"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора, община Раднево, За: По технически въпроси - инж. Желязко Иванов - инж. механик в цех РМБ; Въпроси по процедурата - Галина Панайотова - експерт търговия, Търговски отдел, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662090; 042 662190; 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Ремонтно механична база; Търговски отдел
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/page/public-offering.html.
1. За доказване на икономическите и техническите си възможности и/или квалификацията участниците представят следните документи:
- чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на основните договори за доставки аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Възложителят изисква участникът да има изпълнен минимум 1 договор по предмета на поръчката за последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./.
- чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - Информация за общия оборот и за оборота на доставки, аналогични на обекта на поръчката за 2011г., 2012г. и 2013г. Участникът да има оборот от доставки аналогични на предмета на поръчката за периода 2011г.-2013г. не по-малко от 55 000.00 лв.
Непредставяне на някой от посочените документи или неотговарящ на някои от по-горе описаните изисквания е основание за отстраняване на участника.
2. Срок за изпълнение предмета на договора: До 180 дни от датата на подписване на договора.
3. Начин на плащане: Плащането се извършва на два етапа, както следва:
І етап - 30% от стойността на договора авансово, до 10 дни след датата на подписване на договора за извършване на доставка и след представяне на банкова гаранция и проформа-фактура за съответната сума. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ;
ІІ етап - 70 % от стойността на договора, до 60 дни след монтаж и пуск на машината, удостоверено с двустранно подписан протокол за окончателно приемане и фактура издадена съгл. чл. 113 от ЗДДС. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ.
Предлаганата от Участника цена включва доставка, монтаж и пуск на машината, транспорт и обучение на двама работника за работа с машината.
4. Други изисквания:
- Възложителят ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишана 50 на сто от общата стойност на стоките включени в нея - съгласно чл. 118 от ЗОП.
- Декларация за произход на оферираната машина;
- Декларация за наличие на специализиран сервиз в България;
- Протоколи от заводските изпитания на доставяната машина;
- Гаранционен срок на доставяната машина - не по-малко от 12 месеца от датата на пуска на машината, удостоверено с протокол за окончателно приемане;
- Списък на стандартите използвани при производството на машината;
- Опаковката да бъде стандартна и да предпазва стоката от повреди по време на транспорт, пренасяне, товарене и разтоварване, както и да бъде придружена с опаковъчен лист отговарящ на съдържанието и.
5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
6. Изпълнителят е длъжен да се запознае и да изпълни изискванията на Указания за реда и последователността при подготовка на документи за допускане до работа на външни изпълнители на територията на „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, публикувани на интернет страницата на дружеството (www.tpp2.com, раздел Обществени поръчки и търгове).
7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.