Версия за печат

BG-гр. Девня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОДЗ "Детелина", гр. Девня, ул. "Кап. Петко", №9А, За: Мария Ташкова, РБългария, гр. Девня, Тел.: 0519 34444, E-mail: odz_detelina_devnq@abv.bg

Място/места за контакт: ОДЗ "Детелина"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.devnia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ"Детелина".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставката се извършва по предварително направена заявка от детското заведение по видове и количество, съобразени със Списъка на хранителните продукти /Приложение №2/ от тръжната документация. Поръчката е за доставка на хранителни продукти, подробно изброени в Приложение 1 и обхваща най - общо следните артикули: І. ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ, БРАШНО; ІІ. МЛЯКО И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ; ІІІ. МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ, РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ; ІV. ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ ОТ ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ; V. ВАРИВА, ПОДПРАВКИ И ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ НЕВКЛЮЧЕНИ В ОСТАНАЛИТЕ ПОЗИЦИИ; VІ. ЗАХАР И ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Складовете на Обединено детско заведение "Детелина" - Девня

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Доставяните хранителни продукти следва да отговарят на: а/ изискванията на Закона за храните, ЗВМД, БДС и БАБХ /ОДБХ/, задължително да са придружени от сертификат за качество, произход и годност от производителя. б/ Наредба №5 от 25.05.2006 г. /обн., ДВ, бр.55 от 07.07.2007г./ за хигиената на храните; в/ доставените стоки да са етикетирани, съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните; 2. Доставките се извършват по предварителна заявка на Възложителя, периодично или ежедневно според нуждите. 3. Транспорт – транспортирането на стоките е за сметка на Доставчика и се извършва със специализиран транспорт. 4. Начин на образуване на предлаганата цена – левове за съответната мерна единица на стоката с начислени всички такси франко склада на Възложителя, без включен ДДС. Предлаганата цена да бъде за килограм, литър и брой, като в офертата трябва да бъдат включени всички разходи на изпълнителя без включени ДДС, но с включена печалба, доставка франко получател, както и търговска отстъпка, ако се предлага такава. Предлаганите цени да бъдат съобразени със средните продажни цени, определени по информация от стоковото тържище, регистрирано по Закона за стоковите борси и тържищата. За всяка доставка се подписва документ за доставката от представител на възложителя и изпълнителя, съгласно който се изготвя фактура. При промяна в цените, настъпила в хода на изпълнение на договора, след подписване на договора, предложената цена на спечелилия участник ще се актуализира към датата на съответната доставка по следния начин: Важно! Предложена отстъпка от участника с постоянен размер, определен в абсолютна стойност за единично количество /напр.килограм, литър и др./ при прилагане на следната формула У – Z = крайна цена X, като: У е базовата цена за кг., л. и др., определена в: Борсовия бюлетин на Плодово – зеленчуково тържище гр.Варна за позиции ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ ОТ ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ и ВАРИВА, ПОДПРАВКИ И ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ НЕВКЛЮЧЕНИ В ОСТАНАЛИТЕ ПОЗИЦИИ; Бюлетин от “САПИ” ООД за останалите позиции, доказващи промяната в цената, Z е предложената отстъпка в твърда сума в лева и X е крайната цена за продукт, платима при доставка. 5. Плащане – плащането се извършва в лева, чрез банков превод, по посочена банкова сметка, в срока, предложен в офертата на участника, след представяне на доставна фактура, подписана от упълномощено за това лице. Срок на изпълнение на договора – една година от датата на подписването му.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/03/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съгласно чл.9а, ал.2 от ППЗОП настоящата Публична покана ведно с цялата документация за участие е публикувана на интернет адреса на Община Девня, а именно: www.devnia.bg, в рубриката "Профил на купувача".Документацията за участие ведно с приложените към нея образци може да бъде изтеглена от интернет страницата на община Девня – www.devnia.bg. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриер. Върху плика участникът посочва следната информация: • Наименование на предмета на обществената поръчката; • Възложител и адрес, посочен в Публичната покана, за представяне на офертата;• Име, адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност - факс и електронен адрес. • Изрично предписание: “Да не се отваря преди разглеждане от страна на комисията”.В плика участникът следва да приложи: Оферта – по образец.Заверено за вярност копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено за вярност копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - при участници обединения – заверено копие;Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, от б.”а” до б.”д” и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП – по образец - оригинал;Списък /свободен текст/ с поне 5 (пет) броя договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за представяне на оферти, със стойности, дати и получатели - в оригинал, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки посочен договор в списъка – заверени за вярност копия.Удостоверение от компетентните органи за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни от животински и растителен произход, съгласно чл.12 от Закона на храните; Удостоверение за регистрация на транспортните средства, с които ще се изпълняват доставките с приложени регистрационни талони-копие "Вярно с оригинала", съгласно чл.246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност; Декларация, че участникът няма да предлага генно модифицирани продукти /свободен текст/.Декларация от участника, че доставените стоки са етикирани съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните /свободен текст/.Декларация от участника, че доставяните стоки към датата на доставката ще бъдат с остатъчен срок на годност не по-малък от 2/3 от целия срок на годност на конкретният продукт /свободен текст/.Декларация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива – свободен текст – оригинал. Задължително се посочват вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.Предложение за изпълнение на поръчката - в свободен текст, посочва се задължително от участника:Срок на доставка:................../…………………………./ часове от заявката.Срок на валидност на офертата : …….…/…………………..…/ календарни дни /не по-малък от 30 дни от крайния срок за подаване на офертата/. Предлагана цена – по образец, следва да съдържа ценовото предложение на участника, който се попълва от участника. Забележка: Оферта, която не отговаря на изискванията за участие или в нея липсват един или няколко от изисканите от Възложителя документи, се отхвърля и не се разглежда, като участникът не може да я коригира допълнително и да добавя липсващи или неправилно попълнени документи. За всички неуредени въпроси в настоящата документация за участие ще се прилагат разпоредбите на ЗОП, ППЗОП и другите действащи нормативни актове, свързани с предмета на обществената поръчка.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/03/2014