ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Основно училище "Отец Паисий", Община Поморие, с. Страцин, ул. Средна гора № 10, За: Михаил Кондакчиев, Република България 8222, с. Страцин, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052
Място/места за контакт: Община Поморие, с. Страцин, ул. Средна гора № 10
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/schools/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Публичната покана е с предмет: „Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи (СМР) за реконструкция и модернизация на спортна площадка в ОУ „Отец Паисий” в УПИ I, кв. 22 по плана на с.Страцин, Община Поморие”
1. Технически показатели на спортното игрище
А) Застроена площ игрище: 485,76 кв. м.
Б) Застроена площ на пътека: 124,28 кв. м.
В) Обща застроена площ: 610,04 кв. м.
2. Описание
В югоизточната част на парцела се изгражда игрище за мини футбол с размери 15/25 м. Теренът е с малка денивилация. Ситуиран е с посока изток-запад, поради невъзможност да се разположи север-юг. От игрището до загражденията е предвидена еднометрова ивица. Предвиден е един вход-изход, разположен в южна посока на спортното игрище. Основната настилка на спортната площадка се предвижда да бъде от изкуствена трева с височина над 50 (петдесет) милиметра, като под нея ще се положи ударопоглъщаща настилка. Предвиден е и дренаж на спортния терен, който се съобразява със съществуващия терен и проектната разработка на ВиК специалист. Осигурява се и прожекторно осветление на спортната площадка. В източната част на площадката се предвижда да се поставят трибуни. Трибуните са проектирани за 30 (тридесет) посетители. Разполагат се на 2 (две) нива и са повдигнати на 60 (шестдесет) сантиметра от терена. Ограждащата конструкция на спортната площадка се състои от стоманобетонова основа и стоманена ограда с височина 4 (четири) метра. Стоманобетоновата стена се изпълнява по целия контур на игрището и служи за основа на стоманените колове на оградата. Стоманените колове на оградата (със сечение 76/4) се замонолитват в ивичен фундамент и са разположени през максимално разстояние 3,18 метра. Ограждането се изпълнява с телена мрежа 5/5 сантиметра с PVC покритие. Предвидено е също и покриване на цялото игрище отгоре с въжена мрежа с размер на отвора на мрежата 10/10 сантиметра, като същата следва да бъде изпълнена по начин, позволяващ лесното и монтиране и демонтиране.
Съоръжения: доставка и монтаж на необходимите съоръжения за оборудване на спортната площадка, съобразено с размерите и изработени от материали, съответствуващи на изискванията на Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
ЗАБЕЛЕЖКА 1: Всички доставени съоръжения за игра да бъдат на лицензиран производител и да бъдат подбрани така, че да осигуряват икономически изгодна ремонто-пригодност след изтичане на гаранционния им срок.
ЗАБЕЛЕЖКА 2: Подробна информация за описанието на поръчката може да се види в документацията за участие и приложените към нея: обяснителни записки, работни чертежи и количествена сметка. Същите са публикувани на официалния сайт на Община Поморие (тъй като възложителя не разполага с такъв), Раздел „Профил на купувача”, Подраздел „Училища и детски градини”, достъпът до който е безплатен и свободен.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45236110
Описание:
Строителни работи на спортни терени
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общият максимален финансов ресурс за изпълнение на поръчката е в размер до 66 254.16 лв. (шестдесет и шест хиляди двеста петдесет и четири лева и шестнадесет стотинки) без ДДС.
Максималният финансов ресурс е определен в Капиталовата програма на Община Поморие за 2014 г. и участниците в процедурата следва да се съобразят с него.
Участник, който представи оферта, надвишаваща посочения максимален финансов ресурс, ще бъде отстранен от участие в нея.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Община Поморие, с. Страцин, ул. Средна гора № 10, ОУ "Отец Паисий"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде повече от 70 календарни дни, от датата на подписване на договора
2.Участникът да разполага с минимален списъчен състав от специалисти както следва:
А) Ръководител обект, който: има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, със строителна инженерна специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения; има минимум 3 години професионален стаж по специалността;
Б) Специалист по ЗБУТ, който: има професионално образование (средно или висше) в областта на архитектурата и строителството; има преминат курс за обучение за координатор по здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ);
Участникът трябва да посочи за всяка от експертните позиции за екипа отделни лица.
3. Участникът да има изпълнен минимум един подобен обект.
Забележка: Това изискване се доказва с представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или Констативни протоколи за приемане на извършени СМР и др., придружени с референции от възложители.
4. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за съответната категория строеж – V категория. За доказване наличието на това обстоятелство, участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
5.Участникът трябва да има изпълнени през предходните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата не по-малко от 1 (един) договор за извършване на СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката(извършване СМР на обекти, свързани с изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или основен ремонт (без такива, с характер на текущ ремонт) на спортни съоръжения (стадиони, площадки) или детски площадки за игра). Участникът доказва наличието на съответствие с поставеното минимално изискване за технически възможности с представения от него Списък с изпълнени договори и с представените в офертата препоръки за добро изпълнение на договорите, отразени в списъка, издадени от предишни Възложители.
6. Участникът следва да има сключена “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на спортната площадка – V категория. Участникът доказва наличието на сключена “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с представяне на заверено копие на застраховката.
7. Участникът следва да е реализирал оборот от осъществяване на дейности по СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 100 000 лв. без вкл. ДДС.
Забележка: Под “обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: извършване СМР на обекти, свързани с изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или основен ремонт (без такива, с характер на текущ ремонт) на спортни съоръжения (стадиони, площадки) или детски площадки за игра. Участникът доказва изискуемия оборот с представяне на Декларация за оборота (по образец № 5) за всяка от предходните 3 години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
8. Участниците следва да се съобразят с максималният финансов ресурс за изпълнение на поръчката, който е в размер до 66254,16 лв. без ДДС;
9. Предложените гаранционни срокове за съоръженията да бъдат съобразени с Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Макс. бр. точки, който може да получи участник е 100.
Показатели за оценка
Пок. 1: Цена (ПЦ) – с отн. тежест – 40 %
ПЦ = ПЦ(мин.)/ПЦ(уч.)x40
ПЦ(мин.) е най-ниската предл. цена, а ПЦ (уч.) е предл. от съответния уч.
Участникът с най-ниска предл. цена получава 40 т., а за всеки следващ - се определят по формулата с точност до втория знак след десетичната запетая.
Пок. 2: Срок на изпълнение (СИ) – с отн. тежест – 36 %
СИ = СИ(мин.)/ СИ(уч.)x 36
СИ(мин.) е най-краткия предл. (в кал. дни) срок, а СИ (уч.) е предл. от съответния уч.
Участникът с най-кратък предл. срок получава 36 т., а за всеки следващ - се определят по формулата с точност до втория знак след десетичната запетая.
Пок. 3: Оценка на техн. предл. (ОТ)– с макс. бр. т. 24. Оценява се по подпоказатели, както следва:
Подпок. 1 – Оценка на об. записка (ОЗ)
- Об. записка, която включва подробно и задълбочено описание на организацията, която ще създаде на обекта, идентифициране на рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора и адекватност на предл. мерки за тяхното управление; съответствие, пълнота и обхват на предл. подход, инструменти, дейности и методи за изпълнение на договора, ясно и подходящо мнение по основните въпроси и ключовите моменти, свързани с постигането на целите на договора и очакваните резултати – 8 т.;
- Об. зап., в която недостатъчно и незадълбочено се описва организацията, която ще се създаде на обекта, не са идентифицирани достатъчно ясно рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора (особено рискове и предпоставки, които не са посочени в техн. задание), предл. мерки за тяхното управление не са достатъчно адекватни; предл. подход, инструменти, дейности и методи за изпълнение на договора не са пълни – 5 т.;
- Об. зап., в която е представено повърхностно описание на организацията на строителния процес, не е идентифицирал рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора (особено рискове и предпоставки, които не са посочени в техническото задание), не са предл. мерки за тяхното управление, предл. подход, инструменти, дейности и методи за изпълнение на договора са повърхностни и непълни – 3 т.
Подпок. 2 – Оц. на раб. програма (ОРП)
- Пълно и задълбочено описание на раб. програма – реалистичност на графика, последователност и продължителност на предлаганите дейности, отчитайки времето за подготвителните дейности, идентифициране и определяне на времето за важните задачи, които са от особено значение за изпълнението на договора – 8 т.;
- Раб. програма е непълна, непоследователна и/или не обхваща всички дейности за изпълнение на СМР, не са идентифицирани достатъчно ясно важните задачи, които са от особено значение за изпълнението на договора – 5 т.;
- Представено е частично и непоследователно описание на раб. програма, раб. програма не обхваща всички дейности за изпълнение на СМР, не са идентифицирани важните задачи, които са от особено значение за изпълнението на договора – 3 т.
Подпок. 3 – Оценка на описанието на системите за контрол на качеството и на мерките за опазване на околната среда (ОС)
- В об. записка е представено подробно описание на системите за контрол на кач., които ще се прилагат на всеки етап от изпълнението на поръчката; описание на мерките за оп. на ок. среда за всеки етап и подробен план за организация по изпълнение на мерките за опазването на околната среда – 8 т.;
- В об. зап. е представено непълно описание на мерките за оп. на ок. среда и непълен план за организация на изпълнението на мерките за оп. на ок. среда. Представено е непълно описание на системите за контрол на качеството – 5 т.;
- В об. зап. е представено непълно описание на системите за контрол на кач., мерките за оп. на ок. среда и плана за организация на опазването на околната среда – 3 т.
Оц. по този пок. се получава по следната формула:ОТ=ОЗ+ОРП+ОС
Компл. оценка (КО) се получава по следната формула:КО=ПЦ+СИ+ОТ
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
При подаване на офертата участниците трябва да представят:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал).
2. Оферта и срок за нейната валидност;
3. Административни сведения;
4. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е юридическо лице или ЕТ или декларация. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за актуално състояние или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Физическите лица, подаващи самостоятелно оферта, или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод.- Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка - документът за създаване на Обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или нотариално заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението.
5. Декларация за оборот от дейността на участника за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.);
6. Заверено от участника копие от застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категориите строежи на обектите на поръчката.
7. Списък на основните договори за СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата;
8. Препоръки за добро изпълнение на всички от посочените в списъка договори;
9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 5, т.1 от ЗОП
10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5, т. 2 от ЗОП
11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие .
12. Декларация за предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката.
13.Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти
14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;
15. Декларация от всички членове на Обединение;
16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор и посещение на обекта.
17. „Предложение за изпълнение на поръчката”, при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката.
18. Ценовата оферта
Цялата документация относно поръчката (включително образци и допълнителна информация) е безплатна и е публикувана за свободно получаване на сайта на Община Поморие - http://pomorie.bg/, Раздел „Профил на купувача”, Подраздел „Училища и детски градини”.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: