Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за периода Април 2014г.- Декември 2014г. по следните обособени позиции:
Позиция 1: Доставка на канцеларски материали
Позиция 2: Доставка на нови тонери за копирна техника и принтери и зареждането им.
1. Публична покана.
2. Технически предложения– Приложение №1 и Приложение №3
3. Ценови предложения - Приложение №2 и Приложение №4
4. Изисквания към участника.
5. Образци на документи.
ОБРАЗЕЦ № 1 – Оферта;
ОБРАЗЕЦ № 2 - Административни сведения за участника;
ОБРАЗЕЦ № 3 – Ценовa оферта;
Ценово предложение – Приложение №2 и Приложение №4
Техническо предложение - Приложение №1 и Приложение №3
ОБРАЗЕЦ № 4 – Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки;
ОБРАЗЕЦ № 5 – Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 от Закона за обществените поръчки;
ОБРАЗЕЦ № 6 – Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки
ОБРАЗЕЦ № 7 – Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки
ОБРАЗЕЦ № 8 –Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 2, 2а и 4 от Закона за обществените поръчки
ОБРАЗЕЦ № 9– Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 от Закона за обществените поръчки
6. Проект на договор
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
Позиция 1:
№ по ред Обособена позиция Технически характеристики и изисквания Необходимо количество/единични опаковки - бр
1 2 3 4
1 Антителбод Брой, метален 20
2 Архивна кутия Брой, картонена, за съхранение на картонени папки А4 50
3 Бадж с лента Брой, пласмасов, хоризонтален 100
4 Гума Брой 40
5 Етикети ценови 5/3 см. Лист, цветни етикети, самозалепващ опаковка 200 бр 50
6 Индекс самозалепващ цветен 5/2 см Лист, цветни,самозалепващ, опаковка 125 бр 40
7 Индиго за ръкопис А4 опаковка 100 броя 2
8 Кабъри опаковка 50 броя 2
9 Калкулатор 10 разряден Брой 5
10 Кашон архивен Брой 10
11 Кламери 33 мм опаковка 100 броя 180
12 Кламери - големи 50 мм опаковка 100 броя 24
13 Коректор - течен Брой 140
14 Коректор - лента Брой 120
15 Кубче - хартиено Брой, бял, Economy 9х9 см. - 500 л. 240
16 Кубче самозалепващо Брой, цветно 8.6х8.6 см. - 400 л.75х75 мм - 400 л. 20
17 Ластици едноцветни - 100гр Опаковка 5
18 Лепило сухо 15 гр Брой, канцеларско 36
19 Линия 30 см Брой 10
20 Маркер перманент - с объл връх Брой, черен, цветен 120
21 Маркер текст Брой 150
22 Мастило за тампон - 30 мл Брой 10
23 Молив с гума - HB Брой 150
24 Моливник Брой, с 6 клетки 5
25 Ножица - 21 см Брой, канцеларска 15
26 Нож макетен Брой 4
27 Острилка - метална Брой 15
28 Папка - джоб 100 бр., мин. 40µ Опаковка 100 броя, матиран, А4 250
29 Папка PVC с прозр.лице Брой, PVC с прозр.лице и цветен гръб 2000
30 Папка Дело Брой, картонен гръб, плат 150
31 Папка картотечна Брой, висяща 6000
32 Папка класьор РР Брой, А4, цветен, 7 см 480
33 Папка клипфайл Брой 10
34 Папка с машинка - 250 гр Брой, картонена, с машинка, 250 гр 600
35 Папка досие с мет. държач Брой, с метални държачи 60
36 Папка с щанцована Брой 30
37 Перфоратор Брой, 25 листа, с ограничител 24
38 Пиромолив с метален клипс Брой 5
39 Плик В4 жълт Брой, В4, 250/353 жълт (папка с няколко листа А4) със самозалепваща лента 120
40 Плик Е4 жълт Брой, Е4, 280/400 жълт (папка с няколко листа А4) със самозалепваща лента 350
41 Плик С6 Брой, С6, 114/162 бял, (лист А5 сгънат на 2, лист А4 сгънат на 4) със самозалепваща лента 6000
42 Плик С5 Брой, С5, 162/229 бял, самозалепващ (лист А4 сгънат на 2) 1200
43 Плик С4 Брой, С4, 229/324 бял, (за лист А4) със самозалепваща лента 600
44 Поставка вертикална за бюро Брой, PVC 10
45 Поставка хоризонтална за бюро PVC Брой, PVC 40
46 Разделител А4 PVC, с 12 цифри Комплект/ опаковка, PVC, с 12 цифри 10
47 Разделител хоризонтален А5, картонен Комплект/ опаковка , 25 броя, 5 цвята
48 Текст маркер комплект 4 цвята Опаковка 4 броя 24
49 Телбод за 20 листа Брой 24
50 Телчета за телбод Опаковка 1000 броя, 24/6 220
51 Телчета за телбод №10
Офертата на участника трябва да съдържа следните документи:
1.Списък на документите на участника.
2.Оферта за участие, подписана от участника – Образец №1;
3.Административни сведения – Образец №2;
4.Удостоверение за актуално състояние, към датата на подаване на офертата или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от ЗТР;
5.Ценова оферта - Образец №3
6.Ценово предложение – Приложение №2 и Приложение №4
7.Техническо предложение - Приложение №1 и Приложение №3
8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки – Образец № 4;
9.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 от Закона за обществените поръчки Образец № 5;
10.Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки Образец № 6;
11.Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки Образец № 7;
12.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 2, 2а и 4 от Закона за обществените поръчки Образец № 8;
13.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 от Закона за обществените поръчки Образец № 9;
14. Проект на Договор - не се попълва но се парафира на всяка страница.
Подаване на офертите
Всеки участник може да подаде офертата си от 08.30 часа до 17.00 часа от 19.03.2014г. до 26.03.2014г. вкл. в РЗИ-Варна, ет.1, ст.27, с адрес: гр. Варна, ул.„Брегалница” №3,.
Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва адрес за кореспонденция, телефон за контакти и по възможност факс и електронен адрес.
Участниците не дължат такса за участие в конкурса.
Документите за участие в конкурса могат да бъдат изтеглени от интернет стараницата www.rzi-varna.com на РЗИ-Варна.
Върху плика с офертата участникът посочва от чие име /фирма/ е подадена офертата и изписва следния текст: До РЗИ-Варна, гр.Варна – Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за периода Април 2014г.- Декември 2014г. по следните обособени позиции:
Позиция 1: Доставка на канцеларски материали
Позиция 2: Доставка на нови тонери за копирна техника и принтери и зареждането им.