Версия за печат

BG-Пазарджик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. Болнична 15, За: Д-р Васил Вълчев, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 408601, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 408766

Място/места за контакт: Д-р Васил Вълчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-pz.com.

Адрес на профила на купувача: mbal-pz.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изготвяне на анализ на състоянието и проектиране на организацията на дейността по предоставяне на болнична медицинска дейност», по Проект „По добри условия на труд за персонала на МБАЛ Пазарджик АД” , BG051PO001-2.3.03. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретизиране и детайлизиране на настоящето състояние на организацията на работния процес в здравното заведение, набелязване на необходимите действия за подобряване условията по безопасност и здраве при работа. Предвидените дейности ще се извършват съгласно Техническата спецификация към настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Икономически, финансови и технически изисквания към изпълнителя : 1. Участникът следва да е изпълнил през предходните 3 години (2011, 2012 и 2013) или в зависимост от датата на учредяване на лицето минимум 1 договор свързан с консултантски услуги в сферата на безопасни и здравословни условия на труд на стойност 50 000 лева 2. Да има съвкупен оборот от (приходи от продажби) за предходните три години (2011, 2012 и 2013) или в зависимост от датата на учредяване на лицето в размер на не по-малко от 150 000 лева. 3. Участниците следва да имат вградена интегрирана система за управление на качеството и информационната сигурност съгласно стандарти ISO 9001:2008 и ISO 27001:2005 в областта на консултантски услуги или еквивалент За доказване на съответствие с икономическите и финансовите изисквания, участникът следва да представи: - копие от отчетите за приходите и разходите за последните 3 години (2011, 2012г и 2013г.), или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи; - сертификати за стандарти ISO 9001:2008 и ISO 27001:2005 в областта на консултантски услуги или еквивалент - участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка и относителната им тежест: - П1: Цена- 40% - П2: Срок на изпълнение в календарни дни -60%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/02/2014 13:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да е изготвена съгласно изискванията на чл. 101в от ЗОП и да съдържа: Оферта – Образец №1, Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец №2; Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или Декларация за първоначална регистрация или пререгистрация в Агенцията по вписванията съгласно Закона за Търговския регистър, в случай че участникът е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - за българско юридическо лице или ЕТ, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Административни сведения – Образец №3; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1б,,а”,,б”,,в”,,г”и,,д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП – Образец №4; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Образец №5; Доказателства за икономическото и финансовото състояние: -копие от отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012г и 2013г.), или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи;-Информация за общия оборот и оборота от сходни дейности за последните три години (2011, 2012г и 2013г.) – по Образец ; Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП: -Справка - списък на предложените ключови експерти – по Образец , -Декларации от предложените експерти – по Образец ;- участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности; Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива и делът на тяхното участие - Образец №6; Декларация за съгласие от подизпълнител – Образец №7; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – Образец №8; Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП, че участникът е съгласен с проекта на договор – по Образец ; Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение, когато е приложимо, Други документи и доказателства по преценка на кандидата, Техническа оферта– Приложение №2, Ценова оферта – Образец № 13, Де к л а р а ц и я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1 и чл. 107, ал. 1 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета - Образец № 14, Проект на договор – Образец № 15. Офертата трябва да бъде оформена по одобрените образци - приложения към настоящата публична покана. Средствата за изпълнение на поръчката ще се предоставят съгласно условията за финансиране по проект: „По добри условия на труд за персонала на МБАЛ Пазарджик АД” , BG051PO001-2.3.03. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз Образците могат да бъдат намерени на Адрес на профила на купувача: mbal-pz.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/02/2014