимост на разходите.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят следва да изработи инф.брошури за популяризиране на резултатите от проекта, в съотв. с изискванията по отношение на информацията и публичността, съгласно Регл. (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 8 декември 2006 г., относно реда и начина на изпълнение на Регл. (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за ЕФРР, ЕСФ и КФ и на Регл. 1080/2006 на ЕП и на Съвета относно ЕФРР. Изпълнителят се задължава да поставя в инф.брошури, както следва: а. флага на ЕС, съгласно графичните стандарти, включени в Анекс 1 към Регл. (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за ЕФРР, ЕСФ и КФ и на Регламент 1080/2006 на ЕП и на Съвета относно ЕФРР и изписване на думите „Европейски съюз”; б. логото и слогана на ОПАК – „ОПАК. Експерти в действие”; в. логото и слогана на ЕСФ – „Европейски социален фонд. Инвестиции в хората.”; г. лого на НАП; изпълнителят се задължава да изписва във footer или на друго подх. място текста: „Проект № A 11-31-7/17.02.2012 г. „Повишаване на нивото на информационна сигурност и защита на данните в НАП чрез подготовка за сертифициране по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” се осъществява с финансовата подкрепа на ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ в брошурите. Цветови изисквания за флаг, лога и слогани на ЕС, ОПАК, ЕСФ и НАП се съдържат в раздел ІІІ.2.4. от Описанието на предмета на поръчката и изискванията към изпълнението - Приложение № 1 към публ. покана, публикувано в "Профила на купувача" на външната страница на Възложителя. Изискванията за брошурите се съдържат в раздел III.2.6 от Описанието на предмета на поръчката и изискванията към изпълнението - Приложение № 1 към публ. покана. Изпълнителят е задължен да предостави за одобрение от възложителя вариант на предпечат на брошурите. Предпечатната подготовка се поема от изпълнителя. Материалите се предават по имейл, набрани на Word for Win и включват текст с необходимите лога, флаг и слоган. Комуникацията между възложителя и изпълнителя отн. информацията и материалите, планирани за разпространение се извършва по е-мейл. Всички инф. материали, обект на тази поръчка, подлежат на финално писмено одобрение, по е-мейл от страна на възложителя, чрез координатора по договора. За доставката на изработените инф. брошури се подписва приемо-предавателен протокол в два еднообр. екземпляра – по 1 за всяка от страните. Към протокола се прилага доказателствен материал – мостра на изработения продукт одобрен от възложителя, заявката на възложителя, корекции и бележки на възложителя, писменото одобрение от възложителя. Протоколът се подписва за възложителя от координатора по договора и МОЛ. Срокът на договора обхваща периода от датата на сключване на договора между възложителя и избрания изпълнител по настоящата обществена поръчка до приключването на проекта на НАП по договор A11-31-7/17.02.2012 г. за предоставяне на БФП по ОПАК, съфинанс. от ЕС чрез ЕСФ и подписване на приемо-предавателен протокол за доставка на брошурите. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с ОПАК, срокът за изпълнение на договора може да бъде удължен, за което изпълнителя ще бъде уведомен писмено. В 7-дн. срок след получаване на подадена заявка, съдържаща необходимите материали за изготвяне на инф. брошури, Изпълнителят следва да подготви вариант на предпечат на брошурите. В срок до 3 раб. дни възложителя, чрез координатора по договора, следва да отрази своите забележки и корекции по проекта на брошура. Координаторът по договора от страна на възложителя, одобрява дизайна и съдържанието по е-мейл, след отразяване на корекциите от изпълнителя. Изработването и доставката на инф. брошури, се извършват в срок до 10 дни, след получаване на одобрение за печат от страна на възложителя, чрез координатора по договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

31/03/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания към офертите: Офертата, ведно с изискуемите документи, се подава в запечатан непрозрачен плик, придружен с писмо с посочване на изходящия номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система и поставяне на входящ номер, без разпечатване на плика.Офертата следва да постъпи в деловодството на ЦУ на НАП до изтичане на посочения в поканата срок. Офертите трябва да съдържат следната информация: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор по изпълнението; 2. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Документ за регистрация по БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат), когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския ЗЗД. Обединение, което не е ЮЛ, образувано съгласно законодателството на чужда държава, представя съответен еквивалентен документ, в случай че такъв се изисква от законодателството, съгласно което е създадено обединението. Когато участникът е физическо лице, прилага заверено копие от документ за самоличност. 3. Предложение за изпълнение съобразно приложеното Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението; 4. Ценово предложение, съгласно приложения образец: В ценовото предложение участникът предлага единична цена за 1 бр. брошура без ДДС, обща стойност за цялостно изпълнение на поръчката без ДДС, размер на ДДС и обща стойност с включен ДДС. Предложената от участника цена следва да е съобразена с посочената от възложителя в Описанието на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, максимално допустима стойност на поръчката. 5. Срок на валидност на предложението – 90 дни от датата на подаване на офертата. 6. Декларация за конфликт на интереси /съгласно приложения образец/; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106, §. 1 и чл. 109, §. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; /съгласно приложения образец/. Изисквания към лицата за участие: Участникът трябва да има изпълнени минимум 1 (един) договор за последните 3 години до датата на подаване на предложението за поръчки с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка (отпечатване и доставка на информационни брошури), за изпълнението на които е получил референции /препоръки/. За доказване на поставеното от възложителя изискване, към предложението следва да бъдат приложени следните документи: 1. Списък на изпълнените от участника договори за извършване на услуги (отпечатване и доставка на информационни брошури), изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на предложението; 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение по включените в списъка договори издадени след приключване на цялостното изпълнение по тях. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата: Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, Изисквания за участие, съдържащо и изискванията към лицата и условията за сключване на договор; Образец на ценово предложение и на Декларации за конфликт на интереси и за липса на обстоятелствата по чл. 106, §. 1 и чл. 109, §. 2, буква „а” от Регл. (ЕС, Евратом) № 966/2012 на ЕП и Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регл. (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на адрес: http://www.nap.bg, раздел "Профил на купувача", „Публични покани 2014 г.“

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

31/03/2014