Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул.Германея 1, За: инж.Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Всекидневна и ежеседмична (периодична) доставка на хранителни продукти за "Домашен социален патронаж" - гр.Сапарева баня след подаване на заявка от оторизираните длъжностни лица на заведението.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

29355 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ-Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот на участника и за оборота на доставките, които са сходни с предмета на поръчката за последните три години, а именно 2011г., 2012г. и 2013 г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Доказва се с декларация – справка – Образец № 4.Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:1. Участниците следва да имат минимален оборот общо за последните 3 години, а именно 2011г., 2012 г. и 2013г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата в размер не по-малко от 44 032 лв. /четиридесет и четири хиляди нула тридесет и два / лева без ДДС;2. Участниците следва да имат минимален документално доказан оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер не по-малко от стойността на настоящата поръчка,а именно 29 355.00лв. без ДДС. В случай, че участникът участва като обединение (консорциум и др.) на посоченото минимално изискване трябва да отговаря обединението/консорциума като цяло. 2. ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ Изискуеми документи и информация: 1. Списък на оснoвните договори, сходни с предмета на настоящата поръчка, които участникът е изпълнил през последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013 г.), с посочени: предмет,цена, място и срокове за изпълнение и клиенти съгласно образец №5, приложен в документацията за участие; 2. Декларация по образец №16 – таблица 2 за техническо оборудване, включително складова база, с което разполага участника съгласно чл.51,ал.1,т.9 от ЗОП, придружена с документи доказващи ползването на базата /ксерокопие от документи за собственост , договор за наем или ползване, извадка от инвентарната книга. Договора за наем или ползване да бъде със срок на валидност не по-кратък от срока на договора за обществена поръчка – заверени копия. 3. Декларация - образец №16 – таблица 1 на транспортни средства за специализиран превоз, които са на разположение на участника, необходими за изпълнение на поръчката собствено, наето или лизинг . 4. Удостоверения за регистрация на хладилните автомобили издадени от ОДБХ - за превоз на всички хранителни продукти от животински или неживотински произход - на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринорномедицинската дейност и отговарящи на изискванията на Наредба №5/25.05.2006 год. за хигиената на храните (обн. в ДВ бр.55/07.07.2006 год.). ;5. Заверено копие на Удостоверение за регистриране на участника в ОДБХ за търговия с храни.Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация:1.През предходните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.)да има изпълнен не по-малко от 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката за която участника кандидатства. Забележка:Участникът да представи Препоръки за добро изпълнение на поне един от договорите по т. 1) от предишни Възложители. 2. Участникът следва да разполага със специализирани транспортни средства (собствено, наето или лизинг), необходими за изпълнение на поръчката, от които минимум: - Хладилни автомобили - за превоз на всички хранителни продукти от животински произход - 1 (един) брой. - Транспортни средства за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (бакалски стоки, плодове и зеленчуци и др.) – 2 (два) броя. Забележка:Участникът да представи доказателства за собственост, наем, лизинг както и валидни Удостоверения за регистрация на транспортните средства, с които ще се транспортират хранителните продукти.3. Участникът трябва да бъде регистриран в ОДБХ –Областна дирекция по безопасност на храните за търговия с храни.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/02/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител в един оригинал на хартиен носител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:А/ - Плик №1 с надпис -Документи за подбор,съдържащ:1.Оферта – Образец №1 и Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Заверено копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице.3.Справка - декларация за общия оборот и оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за предходните три години 2011г., 2012г. и 2013г. - (Образец № 4);4.Списък на изпълнените договори за доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение - (Образец № 5);5.Административни данни за кандидата (Образец № 6);6.Проекто-договор –подписан и подпечатан (Образец №7);7.Декларация за приемане на условията в проект на договора (Образец № 8);8.Декларация за валидност на офертата (Образец № 9);9.Декларация по чл.47, ал.1, т.1,т.2 и 3 и ал.2, т.5 от Закона за обществените поръчки -(Образец № 10);10.Декларация по чл.47, ал.2,т.1, т.2 и 2а, т.3 и 4 от Закона за обществените поръчки- (Образец № 11);11.Декларация по чл.47, ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществените поръчки-(Образец № 12);12.Декларация за качеството и годността на доставяните продукти (Образец № 13);13.Декларация за участие на подизпълнител-(Образец № 14);14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (образец №15);15.Декларация по чл.51,ал.1, т.9 от ЗОП -(Образец № 16) с таблица 1 и 2;16.Заверено копие на Удостоверение за регистриране на участника в ОДБХ за търговия с храни.Б/Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,съдържащ Попълнен образец на техническото предложение– Образец № 2, съдържащ предложение на участника за изпълнение на доставката и Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца; В/Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържащ Ценовото предложение -Образец № 3, придружено от КСС - образец №3.1; Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден. Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня - http://www.saparevabanya.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/02/2014