ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„ОСИГУРЯВАНЕ НА УНИВЕРСАЛНА ПОЩЕНСКА УСЛУГА И КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ЗА НУЖДИТЕ НА АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА”
Изпълнението на поръчката изисква обслужване на общата кореспонденция на Агенция по вписванията чрез универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
64100000, 64112000, 64113000, 64122000
Описание:
Услуги на националната поща, куриерски услуги
Пощенски услуги, свързани с писма
Пощенски услуги, свързани с колетни пратки
Вътрешноведомствени куриерски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За осигуряване на универсална пощенска услуга:
1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски
пратки (с предимство и без предимство, препоръчани и непрепоръчани,), както следва:
а/ кореспондентски пратки до 2 кг.;
б/ малки пакети до 2 кг.
2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг.
3. Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност”, „известие за доставяне” (обратна разписка)
Събирането и доставянето на пратките се извършва по веднъж дневно, всеки работен ден от седмицата между 09:00 и 17:00 часа, от и на следните адреси:
Агенция по вписванията, гр. София, ул. „Елисавета Багряна" № 20;
Териториалните звена на Агенция по вписванията, съгласно Приложение №1 към настоящото задание.
При необходимост – допълнително еднократно след 14:00 часа – до 17:00 часа.
Дестинации
- От Агенция по вписванията и териториалните й звена до получатели в страната и чужбина;
- От Агенция по вписванията до териториалните й звена
- От териториалните звена до Агенция по вписванията.
Тайна на кореспонденцията - изпълнението предмета на настоящата поръчка следва да бъде при гарантирани мерки за опазване тайната на кореспонденцията съгласно Закона за пощенските услуги.
Срок на договора за изпълнение на поръчката - 12 месеца от влизане на договора в сила или до изчерпване на максималната прогнозна стойност на обществената поръчка за осигуряване на пощенски услуги.
Изпълнителят е длъжен да обезпечи предварителната подготовка на пратките от Възложителя – бар кодове, опаковъчни полиетиленови или други пликове за транспортиране на пратките от Агенция по вписванията към изпълнителя — за своя сметка.
Участниците следва да посочат срока за доставка на пощенски пратки и колети, включени в универсалната пощенска услуга и допълнителната услуга „известие за доставяне”. При оферирани различни срокове за доставка на обикновена пощенска услуга и услуга чрез „известие за доставяне” за целите на методиката ще се приеме средната стойност на посочените срокове.
За куриерски услуги:
Изпълнението на куриерските услуги включва приемане, превозване, доставяне, връчване и - при поискване от Възложителя - осведомяване за движението на куриерските пратки.
Събирането и доставянето на пратките от куриера се извършва всеки работен ден от седмицата, от 9.00 часа до 17.00 часа, от и на следните адреси:
Агенция по вписванията, гр. София, ул. „Елисавета Багряна" № 20;
Териториалните звена на Агенция по вписванията, съгласно Приложение № 1 към настоящото задание.
Заявките за извършване на куриерска услуга се подават от Възложителя по телефон, факс или електронна поща.
Дестинации
- от Агенция по вписванията и териториалните й звена до получатели в страната и чужбина
- от Агенция по вписванията до териториалните й звена
- от териториалните звена до Агенция по вписванията.
Видове куриерски услуги в зависимост от срока на изпълнение - обикновена и експресна.
Сроковете за изпълнение на куриерските услуги са както следва:
- за София обикновена услуга - до 24 календарни часа.
- за София експресна услуга - 6 работни часа.
- за страната обикновена услуга - до 48 календарни часа.
- за страната експресна услуга - до 24 календарни часа.
За работен ден се счита времето от 9.00 часа до 17.30 часа.
Изпълнителят задължително следва да представи на Възложителя обратна разписка с дата, час, име и подпис на получателя за всяка една куриерска услуга в рамките на два работни дни от деня на доставката, да осигури контролирано наблюдение и проследяване на пратките on-line през Интернет, да обезпечи предварителната подготовка на пратките от Възложителя - пликове, товарителници и друго необходимо — за своя сметка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Р. България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Технически изисквания
- индивидуална лицензия, респективно удостоверение за регистрация, по чл. 15, ал.1, т. 3 от Закона за пощенските услуги, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията.
- индивидуална лицензия, респективно удостоверение за регистрация, по чл. 15, ал.1, т. 4 от Закона за пощенските услуги, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията.
- Декларация, че участникът има развита мрежа, включваща всички областни градове на територията на Република България, в които са позиционирани териториалните поделения на Агенция по вписванията и да има сключен договор за достъп до пощенската мрежа по смисъла на чл. 23 от ЗПУ, копие от който следва да бъде представен.
- Участникът да представи сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 за услуги от обхвата на универсалната пощенска услуга (УПУ) и неуниверсалните пощенски услуги (НПУ), в който да бъде посочен обхвата на услугите и обектите, за които е издаден сертификата. Сертификатът за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен такъв, за услуги от обхвата на универсалната пощенска услуга (УПУ) и неуниверсалните пощенски услуги (НПУ) трябва да се отнася за всички пощенски станции на участника разположени в областните градове.
- Списък с изпълнени договори през предходните три години преди датата за подаване на оферти с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка по съответната обособена позиция, и да е получил препоръки за добро изпълнение по не по-малко от 3 от изпълнените договори, включени в списъка, издадени след датата на приключване на изпълнението по съответния договор.
Минимални изисквания:
o Участникът да е лицензиран за предоставянето на универсална пощенска услуга на територията на Р. България;
o Участникът да е вписан в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 3 от ЗПУ.
o Участникът да има внедрена система за управление на качество.
o Участникът трябва да е изпълнил поне три договора, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години предхождащи датата за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността.
o Участникът следва да има развита мрежа от пощенски офици (пощенски станции) във всички областни градове и от представители в населените места, в които има структури на Агенция по вписванията.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Крайната оценка /КФ/ се формира от две комплексни оценки /КО/, съответно по една за осигуряване на пощенски услуги и куриерски услуги. Оценката се изчислява по методика, публикувана на профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията. Максималната крайна оценка може да бъде 200 точки. участникът получил най-висока крайна оценка ще бъде избран за изпълнител.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg.
Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти.
Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Заплащането на услугата ще се извършва по банков път в срок до 30 дни след представяне на надлежно оформена фактура, разпечатка за изпратените пратки и ежемесечни приемо-предавателни протоколи от всички териториални звена на Агенция по вписванията.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: