Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, улица "Д-р П. Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-yambol.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Покупка и доставка на канцеларски материали, принтерна и копирна хартия за нуждите на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол. Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му. Цената е твърда и непроменяема през целия срок на действие на договора. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30197640

Описание:

Принадлежности за офиса
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Франко търговски обект на изпълнителя

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците трябва да предлагат всички видове стоки, включени в предмета на поръчката, съгласно приложена Техническа спецификация. Участниците трябва да разполагат със собствена или наета складова база и/или търговски обект на територията на гр. Ямбол.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/02/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС. Посочените цени трябва да включват всички разходи по доставката. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 60 (шейсет) дни от датата на издаване на фактурата. Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..”. Офертата трябва да съдържа: 1) Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника /Приложение № 1 – образец/. Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 2) Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод; 3) Декларация от участника, че разполага със собствена или наета складова база и/или търговски обект на територията на гр. Ямбол; 4) Каталог на предлаганите артикули; 5) Административни сведения за участника – по образец /Приложение №4/; 6) Техническо предложение -по образец /Приложение № 2 /; 7) Ценово предложение - по образец /Приложение №3/ Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на “ВиК” ЕООД на адрес: гр. Ямбол 8600, ул. “Д-Р П. Брънеков” № 20. Върху плика се посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Допълнителна информация и образци на документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/02/2014