ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на настоящата процедура е: извършване на доставка на вътрешно обзавеждане и оборудване на нова административна сграда на община Карнобат.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44115800
Описание:
Вътрешно обзавеждане на сгради
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Специфичните технически изисквания към обзавеждането и оборудването, подлежащи на доставка, както вида и броя им, са посочени в „Техническа спецификация”. Доставката включва и всички необходими предварителни дейности по реалната употреба на обзавеждането и оборудването и други. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с превозно/-и средство/а на изпълнителя по договора.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
нова административна сграда на община Карнобат, находяща се на бул. „България” № 12
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за икономически и финансови възможности:
а)информация за общия оборот и за оборота на стоки, с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – декларация свободен текст.
Участникът следва да докаже оборот от доставки на стоки с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в размер на минимум 45 000,00 лв.
Под „предмет сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира доставка на стоки за вътрешно обзавеждане и оборудване на жилищни сгради и/или административни сгради и/или офиси.
Изисквания за технически възможности към участниците
Участниците следва да представят:
а)декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на стоки, изпълнението на които е завършило през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, с предмет, сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение;
б)сертификати, издадени от акредитирани институции или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;
в)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;
г)списък на екипа, който ще участва в непосредственото изпълнение на поръчката, с приложени удостоверения за професионална квалификация или други документи – заверени копия;
д)декларация в свободен текст, с която участникът удостоверява, че изделията, които ще бъдат доставени ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите.
Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Срок на валидност на офертата - 60 (шестдесет) календарни дни, от крайният срок за подаване на офертата.
Срок за изпълнение на поръчката: до 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерият за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта”
Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула:
КО = ФО + ТО, където:
КО – комплексна оценка
ФО – финансова оценка
ТО – техническа оценка
Финансова оценка на офертата:
ФО – предложена от участника обща стойност в Ценовата оферта, без включен ДДС.
Участникът предложил най-ниска обща стойност в Ценовата оферта, без включен ДДС, получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-ниска обща стойност в Ценовата оферта, без включен ДДС.
Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, като всеки следващ получава 0 точки.
Техническа оценка на офертата:
ТО – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, както и всички необходими предварителни дейности по реалната употреба на обзавеждането и оборудването - до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора.
Участникът предложил най-кратък реален срок за изпълнение на доставката получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък реален срок за изпълнение на доставката от него.
Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, като всеки следващ получава 0 точки.
Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точкова система.
За класиран на първо място ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, изчислена по горепосочената формула от настоящата методика.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата се представя в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи (ЦАИОМП) при община Карнобат в срок до 17,00 часа на 11.03.2014 г., в непрозрачен, запечатан плик, с посочен адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и електронен адрес.
Адрес: община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. „България” № 11, гр. Карнобат, п. код 8400
За участие в процедура по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: „Доставка на вътрешно обзавеждане и оборудване на нова административна сграда на община Карнобат”.
Представената оферта трябва да съдържа:
1.Административни сведения за участника – по образец.
2. Регистрационни документи на участника:
а) копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние.
б) копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);
3.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – по образец.
4. Информация за общия оборот и за оборота на стоки, с предмет сходен с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – декларация свободен текст.
5.Декларация съдържаща списък на договорите за доставки, изпълнени през последните три години, сходни с предмета на поръчката, придружена от препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите – по образец.
6. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;
7.Списък на екипа, който ще участва в непосредственото изпълнение на поръчката – по образец, с приложени удостоверения за професионална квалификация или други документи – заверени копия;
8.Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;
9.Декларация в свободен текст, с която участникът удостоверява, че изделията, които ще бъдат доставени ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите.
10.Техническо предложение за изпълнение, с посочен срок за изпълнение, срок на валидност на офертата.
11.Ценова оферта.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: