Версия за печат

BG-Берковица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Берковица, пл. Й. Радичков 4, За: Биляна Стаменова, Република България 3500, Берковица, Тел.: 095388 407, E-mail: ob@berkоvitsa.com, Факс: 095388 405

Място/места за контакт: гр. Берковица, пл. Й. Радичков 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.berkovitsa.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.berkovitsa.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Община Берковица реализира проект: "Общинска администрация Берковица-ефективна и отзивчива", с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11. В изпълнение на: Дейност №3: " Обучения за усъвършенстване на ключови компетентности " и Дейност №4: Обучение „Компютърни умения и ефективност на административната дейност” от горе цитирания проект, община Берковица ще проведе публична покана, за определяне на изпълнител, по реда и условията на Глава Осем "А" от Закона за обществените поръчки с предмет: "Избор на изпълнители за провеждане на обучения по проект: "Общинска администрация Берковица-ефективна и отзивчива" по обособени позиции както следва: Обособена позиция №1: „Обучения за усъвършенстване на ключови компетентности“; Обособена позиция №2: „Обучение компютърни умения и ефективност на административната дейност”" Всеки участник може да подаде оферта за една или повече обособени позиции. В изпълнение на Обособена позиция №1: „Обучения за усъвършенстване на ключови компетентности“:избраният за изпълнител участник следва да извърши две обучения по теми, както следва: Поддейност №1: Обучение на тема "Междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация"; Поддейност №2: Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията". ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Обучение компютърни умения и ефективност на административната дейност”"В изпълнение на тази обособена позиция избраният за изпълнител участник следва да извърши две обучения по теми, както следва: Поддейност №1: Обучение на тема "Компютърни умения за повишаване ефективността на административната дейност и информационна сигурност "; Поддейност №2: Обучение на тема " Управление на проекти с MS Project.".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Обучения за усъвършенстване на ключови компетентности" Поддейност №1: Обучение на тема "Междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация" - бр. участници - 20 служителя, работещи в центъра за обслужване на граждани, експерти. Обучението е с продължителност 3 дни, 24 уч. часа. Поддейност №2: Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията" - В обучението ще се включат 60 служителя. Обучението ще е с продължителност 3 дни 24 учебни часа. По отношение и на двете предвидени обучения изпълнителят трябва да осигури лектори, настаняване, транспорт, материали за участниците в обученията и др. дейности или материали необходими за безпроблемното провеждане на обученията. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Обучение компютърни умения и ефективност на административната дейност”" Поддейност №1: Обучение на тема "Компютърни умения за повишаване ефективността на административната дейност и информационна сигурност "; - В обучението ще бъдат включени 20 служители на общинска администрация кметове и кметски наместници. Продължителността на обучението ще е 40 уч. Часа. Поддейност №2: Обучение на тема " Управление на проекти с MS Project. В обучението ще бъдат включени 5 експерти, ръководители на проекти- продължителност 20 часа Изпълнителят трябва да осигури лектори, транспорт и материали за участниците в обучението, както и др. дейности или материали, необходими за безпроблемното провеждане на двете обученията . Параметрите на всяко едно от обученията са разписани подробно в техническата спецификации неразделна част от настоящата публична покана, публикувана на сайта на община Берковица - http://www.berkovitsa.bg/ Изпълнителят следва да представи следните документи за отчитане на всяко едно от обученията: Учебна програма; План за разпределение по теми и часове; Списъци на обучаемите; Изготвени и връчени сертификати на обучените лица; Снимков материал; Формуляри за обратна връзка; Изготвен доклад или анализ от Изпълнителя за проведеното обучение Максималната обща стойност на поръчката е 57 666,67лв. без ДДС или 69 200,00лв. с ДДС. В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, той изготвя отделно Ценово предложение по всяка позиция. Предлаганата цена по всяка обособена позиция не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1:„Обучения за усъвършенстване на ключови компетентности“ - 47 250,00лв без ДДС или 56 700,00лв. с ДДС. Предлаганата цена за всяка отделна поддейност, включена в обособена позиция №1, не бива да надвишава следните максималните общи стойности без ДДС: 1. Обучение на тема "Междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация" - 11 750,00 лв. без ДДС; 2. Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията" - 35 500,00 лв. без ДДС; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2„Обучение компютърни умения и ефективност на административната дейност”"- 10 416,67 лв. без ДДС или 12 500,00 лв. с ДДС, разпределени както следва: Предлаганата цена за всяка отделна поддейност, включена в обособена позиция №2, не бива да надвишава следните максималните общи стойности без ДДС: 1. Обучение на тема "Компютърни умения за повишаване ефективността на административната дейност и информационна сигурност " - 8 333,33 лв. без ДДС; 2. Обучение на тема " Управление на проекти с MS Project. "- 2 083,33 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените максимални общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от посочените поддейности към отделните обособени позиции. Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на обществената поръчка, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от поддейностите към поддейности към отделните обособени позиции ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка по съответната обособена

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Бековица и извън гр. Берковица за изнесените обучения

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в настоящата поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения. Преди сключване на договора изпълнителят следва да представи документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП. 1. Ик-ски и финансови възможности: Участникът да е реализирал специализиран оборот от извършвана дейност, с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, общо за последните 3 приключени финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер, равен или по-голям, без ДДС, от: За ОП №1 – 50 000,00 лв.; За ОП №2 - 10 000,00 лв. Под "предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка", и за двете ОП, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения за възрастни (лица над 18-годишна възраст). Ако участникът участва и за двете ОП, минималният реализиран специфичен оборот от сходни дейности се изчислява сумарно като сбор от минималните изискуеми обороти за всяка от позициите. 2.Технически изисквания: 2.1.Участникът да е изпълнил договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка през последните 3 год., считано до датата на подаване на офертата (или от датата на учредяване/започване на дейността), както следва: За ОП №1 – мин. 1 договор; За ОП №2 - мин.1 договор. Под "предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка", и за двете ОП, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения за възрастни (лица над 18-годишна възраст).Ако участникът участва и за двете ОП, минималният изискуем брой договори се изчислява сумарно като сбор от минималния брой за всяка от позициите; 2.2. Участникът следва да разполага, към момента на подаване на офертата и за целия срок на изпълнение на договора, с екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва: За ОП №1: 1. Ръководител на екипа 1) образование-завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социални, стопански и правни науки, съгл. ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) общ трудов стаж–мин.3 г.; 3) специфичен опит:участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на мин. 2 обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); 2. Експерт „Обучение по ключови компетентности” 1) образование-завършено висше образование с миним. образователнастепен "магистър" в областта на Социалните, стопанските и правните науки, професионално направление "Психология" и/или "Социология, антропология и науки за културата" и/или „Администрация и управление”, съгл. ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления. 2) общ трудов стаж–мин.3 г.; 3) специфичен опит-участие в провеждането на мин. 2 обучения за възрастни. Длъжностите за отделните експерти не могат да се съвместяват от едно и също лице. За ОП2: 1. Ръководител на екипа - прилагат се изискванията към експерта "Ръководител на екипа", посочени в ОП №1. 2. Експерт „Обучение по информационни технологии” 1) образование-завършено висше образование с миним. образователна степен "магистър" в областта на Природните науки, математика и информатика, професионално направление "Информатика и компютърни науки" и/или областта на в Техническите науки, професионално направление "Комуникационна и компютърна техника", съгл. ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и проф. направления. 2) трудов стаж–мин.3 г.; 3) специфичен опит-участие в провеждането на мин. 2 обучения за възрастни по компютърни компетентности и умения; При участие и в двете ОП, изискването за екип се прилага сумарно и не се допуска дублиране на експерти по отделните позиции.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

I. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Показател: Срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност №1, №2) – О - Максимално възможен бр. точки 100, Тегловен коефициент в комплексната оценка - 60% Подпоказатели по показателя срок за организация: Подпоказател - Обучение на тема "Междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация" - max 50 т. от оценката по показателя Срок за организация Подпоказател - Обучение на тема "Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията" - max 50 т. от оценката по показателя Срок за организация 2. Показател: Ценово предложение – Ц - Максимално възможен бр. точки 100.Тегловен коефициент в комплексната оценка - 40% КО = О х 60% + Ц х 40% II. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Показател: Срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност №1, №2) – О - Максимално възможен бр. точки- 100. Тегловен коефициент в комплексната оценка - 60% Подпоказатели по показателя срок за организация: Подпоказател - Обучение на тема "Компютърни умения за повишаване ефективността на административната дейност и информационна сигурност " - max 50 т. от оценката по показателя Срок за организация Подпоказател - Обучение на тема " Управление на проекти с MS Project. " - max 50 т. от оценката по показателя Срок за организация 2. Показател: Ценово предложение – Ц - Максимално възможен бр. точки- 100. Тегловен коефициент в комплексната оценка - 40% КО = О х 60% + Ц х 40% Методиката за оценка на офертите е подробно разписана в Указанията към публичната покана , публикувани на сайта на Община Берковица в раздел "Профил на купувача" - http://www.berkovitsa.bg/

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/02/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адреса на община Берковица, гр. Берковица, пл. Й. Радичков 4. Върху плика участникът посочва наименованието на поръчката и номера и името на обособената/те позиция/и за която/които се отнася офертата, наименованието на уч-кът, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и e-mail. Пликът трябва да съдържа следните документи: •Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Прилож.№14 •Писмо към офертата – Прилож. №1 •Декларация за запознаване с условията на поръчката - Прилож. №2; •Администр. сведения - Прилож.№3; •Декларация, че уч-кът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката - Прилож. №4 •Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; •Декларация за участие на подизпълнител с посочени вида и дела на работите- Прилож. №5;ако е приложимо •Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Прилож.№6;ако е приложимо •Декларация от членовете на обединението/консорциума за деклариране на ангажименти към изпълнението на поръчката - Прилож. №7; •Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Прилож. №8 •При участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението;Възложителят ще приеме и всеки друг документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия, в случай, че лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в договора, с който се създава обединението. •Информация за реализирания специализиран оборот от извършвани дейности, с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, за последните 3 прикл. години (2011, 2012, 2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си – Прилож.№9 •Списък на изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка за последните 3 год., считано до датата на подаване на настоящата офертата от съответния участник - Прилож.№10. •Референции за добро изпълнение към всеки договор, посочен в списъка. •Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението на поръчката - Прилож. №11; •Доказателства за покриване на минималните изисквания, заложени от Възложителя, за екипа от експерти, в това число документи, доказващи: разположение на експертите по повод изпълнение на поръчката - Декларация за разположение на експерта, в случаите, когато експертът не е в трудово правоотношение с уч-ка- Прилож.№11-1; автобиография; завършено образование - заверени копия на дипломи за завършено образование; трудов стаж - копия от трудови/осигурителни книжки; участие в обучения - списък на обученията, в които е участвал експертът, с посочване на темата на обучението, целевата група, както и дейността, която е изпълнявал съответният експерт в конкретното обучението. Референции за добро изпълнение (издадени от работодател или възложител) за вписаните обучения. •Декларация, в свободен текст, в която уч-кът посочва, че ще има на свое разположение използваните ресурси - (в случаите, когато уч-кът ще използва ресурси на други ФЛ или ЮЛ при изпълнение на поръчката, съгл. чл. 51а от ЗОП); •Предложение за изпълнение на поръчката - Прилож. №12-1 и/или Прилож. №12-2 (в зависимост от това за коя обособена позиция се подава оферта);Към Предложението за изпълнение на поръчката - Прилож. №12-1 и/или Прилож.№12-2 уч-кът прилага и Обяснителната записка, в съответствие с Техническите спецификации. •Ценово предложение - Прилож. №13-1 и/или Прилож.№13-2 (в зависимост от това за коя обособена позициа се подава оферта); Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на интернет страницата на Община Берковица, http://www.berkovitsa.bg/, раздел "Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/02/2014