ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Горна Оряховица, пл. "Георги Измирлиев" № 5, За: Йоана Петкова - младши експерт "Обществени поръчки", Република България 5100, Горна Оряховица, Тел.: 0618 60501, E-mail: go_op_104@abv.bg, Факс: 0618 60203
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.g-oryahovica.org/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обособена позиция №1 „Изработване и разпространение на информационни материали за провеждане на Празник на горнооряховския суджук „Кулинарна парти зона” през 2014г.”:
В изпълнение на настоящата услуга се предвижда разработване и отпечатване на флаери и плакати, разработване, отпечатване и поставяне на транспаранти, както и изработването и разпространението на видеоклипове, аудио клипове и осигуряване на рекламно каре в местни вестници, целящи популяризиране на иновативното културно събитие сред местната общност.
Обособена позиция №2 „Организиране и провеждане на Празник на горнооряховския суджук „Кулинарна парти зона” през 2014г. ”:
Събитието Празник на горнооряховския суджук „Кулинарна парти зона” ще бъде проведено на открито в централната част на Горна Оряховица и парк „Градска градина”
През първия ден ще бъдат организирани Празнично шествие от читалище „Напредък – 1869” Горна Оряховица до парка и Кулинарен денс клуб на открито в парк „Градска градина”.
Проявите през втория ден ще бъдат изцяло в парк „Градска градина” и включват: Шоу за млади таланти „Храна за душата” – музикални и танцови изпълнения на откритата сцена; Творчески работилници „Кулинарни мостове” – кътове по грънчарство, рисуване, фотография и ателие по моделиране за деца със специални потребности; Кулинарно състезание „Да сготвим заедно” – готварски кътове; Кулинарно състезание „Най-красиво аранжирано ястие” – в готварски кътове с участие на ученици от местната професионална гимназия; Игри и викторини с публиката – „Под капака на горнооряховското гърне” /участниците подбират правилните продукти по рецепта/, „Уцели суджука”/участниците хвърлят стрелички по дъска за дартс със закачени месни деликатеси/, „Кулинарен опит”/участниците със завързани очи познават хранителни продукти/.
Цялото събитие ще се заснема и предава на живо върху видео-стена в центъра на града, посредством подвижна телевизионна станция.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79341100, 79954000
Описание:
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги по организиране на празници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническите спецификации ( Приложения №1 и №2) неразделна част от ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА И УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТНИЦИТЕ, намиращи се на сайта на възложителя в раздел "профил на купувача".
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обособена позиция №1„Изработване и разпространение на информационни материали за провеждане на Празник на горнооряховския суджук „Кулинарна парти зона” през 2014 г.”
Дейностите по изпълнение на услугата са съгласно техническа спецификация Приложение № 1.
-Участникът следва да представи списък с лицата, ангажирани с изпълнение на дейностите с необходимата компетентност в съответствие с изпълнението на обществената поръчка. Той трябва да съдържа трите имена на всички лица, образователно – квалификационна степен и длъжността, която ще заема при изпълнението на съответната обособена позиция (в свободен текст).
*Участниците следва да предложат екип за изпълнение на обществената поръчка не по- малък от 3 лица: минимум един Експерт - ръководител ; минимум един Главен специалист 1 – Дизайнер; минимум един Главен специалист 2 – Видео оператор и монтажист.
- Участникът следва да има опит в провеждането на такъв вид услуга.
*Участникът прилага копие на минимум 1 (един) изпълнен договор със същия или подобен предмет на настоящата обособена позиция. Към договора участникът трябва да представи и Референция/Препоръка за добро изпълнение, съдържаща Възложител, предмет и стойност.
- Участниците прилагат към офертите попълнени, подписани и подпечатани всички приложения на Декларации, ценово и офертно предложение, проект на договор.
"Обособена позиция №2 „Организиране и провеждане на Празник на горнооряховския суджук „Кулинарна парти зона” през 2014г. ”
Дейностите по изпълнение на услугата са съгласно техническа спецификация Приложение № 2.
- Участникът представя списък на лицата, ангажирани с изпълнение на дейностите в т.ч. технически персонал с необходимата компетентност в съответствие с изпълнението на обществената поръчка. Той трябва да съдържа трите имена на всички лица, образователно – квалификационна степен и длъжността, която ще заема при изпълнението на съответната обособена позиция (в свободен текст).
* Участниците следва да предложат екип за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция не по - малък от 8 лица /водещи, техници, организатори и др./ за обезпечаване на безпроблемното протичане на мероприятията, съгласно описанието на събитието- наличие на поне един видеооператор; минимум един сценарист; минимум един водещ ; две технически лица и един ръководител на екипа; двама организатори.
- Участникът следва да има опит в провеждането на такъв вид услуга.
*Участникът прилага копие на минимум 1 (един) изпълнен договор със същия или подобен предмет на настоящата обособена позиция. Към договора участникът трябва да представи и Референция/Препоръка за добро изпълнение, съдържаща Възложител, предмет и стойност.
- Участниците представят описание на техническото оборудване, с което разполагат, придружено с документи за собственост или окончателни договори за наем на съответното оборудване, със срок минимум срока за изпълнение на поръчката
*Участникът, следва да разполага със следната минимална техника:
1. Подвижна телевизионна станция - 1 бр.;
2.Сцена 6 х 8 м, тип ферма, осветление и озвучаване на събитието – 1 бр.,
3. Подвижна платформа за сцена – 1 бр.;
4.5 бр. тенти 3 м х 3 м с прилежащи 1 бр. маса, 2 бр. столове, комплекти ножове за рязане, дъска и плато за сервиране, като 4 бр. от тези тенти допълнително да бъдат оборудвани с печка /котлон + фурна/, комплекти съдове и прибори за готвене и сервиране, вода и електричество;
5.Тента 3 м х 6 м с прилежащи 12 стола и 3 бр. маси;
6. Тента 3 м х 3 м с прилежащи грънчарска маса с колело, столове /3 бр./, грънчарски инструменти, грънчарска престилка /2бр./ и рафт за сушене.
- Участниците прилагат към офертите попълнени, подписани и подпечатани всички приложения на Декларации, ценово и офертно предложение, проект на договор
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
За Обособена позиция №1:
Ц – Ценови критерий - с тежест 40%;
Т – Срок за изработка на печатни материали - с тежест 30%;
С – Срок за изработка на видеоклип - с тежест 30%
За Обособена позиция №2 :
Ц – Ценови критерий - с тежест 40%;
Показател Т - „Срок за изработка на сценарий” - с тежест 30%;
Показател С - „Срок за отстраняване на несъответствия в изпълнението на услугата” - с тежест 30%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация и документи свързани с обществената поръчка могат да се получат от сайта на Община Горна Оряховица - http://www.g-oryahovica.org/ в радел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: