Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Петър Бодльов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173215, E-mail: p.bodlyov@api.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://api.government.bg/publichni_pokani.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изработване на експертни становища във фази:идеен и технически проект за посочените пътни участъци, разделени на обособени позиции както следва: Обособена позиция 1, включваща: 1. Път І-1 „Видин – Димово“от км 3+757 до км 39+480 с приблизителна дължина 35.723 км; 2. Път І-1 „Димово – Бела - Ружинци“от км 39+480 до км 61+750 с приблизителна дължина 22.270 км.; Обособена позиция 2, включваща: 1. Път І-1 „Ружинци - Монтана“ от км 61+750 до км 102+060 с приблизителна дължина 40.310 км.; 2. Път І-1 „Монтана - Враца“ от км 111+305.50 до км 140+008 с приблизителна дължина 28.703 км. Участниците в процедурата могат да участват за всяка една обособена позиция поотделно, както и заедно за двете обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71311000

Описание:

Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Експертни становища във фази:идеен и технически проект за посочените пътни участъци, разделени на обособени позиции както следва:Обособена позиция 1, включваща:1.Път І-1 „Видин – Димово“от км 3+757 до км 39+480 с приблизителна дължина 35.723 км;2.Път І-1 „Димово – Бела - Ружинци“от км 39+480 до км 61+750 с приблизителна дължина 22.270 км.; Обособена позиция 2, включваща:1. Път І-1 „Ружинци - Монтана“ от км 61+750 до км 102+060 с приблизителна дължина 40.310 км.;2. Път І-1 „Монтана - Враца“ от км 111+305.50 до км 140+008 с приблизителна дължина 28.703 км.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Видин, Монтана

NUTS:

BG31

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Целта на поръчката е получаване на пълен съвременен проект с прилагане на нови за Б-я, но утвърдени европ. практики и вземайки под внимание сложността на проекта, е необходимо специалисти с доказан опит в областта на проект. на пътища да извършат пълен преглед на проектите, с обхват съгласно приложеното задание за обхват на консултантска услуга. През 2013г. са сключени дог. със съответните изп. за проектиране на пътните участъци.Изпълнението на предмета на общ.пор., ще се осъществи въз основа на утвърдено задание за извършване на консулт. услуга, включващо: Пълен преглед на изработения проект във фази „Идеен проект” и „Технически проект”, като при констатирани пропуски, забележки и/или препоръки към проекта, същите подлежат на задължително обсъждане с проектантите, с оглед предлагане на Възложителя на оптимални решения. Обектът на обществената поръчка включва и следните задължения на Консултанта: За фаза „Идеен проект”: Представяне на ВЪЗЛ. експ. становище (доклад) относно изработения идеен проект, което ще бъде основание за разглеждане на разработката от Експ.съвет на Възл. При необходимост, даване на консултация по технически въпроси на екипа разработващ доклада по ОВОС и ОС. При поискване от Възлож.-даване на становище при възникнали технически въпроси и проблеми в хода на проектирането. За фаза „Техн.проект”: Представяне на ВЪЗЛОЖ. експ. становище (доклад) относно изработения технически проект, което ще бъде основание за разглеждане на разработката от Експ. съвет на Възложителя. При поискване от Възл.- даване на становище при възникнали технически въпроси и проблеми в хода на проектирането.За поемане на отговорност за качествено изпълнение на конс.услуга Изп.ще предостави на Възл.Гаранция за изпълнение на договора, със срок до одобрение на ПУП-Парцеларен план, но не по-късно от 24 м. от дата на сключване на договора за съответната обособена позиция.Изпълнението на Конс. услуга следва да бъде на етапи: за 1ви етап (за фаза „идеен проект”) - общо 25 кал. дни, както следва: 1ви межд.етап – 15 кал.дни. Срокът започва да тече от датата на съставяне на ППП между Възл. и Конс., с което се предава разработка в пълен обем за първи междинен етап от изработването на идеен проект и е до предаването на становището на Възл.с придруж. писмо. 2ри межд.етап – 10 кал.дни. Срокът започва да тече от датата на съставяне на ППП между Възложител и Консултант, с който се предава разработка в пълен обем за 2ри междинен етап от изработването на идеен проект и е до предаването на становището на Възл. с придруж. писмо.На всеки межд.етап Конс.преди насрочване на заседание на ЕТИС, обсъжда проектната разработка и на експертно становище с експерти от дирекция ИПОП и членове на ЕУП. В случай на сериозни различия на страните по отношение на разработените варианти, или установени сериозни грешки и пропуски, Възл.връща разработката на Проектанта за доработване, а Конс.се задължава отново дая прегледа и представи допълнено и коригирано експертно становище. Времето за изработване на допълващото становище се определя от Възл.За 2ри етап (за фаза„технически проект”) сроковете и условията са идентични на фазата „идеен проект”. При изработването на експ.становище трябва да се спазват: Утвърдено задание за обхват на консултантска услуга, Техн.правила и норми за проектиране на пътища, стандарти, технически указания, ЗУТ, Тех.спесификация 2009 на НАПИ и др., на които следва да отговаря Проектната документация. Участникът да разполага с екип, който ще отговаря за изпълнение на обществената поръчка, съгласно т.2.3 раздел ІІот Приложение 14 от докум.към настоящата Публична покана.Минималните изисквания за икономическо и финансово състояние на кандид.са съгласно Приложение № 14, гл.ІІ, т.1.1 , т.2.1 и т. 2.2 от документацията към настоящата Публ. покана.Инд.стойност на поръчката е 30000 лв безДДС за об.поз. 1 и 36000лв безДДС са об.п.2

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/02/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок за представяне на експертното становище на Възложителя, след приключване на съответния проектен етап - до 25 календарни дни, считано от датата на съставяне на приемно-предавателен протокол между Възложител и Консултант, с който се предава разработка в пълен обем за съответния междинен етап от проектирането в двете проектни фази. Участникът да отговаря на изискванията на чл.47 и чл.48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 1, 2 и 3).Срок на валидност на офертите - 90 дни от датата на подаването им.Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя, не се класира.Участникът, избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи: документи по чл.101e от ЗОП;оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от сумата на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 8 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя:Банка: БНБ-ЦУ IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03,BIC: BNBG BGSD.Офертата трябва да съдържа:1. Заверено копие на документ за регистрация на участника, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;2. Документ за гаранция за участие в оригинал в размер на 300 лева за обособена позиция 1; 360 лева за обособена позиция 2 в случай, че кандидатът участва за определена обособена позиция и 660 лева, в случай, че кандидатът участва и за двете обособени позиции. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 7 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (АПИ):Банка: БНБ.ЦУ,IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03,BIC: BNBG BGSD;3.Декларации по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП, съгласно Приложения № № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП;4.Оферта, съгласно Приложение № 4;5.Списък на основните договори на услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка дейности, съгласно Приложение № 5, референции за добро изпълнение;6.Специфичен оборот от услуги с предмет сходен на настоящата поръчка за последните 3 (три) години - Приложение № 6;7. Декларация за запознаване с условията на проекта на договор за обществена поръчка – Приложение № 10.1.8. Списък на ключовите експерти, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка - Приложение № 11;9. Трудово-биографична справка – Приложение № 12;10. Декларация по Закона за защита на личните данни – Приложение 13;11. Прилагат се копия от диломи, трудови/служебни книжки и други приложими документи, доказващи образованието и професионалния опит на екипа12.Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от упълномощен представител на участника. Предаване на офертата: 1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише. 2.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация: - адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3; - наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата. Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/02/2014