Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Габрово, пл. "Възраждане" №3, За: Даниела Василева, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818380, E-mail: vasileva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на настанените потребители в Център за настаняване от семеен тип с местонахождение община Габрово” Проектът е финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по Проект: „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово”, съгласно договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-5.2.12-0014-C0001/ от 29.08.2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15811100, 15511000, 15551000, 15100000, 03222000, 03221000, 15300000, 15800000, 03000000, 15000000

Описание:

Хляб
Мляко
Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти
Месо и месни продукти
Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Различни хранителни продукти
Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка е в размер на 42 580лв. (четиридесет и две хиляди петстотин и осемдесет лева) без ДДС , в т.ч. за Обособена позиция № 1 „Доставка на хляб” максимална прогнозна стойност 3 130 лв. (три хиляди сто и тридесет лева) без ДДС; Обособена позиция № 2 „Доставка на мляко и млечни продукти” максимална прогнозна стойност 14 478 лв. (четиринадесет хиляди четиристотин седемдесет и осем лева) без ДДС Обособена позиция № 3 „Доставка на месо, месни продукти, риба, яйца” максимална прогнозна стойност 9 220 лв. (девет хиляди двеста и двадесет лева) без ДДС Обособена позиция № 4 „Доставка на пресни и консервирани плодове и зеленчуци” максимална прогнозна стойност 10 010 лв. (десет хиляди и десет лева) без ДДС Обособена позиция № 5 „Доставка на други хранителни продукти” максимална прогнозна стойност 5 742 лв. (пет хиляди седемстотин четиридесет и два лева) без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42580 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Габрово

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Представената оферта трябва да съдържа: 1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2 Обща Оферта - Обр. № 1; 3 Техническо предложение – Обр. № 2; 4 Ценова оферта – Образци с № № 3-1, 3.2,3-3,3-4,3-5; 5 Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП – Обр. № 4; 6 Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП – Обр. № 5; 7 Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Обр. № 6; 8 Декл. за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните и/или валиден сертификат - Обр. 7; 9 Декл., съдържаща списък на транспортните средства, с които участника разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в БАБХ, придружен със заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства-Обр. № 8; 10 Декларация от участника за регистрация на хранителен обект, издадена от БАБХ, съгласно чл.12 от Закона за храните-свободен текст; 11 Декл. от участника, че хранителните продукти, които ще доставя ще отговарят на изискванията на НАРЕДБА № 9 от 16.09.2011г. техническото задание приложение към настоящата покана-свободен текст; 5.2.12 Декларация за приемане условията на проекта на договор – Обр. № 9. Забележка: Участниците подават оферта за една или повече обособени позиции. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1. Участникът трябва да разполага с минимум 1 /едно/ транспортно средство, /собствено или наето/ отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на храни от животински или неживотински произход за изпълнение на поръчката, което е регистрирано в БАБХ; 2. Участникът трябва да разполага минимум с 1 /един/ брой собствен или нает обект за търговия с храни, регистриран съгласно чл.12 от Закона за храните. 3. Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните и/или валиден сертификат ISO 22000:2005 за управление за безопасността на храните или еквивалент

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показател П1: Обща предлагана цена (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 60 %). 2. Показател П2: Време за реакция след рекламация – (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 20 %). 3. Показател П3: Оценка на риска (максимален брой точки - 100, относително тегло в комплексната оценка - 20 %). Критерият за оценка на подадените оферти е „икономически най - изгодна оферта”, съгласно Методика за оценка- Приложение към настоящата покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/03/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1 Всички документи представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат. 2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител. 3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти. 4. Оферираната цена следва да бъде в български лева. 5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация. КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ. Критерият за оценка на подадените оферти е „икономически най - изгодна оферта”, съгласно Методика за оценка- Приложение №3. Ценовата оферта трябва да бъде изготвена в пълно съответствие с образеца, приложен към поканата. Общата цена по всяка обособена позиция е сбор от обявеното количество умножено по единичната цена за доставка, предложена от участника. Общата цена на ценовото предложение за всяка обособена позиция не може да надвишава максималните ресурси, посочени от Възложителя за съответната позиция. СРОК ЗА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТИТЕ Срокът на валидност на офертата се определя от участника и не може да бъде по-малък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. СРОК, МЯСТО И НАЧИН ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Срок за изпълнение на обществената поръчка – 12 /дванадесет/ месеца от стартиране на дейността на Център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/ - считано от 01.04.2014 година. Място и начин на изпълнение на обществената поръчка – чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на ЦНСТ на Община Габрово, на адресите: - база 1 – гр. Габрово, кв. Трендафила, ул. Хризантема № 27 - база 2 – гр. Габрово, кв. Борово, ул. Мирни дни 1А

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/03/2014