Версия за печат

BG-Рудозем

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Рудозем, бул."България"№15, За: Сава Гърбелов, Република България 4960, Рудозем, Тел.: 089 9911209, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изготвяне на анализи и оценки на стратегически документи на база събрана статистическа и социологическа информация; Изготвяне и/или актуализация на проекти за стратегически документи, Механизъм за наблюдение и контрол и Правилник за работа на Обществения съвет; Обучение.Дейностите, предмет на поръчката, са част от изпълнението на проект: „Въвеждане на механизми за мониторинг и контрол при формулиране и реализация на общински политики в община Рудозем“ изпълняван по Договор № 13-13-13, финансиран по ОП „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ДЕЙНОСТ №1(по бюджета на проекта дейност №3): Изготвяне на анализи и оценки на стратегически документи на база събрана статистическа и социологическа информация. ( Цена – 22 500,00лв. без ДДС)В рамките на тази дейност Изпълнителят следва да извърши следните задачи:Задача №1: Изготвяне на анализ на икономическото и социално развитие на общината и SWOT анализ.Задача №2: Дефиниране на заинтересованите страни.Задача №3: Изследване на стратегически документи и практики за прилагане на стратегии и политики. Задача №4: Социологически изследвания и проучванияЗадача №5: Определяне на цели и приоритети за развитие на общината за периода 2014-2020г. ДЕЙНОСТ №2 (по бюджета на проекта дейност №4) Изготвяне и/или актуализация на проекти за стратегически документи, Механизъм за наблюдение и контрол и Правилник за работа на Обществения съвет. ( Цена – 22 500,00лв. без ДДС)Задача №1: Разработване на индикативна финансова таблица, обобщаваща необходимите ресурси за реализация на плана.Задача №2: Разработване на програма за реализация на ОПР:Задача №3: Разработване на система от индикатори за наблюдение и оценка на плана. Описание на необходимите действия по наблюдение, оценка и актуализация на планаЗадача №4: Актуализация на Общински стратегии/програмиЗадача №5: Организация и провеждане на обществено обсъждане:Задача №6: Изготвяне на механизъм за наблюдение и контрол, правила за обществено обсъждане, състав и функции на Обществен съвет за наблюдение и контрол. ДЕЙНОСТ №3 ( по бюджета на проекта №5) Обучение ( Цена – 5,066,67лв.без ДДС, в тази цена включително кетърин – 208,33 без ДДС)

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50067 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Рудозем

NUTS:

BG424

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, сумарно през последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си: 50 000 лв. (петдесет хиляди лв.) без ДДС. Услуги сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с предоставянето на техническа помощ и/или институционалното развитие и/или разработването на анализи и/или стратегии или планове за действие и/или изграждането на капацитет и/или изготвяне на градоустройствени или инвестиционни проекти. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнено общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Съответствието с изискването се доказва от участника с Информация-декларация за оборотa от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си- Образец №7 ИЗИСКВАНИЯ ЗА МИНИМАЛНИ ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ 1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, считано до крайния срок на подаване на оферти минимум 1 (един) договор за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.За доказване на обстоятелството по точка 1 участникът следва да представи Списък-декларация на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си до крайния срок на подаване на оферти (Образец №8) и заверени копия на препоръки за добро изпълнение по представените в списъка договори. Препоръките следва да съдържат данни за възложителя, предмет, стойност и срок на изпълнение на договора, както и дали договорът е изпълнен професионално и на високо ниво. При липса на стойност и срок в препоръките –да се приложат договорите. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. 2.Участникът следва да разполага с необходимия брой собствени и/или наети ключови експерти с професионална квалификация и опит за качествено и в срок изпълнение предмета на поръчката, както следва: 2.1. Ръководител на екипМинимални изисквания към експерта:Висше образование – степен „магистър” или еквивалентна в областта на социалните и/или стопанските и/или правните науки;Общ професионален опит 5 години. Опит в управлението на поне 1 договор/проект в областта описана по-горе сходнна с предмета на поръчката 2.2. Експерт анализи -2 бр.Минимални изисквания към експерта:Висше образование – степен „магистър” или еквивалентна в областта на социалните и/или стопанските и/или правните науки; Общ професионален опит 3 години. Опит в изпълнението на поне 1 договор/проект в областта описана по-горе сходнна с предмета на поръчката 2.3. Експерт правоМинимални изисквания към експерта:Висше образование – степен „магистър” или еквивалентна в областта на правните науки;Общ професионален опит –мин. 3 год. Опит в изпълнението на поне 1 договор/проект в областта описана по-горе сходнна с предмета на поръчката 2.4. Експерт обучения Минимални изисквания към експерта:Висше образование – степен „магистър” или еквивалентна в областта на социалните и/или стопанските и/или правните науки ; Професионален опит минимум 3 години. Опит в изпълнението на поне 1 договор/проект в областта описана по-горе сходнна с предмета на поръчката.2.5. Експерт координаторМинимални изисквания към експерта:Висше образование – степен „магистър” или еквивалентна в областта на социалните и/или стопанските и/или правните науки; Общ професионален опит 3 години. Опит в изпълнението на поне 1 договор/проект в областта описана като сходнна с предмета на поръчката. Доказването чрез попълване на Образеци №9, Образец №10,Образец №11 за всеки експерт.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценка на офертите № Показател Тежест в КО А - Финансов показател / предлагана цена без ДДС/ - 40 т. Б - Технически показател, Б= Б1 + Б2 + Б3 -60 т. Б1- Срок за изпълнение на поръчката -30 т. Б2- Качество на техническото предложение - 20 т. Б3- Срок за отстраняване на открити неточности и непълноти в предадените от Изпълнителя документи - 10 т. 2. Методика за изчисляване оценката на офертите Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели, изразено чрез следната формула: КО=А +Б Максималния брой точки на Комплексната оценка е 100. Оценката се закръглява с точност до два знака след десетичната запетая (0,00). Подробна информация за оценката е предоставена на следния интернет адрес:http://www.rudozem.bg

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/01/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи , свързани с поръчката са предоставени на следния интернет адрес:http://www.rudozem.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/01/2014