Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Филип Филипов, Светлана Сарандева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681315; 046 681314, E-mail: svetlanasarandevа@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.yambol.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЧРЕЗ ПУБЛИЧНА ПОКАНА С ПРЕДМЕТ: „ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ И ДЕЙНОСТИТЕ КЪМ ОБЩИНА ЯМБОЛ”. Обществената поръчка се провежда за доставка на офис консумативи за нуждите на Община Ямбол и дейностите към Община Ямбол- СУ "Дом стари хора" и Домашен социален патронаж; Детски ясли и Детска кухня; ДДЛРГ "Юрий Гагарин", ОП "Общински пазари и платени зони за паркиране"; ОП "Комунални дейности" и Комплекс за социални услуги за деца и възрастни

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на обществената поръчка е до 66 000,00 лв. (шестдесет и шест хиляди лева) без включен ДДС. Стойността на поръчката се определя в български лева без ДДС и се предлага от участника в oфертата му – „Ценово предложение”. Горната прогнозна стойност се явява максимална стойност на процедурата. Възложителят не е длъжен да заяви всички количества, които са описани в Техническата спецификация, които се явяват прогнозни. Подробно описание на предмета на поръчката се съдържа в Техническата спецификация за изпълнение на поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Ямбол

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за Търговския регистър /ЗТР/ – за българско юридическо лице или ЕТ. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР,участниците-юридически лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние,като с представянето им не отпада задължението за представяне на документа за регистрация.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която са установени.Физическите лица,участници в процедурата или включени в състава на обединения,представят заверено от тях копие на документа за самоличност.Когато участникът е регистриран по ЗТР е достатъчно само посочване номер на ЕИК.Когато участникът е обединение/ консорциум на юридически и/ или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език).В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение.Споразумението трябва да сочи представляващия обединението и да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/ консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/ консорциум,или в приложеното споразумение липсват клаузи,гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата–участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС–при наличие на такава.3.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП.4. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП 5. Ценово предложение 6. Списък с данни за подизпълнители при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие (ако се ползват такива).7.Оферта за изпълнение на поръчката.8. Списък на документите,приложени към офертата,подписан и подпечатан от Участника. 9. Списък на основния/ите договор/и със сходен на настоящата поръчка предмет,които участникът е изпълнил през последните 3 (три) години към датата определена за краен срок за получаване на офертите, с посочено описание на предмета на договорите, стойностите, датите и възложителите.10.Декларация за приемане клаузите на проекта на договора.11.Проект на договор;12.Валидни документи, удостоверяващи качеството и произхода на доставяните тонер касети и мастилници.13.Валидни документи,че участникът е оторизиран от фирмата производител или неин официален представител за РБългария за доставяните тонер касети и мастилници.14.Декларация,че предлаганите тонер касети и мастилници,които ще се доставят са оригинални за съответната марка техника,фабрично нови,нерециклирани и ще отговарят на необходимото количество работа съгласно БДС,ISO/IEC19752;15.Гаранция за функционирането на тонер касетите и мастилниците за целия период на използване до изчерпване на наличния тонер или мастило или до изтичане срокът им на годност,която обхваща:всички механични части, възли и детайли на касетите,в т.ч. безпроблемна и безшумна работа;16. Предлагана цена на брой и обща цена.17.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.93, ал.1,б. „е”, чл.94, б.„б” и чл.96, б.„а”от Регламент(ЕО,Евратом) №1605/2002 на Съвета от 25 юни2002г. относно Финансовия регламент,приложим към общия бюджет на Европейските общности.18. Декларация за липса на конфликт на интереси с Управляващия орган на Оперативна програма „.................”. Продължава в Допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/03/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

С оглед спазване на изискванията на чл. 101б, ал.2 от ЗОП, от датата на публикуване на настоящата покана, пълен достъп до документацията за участие и всички изискуеми образци на документи се предоставя на интернет адреса на Община Ямбол - www.yambol.bg, раздел "Обществени поръчки". Продължение за изисквания към офертата: 19. Декларация за нередности.20. Декларация за запознаване с условията за изпълнение на поръчката.21. Административни сведения за участника.22. Декларация за подизпълнител.22.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.23. Техническa спецификация.24. Техническо предложение.25. Препоръка/и /референция/и/ за добро изпълнение.26. Сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството.27. Оригинал или заверено копие на удостоверение или оторизационно писмо от официален производител/представител за България или официален вносител на тонер касетите и мастилниците, предмет на поръчката.28. Писмено доказателство от производителя на печатащото или копиращото устройство (или от официален представител на производителя) с потвърждение, че при използуването на предложените консумативи производителят на устройството запазва същите гаранционни условия за съответното устройство, валидни и при използуването на оригинални консумативи. Като писмено доказателство се приема официален подписан документ или препратка към Интернет страницата на производителя на печатащото/копиращо устройство.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/03/2014