Версия за печат

BG-Карнобат

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Падарева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http: // karnobat.acstre.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата процедура са периодични доставки на строителни материали по предварителни заявки за нуждите на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат и община Карнобат през 2014 г. по три обособени позиции: -обособена позиция № 1 - доставка на инертни материали – фракция 0-4, фракция 20-25, отсевки и пясък – промит; -обособена позиция № 2 – доставка на бетонови изделия – тротоарни плочи преса 40/40/4, бордюр 50/35/18 и градински бордюр 50/16/8; -обособена позиция № 3 – доставка на различни строителни материали, която включва: бои, лакове, дървен материал, ВиК части, газобетонни блокчета, армировъчна стомана, цимент и др. Лицата, които желаят да участват в тази процедура могат да подадат оферта за една или повече обособени позиции Количествата и асортиментите на стоките са описани подробно в „Техническата спецификация”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44110000

Описание:

Строителни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата стоки посочени в Техническата спецификация са прогнозни, като Възложителят ще ги усвоява според нуждите си, а Изпълнителят приема че няма да има претенции, в случай че количествата не бъдат заявени изцяло.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

61000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

складовете или строителните обекти на Общинско предприятие "БКРД", гр. Карнобат и община Карнобат

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Технически изисквания към участниците: а)декларация, съдържаща списък на договорите, с предмет сходен с предмета на поръчката през 2011, 2012 и 2013 г., придружени от препоръки за добро изпълнение; в препоръките да са посочени стойността, датата и предмета и дали е изпълнено професионално и в съответствие с изискванията; в декларацията да бъдат посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителят може да получи допълнителна информация. Участникът да е изпълнявал поне три договора за доставки със сходен предмет и стойност не по-малка от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. б)описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако възложителят изиска това; в)сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; г)декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Срок за валидност на офертата - не по - малко от 60 календарни дни от датата на получаване на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - 3 (три) % от прогнозната стойност на обособената позиция. Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки. Срокът на договора е до 31.12.2014 г.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = ФО х 4,0 + ТО х 6,0, където: КО – комплексна оценка, ФО – финансова оценка, ТО – техническа оценка, 4,0 и 6,0 – коефициенти за тежест. ФО – предложена от участника обща стойност в Ценовата оферта за изпълнение на доставката, без включен ДДС по съответната обособена позиция. Участникът предложил най-ниска обща стойност в Ценовата оферта за изпълнение на доставката, без включен ДДС по съответната обособена позиция, получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-ниска обща стойност в Ценовата оферта за изпълнение на доставката, без включен ДДС по съответната обособена позиция от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. ТО – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, по съответната обособена позиция след потвърждаване на заявка. Участникът предложил най-кратък реален срок за изпълнение на доставката по съответната обособена позиция получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък реален срок за изпълнение на доставката по съответната обособена позиция от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точкова система. За класиран на първо място по съответната обособена позиция ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, изчислена по горепосочената формула от настоящата методика.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/02/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация, свързана с поръчката може да бъде получена на интернет адреса посочен в публичната покана. Офертата се представя в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи (ЦАИОМП) при община Карнобат в срок до 17,00 часа на 25.02.2014 г., в непрозрачен, запечатан плик, с посочен адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и електронен адрес. Адрес: община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. „България” № 11, гр. Карнобат, п. код 8400 За участие в процедура по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: „Доставка на строителни материали за нуждите на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат и община Карнобат през 2014 г.”. Посочва се и за коя обособена позиция се подава офертата. Представената оферта трябва да съдържа: 1.Административни сведения за участника. 2.Регистрационни документи на участника: единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – заверено копие. 3.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 4.Декларация, съдържаща списък на договорите, с предмет сходен с предмета на поръчката през 2011, 2012 и 2013 г., придружени от препоръки за добро изпълнение; в препоръките да са посочени стойността, датата и предмета и дали е изпълнено професионално и в съответствие с изискванията; в декларацията да бъдат посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителят може да получи допълнителна информация. 5.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 6.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. 7.Техническо предложение за изпълнение, включващо: срок за изпълнение на поръчката, срок на валидност на офертата - не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни, включително от крайния срок за получаване на офертите. В техническото предложение трябва да се предложи и процент отстъпка от официалната ценова листа на участника за артикули, непосочени в техническата спецификация. 8. Ценова оферта по съответната обособена позиция: обща стойност за изпълнение на доставката, без включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/02/2014