Версия за печат

BG-С. ГЪЛЪБЕЦ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ЦДГ "ДЕТСКИ СВЯТ" С. ГЪЛЪБЕЦ, УЛ., За: МАРИЯ ЕФТИМОВА ДИМИТРОВА, БЪЛГАРИЯ 8220, С. ГЪЛЪБЕЦ, Тел.: 05969 2045, E-mail: cdgdetskisviat@abv.bg, Факс: 05969 2045

Място/места за контакт: МАРИЯ ЕФТИМОВА ДИМИТРОВА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pomorie.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pomorie.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на доставка на хранителни продукти за нуждите на детско заведение ЦДГ "Детски свят" с. Гълъбец, общ. Поморие

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозното количество на доставяните хранителни продукти е посочено в Указанията на Възложителя. Доставката се извършва два пъти седмично, след предварителна заявка от страна на Възложителя.Заявката се подготвя по вид и количество за съответния продукт и се представя на изпълителя от директора на детското заведение или от упълномощено от него лице до 10 часа на съотвения ден. При доставяне на заявените от детските заведения количества хранителни продукти ще се издава приемо-предавателен протокол (стокова разписка), съдържащ наименованието на заведението, приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

22000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Склад на Възложителя ЦДГ "Детски свят" с. Гълъбец, общ. Поморие

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставяните хранителни продукти следва да бъдат съобразени със следните нормативни актове: Закона за храните; Наредба № 5/ 25.05.2006г. за хигиена на храните; Наредба № 21/15.10.2002г. за специфичните критерии и изисквания за чистотата на добавките, предназначени за влагане в храни; Чл. 37, ал. 1 и 5 от Наредба № 26/18.11.2008г. за устройството и дейността на детските ясли и детските кухни и здравните изисквания към тях; Наредба № 23 / 17.05.2001 г. за условията и изискванията за представяне на хранителната информация при етикетирането на храните; Наредба № 9 от 16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, обн. ДВ, бр.73/20.09.2011г. Наредба № 16 от 28 май 2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци.Икономически изисквания: Справка за оборота от доставки с подобен предмет за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания : за минималния размер на общия оборот или доставки с подобен предмет, следва да се приеме прогнозната стойност на обществената поръчка посочена в публичната покана. 13.2. За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника, участникът следва да представи: Доказателства за сключени договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните 3 (три) години. Участникът следва да посочи договорите, които следва да се отнасят за доставка на хранителни продукти, като това следва изрично да бъде посочено в справката. Минимални изисквания: наличие на минимум два договора за доставки на хранителни продукти. Доказателства за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Следва да се представи списък с превозните средства, които ще бъдат използвани за изпълнение на настоящата поръчка. Минимални изисквания: участника следва да включи минимум 2 (две) превозни средства отговарящи на изискванията на Възложителя – 1 (един) брой хладилен автомобил - за превоз на всички хранителни продукти от животински произход и 1 (един) брой транспортни средства за превоз на хранителни продукти от неживотински произход. Към списъка следва да са приложени: Документ за собственост /талон/ и/или договор за наем /лизинг/ на транспортно средство, което отговаря на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на храни - заверени копия. В случай на представен договор за наем срокът на действие на последния трябва да обхваща целия период на изпълнение на поръчката. Удостоверение за регистрация на транспортното средство, съгласно чл. 12 от Закон за храните, издадено от съответните компетентни органи: РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ - заверено копие. Доказателства за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти: Участникът следва да представи копие от Удостоверение за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, включително от животински произход, съгласно чл. 12 от Закон за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ. Участникът следва да представи копие от внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (НАССР), а когато цялостното внедряване на системата е неприложимо – процедури в съответствие с принципите на системата НАССР или от въведена система за управления на безопасността на храните ISO 22000 (или еквивалент) или система за управление на качеството на храните ISO 9001 (или еквивалент). Минимални изисквания: Участникът следва да има внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (НАССР), а когато цялостното внедряване на системата е неприложимо – процедури в съответствие с принципите на системата НАССР или внедрена система за управление на безопасност на храните съгласно стандарт ЕN ISO 22000:2005 или еквивалентна или система за управление на качеството на храните ISO 9001 (или еквивалент).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

А Предлагана цена 0,5 Б Срок за реагиране в случай на рекламация 0,25 В Срок за доставка на продукта 0,25 17.2. Методика за изчисляване оценката на офертите Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели, умножени по коефициент определящ тежестта им в общата оценка, изразено чрез следната формула: КО=(А х 0.5)+(Б х 0.25)+ (В х 0.25) А. Предлагана цена Оценка на предложената цена за изпълнение:А Оценката по този показател се определя по формулата: А = Ц min х 100 Ц уч Където: Ц уч. е предложената цена на участника, (взема се общата цена посочена в ценовото предложение на участника). Ц min е най- ниската предложена цена от участниците . Максимална оценка по този показател е 100 точки. Срок за реагиране в случай на рекламация: Б Оценката по този показател се определя по формулата: Б = Срок min х 100, Срок уч Където: Срок min е най – краткият предложен срок за реагиране в часове. Срок уч. е предложеният от оценяваният участник срок за реагиране в часове. Срока за реагиране не може да бъде по-дълъг от 12 часа от получаване на рекламацията на възложителя. Участник предложил срок за реакция по-малък от 1 час ще ще бъде отстранен и офертата му няма да се оценява. Срок за доставка на продуктите: В Оценката по този показател се определя по формулата: В = Срок min х 100, Срок уч Където: Срок min е най – краткият предложен срок за доставка в часове. Срок уч. е предложеният от оценяваният участник срок за доставка в часове. Срока за доставка не може да бъде по-дълъг от 24 часа от получаване на заявката на възложителя. Участник предложил срок за реакция по-малък от 1 час ще ще бъде отстранен и офертата му няма да се оценява.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/03/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участника посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Оферта за участие в процедурата се представя в запечатан непрозрачн и надписан плик, в който се поставят всички документите, свързани с изпълнението на поръчката, в това число техническо предложение, оферта, декларации, проекто-договор и приложените образци до № 11 и „ Ценовото предложение ”. Всички документи представени от участника трябва да са на български език, ако са предоставени копия да бъдат заверени с гриф "Вярно с оригинала" от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника. Получаване на документация за участие в обществената поръчка в сградата на ЦДГ”Детски свят” с.Гълъбец, всеки работен ден от 9:00ч. до 15:00ч. Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден до 20.03.2014г., от 9:00ч. до 15:00ч. в Деловодството на ЦДГ”Детски свят” с.Гълъбец.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/03/2014