Версия за печат

BG-ВАРНА

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

РЗИ-ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3, За: ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9000, ВАРНА, Тел.: 052 665243, E-mail: office@rzi-varna.com, Факс: 052 634648

Място/места за контакт: ГР. ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3 ЕТАЖ 2 СТАЯ 217

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-varna.com.

Адрес на профила на купувача: www.rzi-varna.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за периода Април 2014г.- Декември 2014г. по следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на канцеларски материали Позиция 2: Доставка на нови тонери за копирна техника и принтери и зареждането им. 1. Публична покана. 2. Технически предложения– Приложение №1 и Приложение №3 3. Ценови предложения - Приложение №2 и Приложение №4 4. Изисквания към участника. 5. Образци на документи. ОБРАЗЕЦ № 1 – Оферта; ОБРАЗЕЦ № 2 - Административни сведения за участника; ОБРАЗЕЦ № 3 – Ценовa оферта; Ценово предложение – Приложение №2 и Приложение №4 Техническо предложение - Приложение №1 и Приложение №3 ОБРАЗЕЦ № 4 – Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки; ОБРАЗЕЦ № 5 – Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 от Закона за обществените поръчки; ОБРАЗЕЦ № 6 – Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки ОБРАЗЕЦ № 7 – Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки ОБРАЗЕЦ № 8 –Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 2, 2а и 4 от Закона за обществените поръчки ОБРАЗЕЦ № 9– Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 от Закона за обществените поръчки 6. Проект на договор ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ Позиция 1: № по ред Обособена позиция Технически характеристики и изисквания Необходимо количество/единични опаковки - бр 1 2 3 4 1 Антителбод Брой, метален 20 2 Архивна кутия Брой, картонена, за съхранение на картонени папки А4 50 3 Бадж с лента Брой, пласмасов, хоризонтален 100 4 Гума Брой 40 5 Етикети ценови 5/3 см. Лист, цветни етикети, самозалепващ опаковка 200 бр 50 6 Индекс самозалепващ цветен 5/2 см Лист, цветни,самозалепващ, опаковка 125 бр 40 7 Индиго за ръкопис А4 опаковка 100 броя 2 8 Кабъри опаковка 50 броя 2 9 Калкулатор 10 разряден Брой 5 10 Кашон архивен Брой 10 11 Кламери 33 мм опаковка 100 броя 180 12 Кламери - големи 50 мм опаковка 100 броя 24 13 Коректор - течен Брой 140 14 Коректор - лента Брой 120 15 Кубче - хартиено Брой, бял, Economy 9х9 см. - 500 л. 240 16 Кубче самозалепващо Брой, цветно 8.6х8.6 см. - 400 л.75х75 мм - 400 л. 20 17 Ластици едноцветни - 100гр Опаковка 5 18 Лепило сухо 15 гр Брой, канцеларско 36 19 Линия 30 см Брой 10 20 Маркер перманент - с объл връх Брой, черен, цветен 120 21 Маркер текст Брой 150 22 Мастило за тампон - 30 мл Брой 10 23 Молив с гума - HB Брой 150 24 Моливник Брой, с 6 клетки 5 25 Ножица - 21 см Брой, канцеларска 15 26 Нож макетен Брой 4 27 Острилка - метална Брой 15 28 Папка - джоб 100 бр., мин. 40µ Опаковка 100 броя, матиран, А4 250 29 Папка PVC с прозр.лице Брой, PVC с прозр.лице и цветен гръб 2000 30 Папка Дело Брой, картонен гръб, плат 150 31 Папка картотечна Брой, висяща 6000 32 Папка класьор РР Брой, А4, цветен, 7 см 480 33 Папка клипфайл Брой 10 34 Папка с машинка - 250 гр Брой, картонена, с машинка, 250 гр 600 35 Папка досие с мет. държач Брой, с метални държачи 60 36 Папка с щанцована Брой 30 37 Перфоратор Брой, 25 листа, с ограничител 24 38 Пиромолив с метален клипс Брой 5 39 Плик В4 жълт Брой, В4, 250/353 жълт (папка с няколко листа А4) със самозалепваща лента 120 40 Плик Е4 жълт Брой, Е4, 280/400 жълт (папка с няколко листа А4) със самозалепваща лента 350 41 Плик С6 Брой, С6, 114/162 бял, (лист А5 сгънат на 2, лист А4 сгънат на 4) със самозалепваща лента 6000 42 Плик С5 Брой, С5, 162/229 бял, самозалепващ (лист А4 сгънат на 2) 1200 43 Плик С4 Брой, С4, 229/324 бял, (за лист А4) със самозалепваща лента 600 44 Поставка вертикална за бюро Брой, PVC 10 45 Поставка хоризонтална за бюро PVC Брой, PVC 40 46 Разделител А4 PVC, с 12 цифри Комплект/ опаковка, PVC, с 12 цифри 10 47 Разделител хоризонтален А5, картонен Комплект/ опаковка , 25 броя, 5 цвята 48 Текст маркер комплект 4 цвята Опаковка 4 броя 24 49 Телбод за 20 листа Брой 24 50 Телчета за телбод Опаковка 1000 броя, 24/6 220 51 Телчета за телбод №10

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за периода Април 2014г.- Декември 2014г. по следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на канцеларски материали Позиция 2: Доставка на нови тонери за копирна техника и принтери и зареждането им. Прогнозна стойност 50000 лева без ДДС, 60000 лева с ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГР. ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3 ЕТАЖ 2 СТАЯ 217

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата на участника трябва да съдържа следните документи: 1.Списък на документите на участника. 2.Оферта за участие, подписана от участника – Образец №1; 3.Административни сведения – Образец №2; 4.Удостоверение за актуално състояние, към датата на подаване на офертата или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от ЗТР; 5.Ценова оферта - Образец №3 6.Ценово предложение – Приложение №2 и Приложение №4 7.Техническо предложение - Приложение №1 и Приложение №3 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки – Образец № 4; 9.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 от Закона за обществените поръчки Образец № 5; 10.Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки Образец № 6; 11.Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки Образец № 7; 12.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 2, 2а и 4 от Закона за обществените поръчки Образец № 8; 13.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 от Закона за обществените поръчки Образец № 9; 14. Проект на Договор - не се попълва но се парафира на всяка страница. Подаване на офертите Всеки участник може да подаде офертата си от 08.30 часа до 17.00 часа от 19.03.2014г. до 26.03.2014г. вкл. в РЗИ-Варна, ет.1, ст.27, с адрес: гр. Варна, ул.„Брегалница” №3,. Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва адрес за кореспонденция, телефон за контакти и по възможност факс и електронен адрес. Участниците не дължат такса за участие в конкурса. Документите за участие в конкурса могат да бъдат изтеглени от интернет стараницата www.rzi-varna.com на РЗИ-Варна. Върху плика с офертата участникът посочва от чие име /фирма/ е подадена офертата и изписва следния текст: До РЗИ-Варна, гр.Варна – Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за периода Април 2014г.- Декември 2014г. по следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на канцеларски материали Позиция 2: Доставка на нови тонери за копирна техника и принтери и зареждането им.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Наи-ниска цена

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/03/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.rzi-varna.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/03/2014