Версия за печат

BG-Угърчин

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Угърчин, пл. Свобода 1, За: инж.Недко Гергански-Ръководител на проект, Катя Еврева-Координатор, Република България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121/102/; 06931 2005, E-mail: sekretar@ugarchin.com

Място/места за контакт: гр.Угърчин, пл."Свобода" №1, ет.2, стая №205, ет.1, стая №107

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ugarchin.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.ugarchin.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Община Угърчин реализира проект: "Повишаване професионалната квалификация на служителите в Община Угърчин чрез обучения", с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11. Общата цел на проекта е повишаване капацитета на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения Специфичните цели на проекта са следните: 1.Повишаване мотивацията и придобиване на ключови компетентности от общинските служители за качествено и ефективно изпълнение на задълженията 2.Повишаване професионалните знания и умения на общинските служители в община Угърчин В изпълнение на:Дейност №2. Обучения по ключови компетентности и Дейност №3. Обучение по информационни технологии от горе цитирания проект, община Угърчин ще проведе публична покана, за определяне на изпълнител, по реда и условията на Глава Осем "А" от Закона за обществените поръчки с предмет: "Организация и провеждане на обучения по проект "Повишаване професионалната квалификация на служителите в Община Угърчин чрез обучения", по обособени позиции: Обособена позиция №1 – "Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности''; Обособена позиция №2 – ''Организация и провеждане на обучение по информационни технологии''" Всеки участник може да подаде оферта за една или повече обособени позиции. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности“ В изпълнение на тази обособена позиция избраният за изпълнител участник следва да извърши три обучения по теми, както следва: Поддейност №1: Обучение на тема "Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация"; Поддейност №2: Обучение на тема "Лидерски умения и екипна ефективност". Поддейност №3: Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Обучение по информационни технологии”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности“ Поддейност №1: Обучение на тема "Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация" - В обучението ще бъдат включени 30 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Поддейност №2: Обучение на тема "Лидерски умения и екипна ефективност" - В обучението ще бъдат включени 10 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Поддейност №3: Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност" В обучението ще бъдат включени 30 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. По отношение и на трите предвидени обучения изпълнителят трява да осигури лектори, настаняване, транспорт, материали за участниците в обученията и др. дейности или материали необходими за безпроблемното провеждане на обученията. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Обучение по информационни технологии” В обучението ще бъдат включени 26 служители, кметове и кметски наместници по населени места, служители, които изпитват необходимост от подобряване на уменията им за работа със софтуерните продукти. Продължителността на обучението е 60 учебни часа. Изпълнителят трябва да осигури лектори, транспорт и материали за участниците в обучението, както и др. дейности или материали, необходими за безпроблемното провеждане на обучението Параметрите на всяко едно от обученията са разписани подробно в техническата спецификации неразделна част от настоящата публична покана, публикувана на сайта на община Угърчин - http://www.ugarchin.com/BG.php Изпълнителят следва да представи следните документи за отчитане на всяко едно от обученията: Учебна програма; План за разпределение по теми и часове; Списъци на обучаемите; Изготвени и връчени сертификати на обучените лица; Снимков материал; Формуляри за обратна връзка; Изготвен доклад или анализ от Изпълнителя за проведеното обучение Максималната обща стойност на поръчката е 59 700,00лв. без ДДС или 71 640,00лв. с ДДС. В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, той изготвя отделно Ценово предложение по всяка позиция. Предлаганата цена по всяка обособена позиция не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности“ - 45 833,33 лв. без ДДС или 55 000,00 лв с ДДС в т.ч.: Предлаганата цена за всяка отделна поддейност, включена в обособена позиция №1, не бива да надвишава следните максималните общи стойности без ДДС: 1.Обучение на тема "Повишаване на мотивацията на служителите за изграждана на организационна принадлежност и идентификация" - 19 875,00 лв. без ДДС 2. Обучение на тема "Лидерски умения и екипна ефективност " - 6 333.33 лв. без ДДС 3. Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност" - 19 625,00 лв. без ДДС ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 "Обособена позиция №2 – Организация и провеждане на обучение по информационни технологии" - 13 866,67 лв. без ДДС или 16 640,00 лв. с ДДС лв. с ДДС Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените максимални общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от посочените поддейности към обособена позиция 1. Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на обществената поръчка, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от поддейностите към обособена позиция 1 ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка по съответната обособена позиция. Забележка: Оферта, която не отговаря на изискванията за участие или в нея липсват един или няколко от изисканите от Възложителя документи, се отхвърля и не се разглежда, като участникът не може да я коригира допълнително и да добавя липсващи или неправилно попълнени документи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59700 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Угърчин

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в настоящата поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения. При сключване на договора изпълнителят следва да представи документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и декл-я за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП. При сключване на договора определеният изпълнител представя и документ удостоверяващ внесена гаранция за изпълнение: парична сума или банкова гаранция на стойност 3 % от стойността на дог-ра. 1. Ик-ски и финансови възможности: Участникът да е реализирал специализиран оборот от извършвана дейност, с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните 3 приключени финансови год. (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер, равен или по-голям, без ДДС, от: За ОП №1 – 50 000лв.; За ОП №2 - 15 000лв. Под "предмет, сходен на предмета на поръчката", и за двете ОП, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения за възрастни (лица над 18-годишна възраст). Ако уч-кът участва и за двете ОП, минималният реализиран специфичен оборот от сходни дейности се изчислява сумарно като сбор от минималните изискуеми обороти за всяка от позициите. 2.Технически изисквания: 2.1.Участникът да е изпълнил договори с предмет, сходен на предмета на поръчката през последните 3 год., считано до датата на подаване на офертата (или от датата на учредяване/започване на дейността), както следва: За ОП №1 – мин. 1 договор; За ОП №2 - мин.1 договор. Под "предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка", и за двете ОП, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения за възрастни (лица над 18год. възраст).Ако уч-кът участва и за двете ОП, минималният изискуем брой дог-ри се изчислява сумарно като сбор от мин. брой за всяка от позициите; 2.2. Участникът следва да разполага, към момента на подаване на офертата и за целия срок на изпълнение на договора, с екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва: За ОП №1: 1. Ръководител на екипа 1) образование-завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социални, стопански и правни науки, съгл. ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) общ трудов стаж–мин.3г.; 3) специфичен опит:участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на мин. 2 обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); 2. Експерт „Обучение по ключови компетентности” 1) образование-завършено висше образование с миним. образователнастепен "магистър" в областта на Социалните, стопанските и правните науки, професионално направление "Психология" и/или "Социология, антропология и науки за културата" и/или „Администрация и управление”, съгл. ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и проф. направления. 2) общ трудов стаж–мин.3г.; 3) специфичен опит-участие в провеждането на мин. 2 обучения за възрастни. Длъжностите за отделните експерти не могат да се съвместяват от едно и също лице. За ОП2: 1. Ръководител на екипа - прилагат се изискванията към експерта "Ръководител на екипа", посочени в ОП №1. 2. Експерт „Обучение по информационни технологии” 1) образование-завършено висше образование с мин. образователна степен "магистър" в областта на Природните науки, математика и информатика, професионално направление "Информатика и компютърни науки" и/или областта на в Техническите науки, професионално направление "Комуникационна и компютърна техника", съгл.ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и проф. направления; 2) трудов стаж–мин.3г.;3) специфичен опит-участие в провеждането на мин. 2 обучения за възрастни по компютърни компетентности и умения; При участие и в двете ОП изискването за екип се прилага сумарно.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

I. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Показател: Срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност №1, №2, №3) – О - Тегловен коефициент в комплексната оценка - 35% Подпоказатели по показателя срок за организация: Подпоказател - Обучение на тема "Повишаване на мотивацията на служителите за изграждана на организационна принадлежност и идентификация" - max 40 т. Подпоказател - Обучение на тема "Обучение на тема "Лидерски умения и екипна ефективност "- max 30 т. Подпоказател - Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност" - max 30 т. 2. Показател: Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на обучението - Р- Тегловен коефициент в комплексната оценка - 35% 3. Показател: Ценово предложение – Ц - Тегловен коефициент в комплексната оценка - 30% КО = О х 35% + Р х 35% + Ц х 30% ВАЖНО! При наличие на аритметични грешки в ценовата оферта на участника, същият се отстранява от участие в процедурата. Недопустими са разяснения, които водят до промяна в предложената цена за изпълнение на поръчката. При несъответствие между изписаното с думи и с цифри, се взема предвид изписаното с думи. II. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Показател: Срок за организация за провеждане на конкретното обучение О - Тегловен коефициент в комплексната оценка - 35% 2. Показател: Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на обучението - Р- Тегловен коефициент в комплексната оценка - 35% 3. Показател: Ценово предложение – Ц - Тегловен коефициент в комплексната оценка - 30% КО = О х 35% + Р х 35% + Ц х 30% ВАЖНО! При наличие на аритметични грешки в ценовата оферта на участника, същият се отстранява от участие в процедурата. Недопустими са разяснения, които водят до промяна в предложената цена за изпълнение на поръчката. При несъответствие между изписаното с думи и с цифри, се взема предвид изписаното с думи. Методиката за оценка на офертите е подробно разписана в Указанията към публичната покана , публикувани на сайта на Община Угърчин в раздел "Профил на купувача" - http://www.ugarchin.com/BG.php

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/03/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адреса на община Угърчин, гр. Угърчин, пл. Свобода1. Върху плика уч-кът посочва наименованието на поръчката и номера и името на обособената/те позиция/и за която/които се отнася офертата, наименованието на уч-кът, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и e-mail. Пликът трябва да съдържа следните документи: •Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Прил.№14 •Писмо към офертата – Прил. №1 •Декларация за запознаване с условията на поръчката - Прил.№2; •Администр. сведения - Прил.№3; •Декларация, че уч-кът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката - Прил. №4 •Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; •Декларация за участие на подизпълнител с посочени вида и дела на работите- Прил. №5;ако е приложимо •Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Прил.№6;ако е приложимо •Декларация от членовете на обединението/консорциума за деклариране на ангажименти към изпълнението на поръчката - Прил. №7; •Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Прил. №8 •При участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението;Възложителят ще приеме и всеки др документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия, в случай, че лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в д-ра, с който се създава обединението. •Информация за реализирания специализиран оборот от извършвани дейности, с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, за последните 3 прикл. год. (2011, 2012,2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си – Прил.№9 •Списък на изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка за последните 3 год., считано до датата на подаване на настоящата офертата от съответния участник - Прил.№10. •Референции за добро изпълнение към всеки договор, посочен в списъка. •Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението на поръчката - Прил. №11; •Доказателства за покриване на минималните изисквания, заложени от Възложителя, за екипа от експерти, в това число документи, доказващи: разположение на експертите по повод изпълнение на поръчката - Декл-я за разположение на експерта, в случаите, когато експертът не е в трудово правоотношение с уч-ка- Прил.№11-1; автобиография; завършено образование - заверени копия на дипломи за завършено образование; трудов стаж - копия от трудови/осигурителни книжки; участие в обучения - списък на обученията, в които е участвал експертът, с посочване на темата на обучението, целевата група, както и дейността, която е изпълнявал съответният експерт в конкретното обучението. Референции за добро изпълнение (издадени от работодател или възложител) за вписаните обучения. •Декларация, в свободен текст, в която уч-кът посочва, че ще има на свое разположение използваните ресурси - (в случаите, когато уч-кът ще използва ресурси на други ФЛ или ЮЛ при изпълнение на поръчката, съгл. чл. 51а от ЗОП); •Предложение за изпълнение на поръчката - Прил. №12-1 и/или Прил. №12-2 (в зависимост от това за коя ОП се подава оферта);Към Предложението за изпълнение на поръчката - Прил. №12-1 и/или Прил.№12-2 уч-кът прилага и Обяснителната записка, в съответствие с Техническите спецификации. •Ценово предложение - Прил. №13-1 и/или Прил.№13-2 (в зависимост от това за коя ОП се подава оферта); Посочени документи се представят и като сканирани електронни копия в pdf формат на ел. носител(СD), който се прилага към офертата. Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на интернет страницата на Община Угърчин, http://www.ugarchin.com/BG.php.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/03/2014