Версия за печат

BG-с. Ковачево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора, община Раднево, За: По технически въпроси - инж. Желязко Иванов - инж. механик в цех РМБ; Въпроси по процедурата - Галина Панайотова - експерт търговия, Търговски отдел, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662090; 042 662190; 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Ремонтно механична база; Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/page/public-offering.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж и пуск на струг с цифрово програмно управление (ЦУП) - рециклиран

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42632000

Описание:

Цифрово-програмни металообработващи машини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 бр. струг с цифрово програмно управление /ЦПУ/ - рециклиран, съгласно технически изисквания приложени към документацията на обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

56000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. За доказване на икономическите и техническите си възможности и/или квалификацията участниците представят следните документи: - чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на основните договори за доставки аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Възложителят изисква участникът да има изпълнен минимум 1 договор по предмета на поръчката за последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./. - чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - Информация за общия оборот и за оборота на доставки, аналогични на обекта на поръчката за 2011г., 2012г. и 2013г. Участникът да има оборот от доставки аналогични на предмета на поръчката за периода 2011г.-2013г. не по-малко от 55 000.00 лв. Непредставяне на някой от посочените документи или неотговарящ на някои от по-горе описаните изисквания е основание за отстраняване на участника. 2. Срок за изпълнение предмета на договора: До 180 дни от датата на подписване на договора. 3. Начин на плащане: Плащането се извършва на два етапа, както следва: І етап - 30% от стойността на договора авансово, до 10 дни след датата на подписване на договора за извършване на доставка и след представяне на банкова гаранция и проформа-фактура за съответната сума. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ; ІІ етап - 70 % от стойността на договора, до 60 дни след монтаж и пуск на машината, удостоверено с двустранно подписан протокол за окончателно приемане и фактура издадена съгл. чл. 113 от ЗДДС. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ. Предлаганата от Участника цена включва доставка, монтаж и пуск на машината, транспорт и обучение на двама работника за работа с машината. 4. Други изисквания: - Възложителят ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишана 50 на сто от общата стойност на стоките включени в нея - съгласно чл. 118 от ЗОП. - Декларация за произход на оферираната машина; - Декларация за наличие на специализиран сервиз в България; - Протоколи от заводските изпитания на доставяната машина; - Гаранционен срок на доставяната машина - не по-малко от 12 месеца от датата на пуска на машината, удостоверено с протокол за окончателно приемане; - Списък на стандартите използвани при производството на машината; - Опаковката да бъде стандартна и да предпазва стоката от повреди по време на транспорт, пренасяне, товарене и разтоварване, както и да бъде придружена с опаковъчен лист отговарящ на съдържанието и. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. Изпълнителят е длъжен да се запознае и да изпълни изискванията на Указания за реда и последователността при подготовка на документи за допускане до работа на външни изпълнители на територията на „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, публикувани на интернет страницата на дружеството (www.tpp2.com, раздел Обществени поръчки и търгове). 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/02/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/02/2014