Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Габрово, пл. "Възраждане" №3, За: Даниела Василева, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818380, E-mail: vasileva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата поръчка обхваща изпълнение на дейности по „Периодична доставка на хляб за нуждите на настанените потребители в Център за настаняване от семеен тип с местонахождение община Габрово” по Проект: „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово”, съгласно договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-5.2.12-0014-C0001/ от 29.08.2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15811100

Описание:

Хляб


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка е в размер на 3 130 лв. (три хиляди сто и тридесет лева) без ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3130 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Габрово

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Представената оферта трябва да съдържа: 1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2 Обща Оферта - Обр. № 1; 3 Техническо предложение – Обр. № 2; 4 Ценова оферта – Образци с № № 3; 5 Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП – Обр. № 4; 6 Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП – Обр. № 5; 7 Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Обр. № 6; 8 Декл. за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните и/или валиден сертификат - Обр. 7; 9 Декл., съдържаща списък на транспортните средства, с които участника разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в БАБХ, придружен със заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства-Обр. № 8; 10 Декларация от участника за регистрация на хранителен обект, издадена от БАБХ, съгласно чл.12 от Закона за храните-свободен текст; 11 Декл. от участника, че хранителните продукти, които ще доставя ще отговарят на изискванията на НАРЕДБА № 9 от 16.09.2011г. техническото задание приложение към настоящата покана-свободен текст; 5.2.12 Декларация за приемане условията на проекта на договор – Обр. № 9. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1. Участникът трябва да разполага с минимум 1 /едно/ транспортно средство, /собствено или наето/ отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на храни от животински или неживотински произход за изпълнение на поръчката, което е регистрирано в БАБХ; 2. Участникът трябва да разполага минимум с 1 /един/ брой собствен или нает обект за търговия с храни, регистриран съгласно чл.12 от Закона за храните. 3. Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните и/или валиден сертификат ISO 22000:2005 за управление за безопасността на храните или еквивалент

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/03/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1 Всички документи представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат. 2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител. 3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти. 4. Оферираната цена следва да бъде в български лева. 5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация. Ценовата оферта трябва да бъде изготвена в пълно съответствие с образеца, приложен към поканата. Общата цена е сбор от обявеното количество умножено по единичната цена за доставка, предложена от участника. Общата цена на ценовото предложение не може да надвишава максималните ресурси, посочени от Възложителя. СРОК ЗА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТИТЕ Срокът на валидност на офертата се определя от участника и не може да бъде по-малък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. СРОК, МЯСТО И НАЧИН ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Срок за изпълнение на обществената поръчка – 12 /дванадесет/ месеца от стартиране на дейността на Център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/ - считано от 01.04.2014 година. Място и начин на изпълнение на обществената поръчка – чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на ЦНСТ на Община Габрово, на адресите: - база 1 – гр. Габрово, кв. Трендафила, ул. Хризантема № 27 - база 2 – гр. Габрово, кв. Борово, ул. Мирни дни 1А

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/03/2014