Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Германея" 1, За: инж.Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект "Община Сапарева баня – по-ефективни общински политики чрез подпомагане качественото им разработване и прилагане", договор № 13-13-53/31.10.2013, по схема за финансиране по приоритетна ос І „Добро управление”, Подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07.Проектът е с продължителност 9 месеца. Целеви групи на проекта са Общинската администрация на община Сапарева баня и всички заинтересовани структури на гражданското общество на местно ниво.Настоящата поръчка се възлага във връзка с изпълнение на Дейност № 3 и Дейност № 4 по проект „Община Сапарева баня – по-ефективни общински политики чрез подпомагане качественото им разработване и прилагане“, а именно: - Дейност № 3: „Анализ и разработване на стратегически документи за община Сапарева баня”, което включва следните стратегически документи: 1. Разработване на Общински план за развитие на община Сапарева баня 2014-2020; 2. Анализ и разработване на Стратегия за превенция на престъпността, противообществените прояви и престъпления, извършени от малолетни и непълнолетни в община Сапарева баня 2014-2020; 3. Анализ и разработване на Програма за развитие на туризма в община Сапарева баня 2014-2020; - Дейност № 4: „Разработване и въвеждане на механизми за мониторинг и контрол на изпълнението на политики”, което включва: 1. Политиката за развитие на община Сапарева баня; 2. Политиката за развитие на туризма на община Сапарева баня.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79131000, 71620000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги, свързани с анализи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Количествена сметка на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

48000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да е реализирал общ оборот от последните 3 финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 48 000.00 лв.Участникът е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните 3 финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.); Документи за доказателство: Копие на балансите, отчетите за приходите и разходите за (2011г., 2012г. и 2013г.), заверени от Участника. Когато участниците са физически лица се представят официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за (2011г., 2012г. и 2013г.);Справка-декларация по образец 6 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;2. Технически възможности и квалификация на участниците:Участникът в процедурата трябва задължително да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Участникът трябва да е изпълнил за последните 3 /три/ години най-малко 1 /един/ договор със сходен предмет* на предмета на обществената поръчка, с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност на поръчките. Изисква се и минимум 1 /една/ на брой препоръка за добро изпълнение по посоченият договор.*Под предмет „сходен предмет на предмета на обществената поръчка” се разбират услуги, свързани с анализ и разработване на: методологии, и/или функционални анализи, и/или наръчници, и/или стратегически документи, и/или правилници, и/или програми, и/или еквивалетни. Документи за доказателство: Списък на договори за анализ и разработване на документи по образец №7, придружени от препоръки за добро изпълнение (референции) или други еквивалентни документи, от които да е видно, че дейностите по съответния договор са успешно приключени и приети от възложителя. От препоръките да са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение.2.2. Минимални изисквания към техническия персонал на Изпълнителя - ключови експерти. Участникът трябва да осигури ключови експерти – един ръководител екип и необходимия брой специалисти съгласно обема и естеството на работата и срока на работа:Експерт 1: Ключов експерт - ръководител на екип.Експерт 2: Ключови експерти – минимум 2 броя в сферата на административното управление или еквивалентна. Експерт 3: Ключов експерт в сферата на стопанско-икономическите науки или еквивалентна.Експерт 4: Ключов експерт в сферата на туризма или еквивалентна. За изискванията на Възложителя за квалификация,умения и опит на експертите виж Указанията за ОП.Към офертата участникът подава и декларации от самите специалисти за тяхната бъдеща ангажираност по изпълнението на договора за обществена поръчка по образец №9.При участието на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло.Документи за доказателство:Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №8 на Възложителя, с който разполага участника с приложени документи за всяко едно лице:Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Копия на референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” – (КО), като сума от индивидуалните оценки по предварително определените от Възложителя показатели, както следва:КО = Т оц + Ф оц, където:КО – комплексна оценка на n-тата оферта, Тоц – техническата оценка на n-тата оферта,Фоц – финансовата оценка на n-тата оферта.Получените оценки и точки се закръглят до втория знак след десетичната запетая.Офертата, получила най-висока комплексна оценка се класира на първо място. Техническа оценка – Т оц - 50 % (0,50)/ Относително тегло/, 100 /Максимално възможен брой точки/ Финансова оценка – Ф оц - 50 % (0,50)/ Относително тегло/, 100 /Максимално възможен брой точки/ I. Техническа оценка – Тоц „Тоц“ се формира като сума от оценките по подпоказателите Т1,Т2 и Т3: Тоц = (Т1+ Т2+ Т3 )* 0,50, където „0,50” е относителното тегло на показателя. Забележка:За оценката на показатели Т1,Т2,Т3, вижте Указанията за провеждане на обществената поръчка. II. Финансова оценка - (Фоц) Ф оц = 100 х (Тцmin / Т ц n )* 0,50, където : Т ц min е най-ниското финансово предложение,Тцn е n-тото финансово предложение. „0,50” е относителното тегло на показателя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/02/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител в един оригинал на хартиен носител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:А/ - Плик №1 с надпис –„Документи за подбор”,съдържащ: 1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника - (Образец 1);2) Административни сведения - (Образец 2); 3) Регистрационни документи на участника: копие от документа за регистрация и валидно удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност;4) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – (Образец 3);5) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 5 от ЗОП – (Образец 4);6) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – (Образец 5);7) Справка - декларация за общия оборот за последните три счетоводни години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. - (Образец 6);8) Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2011,2012 и 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е регистриран и е започнал дейността си, като минимум следва да е изпълнил поне 1 (един) приключил договор към момента на откриване на процедурата - (Образец 7); Към списъка се прилагат Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите. В препоръките задължително трябва да са посочени: стойностите, датите и дали договорът е изпълнен качествено и в срок.9) Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата - (Образец 8). Към списъка трябва да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалния опит на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата.10) Декларация за разположение на експерта – (Образец 9);11) Нотариално заверено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо офертата на участника (ако това лице не е законен представител, когато това е приложимо) – оригинал или нотариално заверено копие;12) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители - (Образец 10); 13) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - (Образец 11) /когато е приложимо/.14) Декларация от членовете на обединението – (Образец 12);15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – (Образец 13);16) Парафиран проект на договор. (Образец 16) ; Б/Плик № 2 с надпис„Предложение за изпълнение на поръчката” съдържащ Техническо предложение по образец №14 на Възложителя придружено от График за изпълнение на дейностите. В/Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържащ Ценово предложение по образец №15 и Количествено - стойностна сметка.Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/02/2014