Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, За: инж. Венцислав Атанасов, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867796, E-mail: vatanasov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград, ст. 319

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поддръжка осветлението на площадното и подплощадното пространство на пл. “Георги Измирлиев” и поддържане на фонтанни инсталации на два басейна на пл. “Георги Измирлиев” и на фонтан, водна завеса и каскада в подплощадното пространство, както и поддържане фонтана на пл. “Христо Ботев” в гр. Благоевград.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50500000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи, арматурни изделия, метални контейнери и машини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно обхвата на поръчката за срок от 1 (една) година. Прогнозна стойност 33 333.33лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта следва да съдържа: 1. Административни сведения за участника –Образец №1. 2. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката по Образец № 2, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 3. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) договора със сходен на поръчката предмет през последните 3 години или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си до датата на подаване офертата за участие. Доказва се с представяне на Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от изтичане крайния срок за подаване на офертите, удовлетворяващи минималните изисквания/ по образец на участника/. Поне два от договорите, посочени в списъка, трябва да бъдат придружени от: * препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Препоръки се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от участие. Под договори с предмет сходен с предмета на поръчката следва да се разбират договори за ремонт и поддържане на електроинсталации и улично осветление или поддръжка на фонтани. 4. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП/-Образец №3, както следва: 4.1. Товарен автомобил до 3.5 тона - 1бр. 4.2. Автовишка - 1 бр. 4.3. Агрегат - 1 бр. 4.4. Електрожен - 1 бр. 4.5. Ударно -пробивна бормашина – 1 бр. 4.6. Ъглошлайф – 1 бр. 4.1.1.Автовишката, посочена в справката-декларация трябва да отговаря на Закона за технически изисквания към продуктите, чл. V и Наредбата за технически надзор и регистъра на съоръженията (ПМС № 187 от 2000 г.). За автовишката да се представи валиден документ за извършен технически преглед за 2014 г. 5. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по Образец №4. 5.1. Технически ръководител - Електроинженер с минимален професионален стаж 5 г. или Ел. техник с минимален професионален стаж 7 г. - 1 бр. 5.2. Ел. монтьор - 4бр; 5.3. Общи работници – 2 бр. 5. А. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ръководени експерти –Електроинженер или Ел. техник, както и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на ел. монтьорите (заверени копия от трудова/служебна книжка и/или трудови/ граждански договори, дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи, доказващи по безспорен начин минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите. 6. Участниците да са сертифицирани по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент на него, с обхват включващ предмета на поръчката. Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Размер на предложената цена -Максимална тежест - 55 2.Срок за отстраняване на повреда след уведомяване от възложителя-Максимална тежест - 45 Критерии за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка - икономически най-изгодно предложение. Kласирането да се извърши на база следните критерии: 1. К – Предложена цена Офертата на участниците за всяка една от позициите да се оценява по следната формула: К1 = най-ниска предложена цена х 55 цена на участника Където „най -ниска предложена цена” е най-ниската предложена стойността на извършените дейности по монтаж, ремонт и поддръжка за целия период на изпълнение на поръчката измежду всички участници, а „цена на участника” е стойността на извършените дейности по монтаж, ремонт и поддръжка за целия период на изпълнение на поръчката, посочена в предложението. 2. К2 – Срок за отстраняване на повреда след уведомяване от възложителя Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К2 = (Срок минимум) х 45, (Срок участник) Забележка: Предложението на участниците трябва да бъде цяло число! Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за отстраняване на повреда след уведомяване от възложителя в часове, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за отстраняване на повреда след уведомяване от възложителя в часове/минути. Предложеният от участниците срок за отстраняване на повреда след уведомяване от възложителя не може да бъде по-продължителен от 12 (дванадесет) часа. Срокът за отстраняване на повредата да се посочи от участниците в часове.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/03/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Образците на документи са публикувани в профил на купувача на електронната страница на община Благоевград на адрес www.blgmun.com. Допълнителна информация може да бъде получена на посочения адрес на Община Благоевград. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите ще бъдат отворени на 28.03.2014 г. от 16:30 часа, Зала № 101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/03/2014