Версия за печат

BG-Камено

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Камено, ул.Освобождение № 101, За: инж.Тодор Петров-зам.кмет, БРългария 8120, Камено, Тел.: 05515 2093, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kameno.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изграждане на целодневна детска градина в с.Кръстина, община Камено.” Обхватът на поръчката включва изграждане на едноетажна масивна сграда с частичен сутерен, която да бъде предназначена за целодневна детска градина. Сградата е разположена в имот публична общинска собственост находящ се в с.Кръстина, община Камено и ще бъде изградена върху съществуващи основи, като при проектирането са спазени необходимите отстояния до имотните граници. За обекта е издадено Разрешение за строеж № 141/05.12.2013г. Проектирането е в съответствие с изискванията на Наредба № 3 / 2007 г. За здравните изисквания към детските градини, Закона за устройство на територията, Наредба № 7 за ПН за устройство на отделните видове территории и устройствени зони, Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти и Наредба Із-1971/29.10.2009г. за СТПХОБП. Проекта предвижда изграждане на нова целодневна детска градина за максимум 34 деца на възраст от 3 до 7 години. Застроена площ 313.70кв.м. За обекта има изготвен технически проект. 3.3.1 Част архитектурна: Разгърната застроена площ 358.70 кв.м. включваща: -занималня със спално помещение- 94,6 кв.м. -гардероб- 27 кв.м. -санитарен възел за деца- 8 кв.м. -разливочна- 8,5 кв.м. -учителска стая- 12 кв.м. -санитарен възел за учители- 3,8 кв.м. -кабинет директор-17 кв.м. -лекарски кабинет-8,3 кв.м. -изолатор- 4 кв.м. -санитарен възел към лекарския кабинет- 1,8 кв.м. -помещение за дезинфектанти и почистващи материали- 4,5 кв.м. -физкултурен салон- 75 кв.м. -сутеренен етаж- две складови помещения с обща площ 45 кв.м. кв.м. 3.3.2 Част Електро: предвижда се да бъдат изградени силова инсталация, осветителна инсталация, заземителна инсталация, мълниезащитна инсталация, звънчева и телефонна инсталация 3.3.3. Част Водоснабдяване и канализация: Сградната водопроводна инсталия е проектирана от полипропиленови тръби PN10 за студена вода PN20 за топла вода, положени скрито в зидовете в етажните разпределителни клонове и открито по тавана на етажа. По водопроводите за топла вода се предвижда по цялата дължина на водопроводната инсталация да се изпълни топлинна изолация. Канализационната инсталация е предвидена да се изпълни с PVC тръби и фасонни части-нормални и дебелостенни. Канализацията в сутерена е висяща. За имота е изградено канализационно отклонение Ф200PVC. Битовите отпъдъчни води от сградата ще се заустят в съществуващата ревизионна шахта от съществуваща улична канализация Ф315PVC. Предложените гаранционни срокове за съоръженията да бъдат съобразени с Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Подробното описание на дейностите е описано в приложение № 15 Количествено-стойностна сметка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подробното описание на дейностите и количествата е описано в приложение № 15 Количествено-стойностна сметка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

264000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с.Кръстина, УПИ VІ, квартал 52, площ 1357 кв.м.. Община Камено

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за следните три финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали - общ оборот в размер на – 700 000 лв. и - оборот от извършване на СМР, сходни с предмета на поръчката – 500 000 лв. Обстоятелството се декларира със Справка (по образец Приложение № 7 ) и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за всяка една от приключилите финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). Под „сходни” следва да се разбират: СМР – строителство и/или реконструкция на сгради. 1.2. Участникът следва да притежава сключена, валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството, съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ: Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: .1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано до датата определена като крайна за получаване на офертите минимум три договора за строителство с предмет, сходен с предмета на поръчката. Обстоятелството се декларира със Справка (по образец Приложение № 8 ). Справката трябва да е придружена от заверени копия «Вярно с оригинала» на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Всеки участник следва да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството: - ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; - ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно Обстоятелството се удостоверява с представяне на заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентен. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. 3. Участникът, трябва да е вписан в ЦПРС и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи първа група, пета категория, предмет на настоящата обществена поръчка. 4. Участникът трябва да разполагат с изпълнителски персонал за изпълнение на поръчката – минимум 10 човека, с доказан опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката Участникът следва да разполага с техническо оборудване – собствено, на лизинг или наето за изпълнение предмета на обществената поръчка, което оборудване трябва да включва минимум следната техника: - багер за земни работи- мин. 1бр. - самосвал за извозване на земни маси и насипни материали- мин. 1бр. - фасадно работно скеле – за минимум 400 м2 фасада; - строителни подемници-хаспели –минимум 2 броя;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1: Цена (ПЦ) – с относителна тежест – 55 % (петдесет и пет); Показател 2: Срок на изпълнение (СИ) – с относителна тежест – 45 % (четиридесет и пет);

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/03/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/03/2014