Версия за печат

BG-Карнобат

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Кремена Красимирова; Маргарита Падарева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29156; 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http: // karnobat.acstre.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата процедура е: извършване на доставка на вътрешно обзавеждане и оборудване на нова административна сграда на община Карнобат.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44115800

Описание:

Вътрешно обзавеждане на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Специфичните технически изисквания към обзавеждането и оборудването, подлежащи на доставка, както вида и броя им, са посочени в „Техническа спецификация”. Доставката включва и всички необходими предварителни дейности по реалната употреба на обзавеждането и оборудването и други. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с превозно/-и средство/а на изпълнителя по договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

нова административна сграда на община Карнобат, находяща се на бул. „България” № 12

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за икономически и финансови възможности: а)информация за общия оборот и за оборота на стоки, с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – декларация свободен текст. Участникът следва да докаже оборот от доставки на стоки с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в размер на минимум 45 000,00 лв. Под „предмет сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира доставка на стоки за вътрешно обзавеждане и оборудване на жилищни сгради и/или административни сгради и/или офиси. Изисквания за технически възможности към участниците Участниците следва да представят: а)декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на стоки, изпълнението на които е завършило през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, с предмет, сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; б)сертификати, издадени от акредитирани институции или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; в)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; г)списък на екипа, който ще участва в непосредственото изпълнение на поръчката, с приложени удостоверения за професионална квалификация или други документи – заверени копия; д)декларация в свободен текст, с която участникът удостоверява, че изделията, които ще бъдат доставени ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Срок на валидност на офертата - 60 (шестдесет) календарни дни, от крайният срок за подаване на офертата. Срок за изпълнение на поръчката: до 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта” Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = ФО + ТО, където: КО – комплексна оценка ФО – финансова оценка ТО – техническа оценка Финансова оценка на офертата: ФО – предложена от участника обща стойност в Ценовата оферта, без включен ДДС. Участникът предложил най-ниска обща стойност в Ценовата оферта, без включен ДДС, получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-ниска обща стойност в Ценовата оферта, без включен ДДС. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, като всеки следващ получава 0 точки. Техническа оценка на офертата: ТО – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, както и всички необходими предварителни дейности по реалната употреба на обзавеждането и оборудването - до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора. Участникът предложил най-кратък реален срок за изпълнение на доставката получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък реален срок за изпълнение на доставката от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, като всеки следващ получава 0 точки. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точкова система. За класиран на първо място ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, изчислена по горепосочената формула от настоящата методика.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/03/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи (ЦАИОМП) при община Карнобат в срок до 17,00 часа на 11.03.2014 г., в непрозрачен, запечатан плик, с посочен адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и електронен адрес. Адрес: община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. „България” № 11, гр. Карнобат, п. код 8400 За участие в процедура по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: „Доставка на вътрешно обзавеждане и оборудване на нова административна сграда на община Карнобат”. Представената оферта трябва да съдържа: 1.Административни сведения за участника – по образец. 2. Регистрационни документи на участника: а) копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. б) копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 3.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 4. Информация за общия оборот и за оборота на стоки, с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – декларация свободен текст. 5.Декларация съдържаща списък на договорите за доставки, изпълнени през последните три години, сходни с предмета на поръчката, придружена от препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите – по образец. 6. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 7.Списък на екипа, който ще участва в непосредственото изпълнение на поръчката – по образец, с приложени удостоверения за професионална квалификация или други документи – заверени копия; 8.Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 9.Декларация в свободен текст, с която участникът удостоверява, че изделията, които ще бъдат доставени ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите. 10.Техническо предложение за изпълнение, с посочен срок за изпълнение, срок на валидност на офертата. 11.Ценова оферта.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/03/2014