Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 198, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„ОСИГУРЯВАНЕ НА УНИВЕРСАЛНА ПОЩЕНСКА УСЛУГА И КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ЗА НУЖДИТЕ НА АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА” Изпълнението на поръчката изисква обслужване на общата кореспонденция на Агенция по вписванията чрез универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64100000, 64112000, 64113000, 64122000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги
Пощенски услуги, свързани с писма
Пощенски услуги, свързани с колетни пратки
Вътрешноведомствени куриерски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

За осигуряване на универсална пощенска услуга: 1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (с предимство и без предимство, препоръчани и непрепоръчани,), както следва: а/ кореспондентски пратки до 2 кг.; б/ малки пакети до 2 кг. 2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг. 3. Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност”, „известие за доставяне” (обратна разписка) Събирането и доставянето на пратките се извършва по веднъж дневно, всеки работен ден от седмицата между 09:00 и 17:00 часа, от и на следните адреси: Агенция по вписванията, гр. София, ул. „Елисавета Багряна" № 20; Териториалните звена на Агенция по вписванията, съгласно Приложение №1 към настоящото задание. При необходимост – допълнително еднократно след 14:00 часа – до 17:00 часа. Дестинации - От Агенция по вписванията и териториалните й звена до получатели в страната и чужбина; - От Агенция по вписванията до териториалните й звена - От териториалните звена до Агенция по вписванията. Тайна на кореспонденцията - изпълнението предмета на настоящата поръчка следва да бъде при гарантирани мерки за опазване тайната на кореспонденцията съгласно Закона за пощенските услуги. Срок на договора за изпълнение на поръчката - 12 месеца от влизане на договора в сила или до изчерпване на максималната прогнозна стойност на обществената поръчка за осигуряване на пощенски услуги. Изпълнителят е длъжен да обезпечи предварителната подготовка на пратките от Възложителя – бар кодове, опаковъчни полиетиленови или други пликове за транспортиране на пратките от Агенция по вписванията към изпълнителя — за своя сметка. Участниците следва да посочат срока за доставка на пощенски пратки и колети, включени в универсалната пощенска услуга и допълнителната услуга „известие за доставяне”. При оферирани различни срокове за доставка на обикновена пощенска услуга и услуга чрез „известие за доставяне” за целите на методиката ще се приеме средната стойност на посочените срокове. За куриерски услуги: Изпълнението на куриерските услуги включва приемане, превозване, доставяне, връчване и - при поискване от Възложителя - осведомяване за движението на куриерските пратки. Събирането и доставянето на пратките от куриера се извършва всеки работен ден от седмицата, от 9.00 часа до 17.00 часа, от и на следните адреси: Агенция по вписванията, гр. София, ул. „Елисавета Багряна" № 20; Териториалните звена на Агенция по вписванията, съгласно Приложение № 1 към настоящото задание. Заявките за извършване на куриерска услуга се подават от Възложителя по телефон, факс или електронна поща. Дестинации - от Агенция по вписванията и териториалните й звена до получатели в страната и чужбина - от Агенция по вписванията до териториалните й звена - от териториалните звена до Агенция по вписванията. Видове куриерски услуги в зависимост от срока на изпълнение - обикновена и експресна. Сроковете за изпълнение на куриерските услуги са както следва: - за София обикновена услуга - до 24 календарни часа. - за София експресна услуга - 6 работни часа. - за страната обикновена услуга - до 48 календарни часа. - за страната експресна услуга - до 24 календарни часа. За работен ден се счита времето от 9.00 часа до 17.30 часа. Изпълнителят задължително следва да представи на Възложителя обратна разписка с дата, час, име и подпис на получателя за всяка една куриерска услуга в рамките на два работни дни от деня на доставката, да осигури контролирано наблюдение и проследяване на пратките on-line през Интернет, да обезпечи предварителната подготовка на пратките от Възложителя - пликове, товарителници и друго необходимо — за своя сметка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Технически изисквания - индивидуална лицензия, респективно удостоверение за регистрация, по чл. 15, ал.1, т. 3 от Закона за пощенските услуги, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията. - индивидуална лицензия, респективно удостоверение за регистрация, по чл. 15, ал.1, т. 4 от Закона за пощенските услуги, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията. - Декларация, че участникът има развита мрежа, включваща всички областни градове на територията на Република България, в които са позиционирани териториалните поделения на Агенция по вписванията и да има сключен договор за достъп до пощенската мрежа по смисъла на чл. 23 от ЗПУ, копие от който следва да бъде представен. - Участникът да представи сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 за услуги от обхвата на универсалната пощенска услуга (УПУ) и неуниверсалните пощенски услуги (НПУ), в който да бъде посочен обхвата на услугите и обектите, за които е издаден сертификата. Сертификатът за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен такъв, за услуги от обхвата на универсалната пощенска услуга (УПУ) и неуниверсалните пощенски услуги (НПУ) трябва да се отнася за всички пощенски станции на участника разположени в областните градове. - Списък с изпълнени договори през предходните три години преди датата за подаване на оферти с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка по съответната обособена позиция, и да е получил препоръки за добро изпълнение по не по-малко от 3 от изпълнените договори, включени в списъка, издадени след датата на приключване на изпълнението по съответния договор. Минимални изисквания: o Участникът да е лицензиран за предоставянето на универсална пощенска услуга на територията на Р. България; o Участникът да е вписан в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 3 от ЗПУ. o Участникът да има внедрена система за управление на качество. o Участникът трябва да е изпълнил поне три договора, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години предхождащи датата за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността. o Участникът следва да има развита мрежа от пощенски офици (пощенски станции) във всички областни градове и от представители в населените места, в които има структури на Агенция по вписванията.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Крайната оценка /КФ/ се формира от две комплексни оценки /КО/, съответно по една за осигуряване на пощенски услуги и куриерски услуги. Оценката се изчислява по методика, публикувана на профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията. Максималната крайна оценка може да бъде 200 точки. участникът получил най-висока крайна оценка ще бъде избран за изпълнител.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/03/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Заплащането на услугата ще се извършва по банков път в срок до 30 дни след представяне на надлежно оформена фактура, разпечатка за изпратените пратки и ежемесечни приемо-предавателни протоколи от всички териториални звена на Агенция по вписванията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/03/2014